Zonnetje81 schreef:_rosita_ schreef:Ik sluit me bij de anderen aan.
Ik vind afspraken maken over hoeveel je wanneer terugbetaald erg logisch, maar rente rekenen aan je eigen kinderen... nee, sorry, dat gaat er bij mij niet in en ik zou dan eerlijk gezegd ook best op mijn tenen getrapt zijn als mijn ouders zoiets zouden voorstellen en dus lekker voor de bank kiezen.
'moet' rente vragen? Tsja... daar kun je altijd wel weer onderuit lijkt me zo.
Wat denk je zelf??? Het MOET ja, anders komt de belasting je voor schenkingen leeg roven....
Pfffals mensen niet weten waar ze over praten...zeg dan niks... Het gaat hier niet over het lenen van onderhands 1000 euro. Dit is allemaal papiertechnisch voor grotere bedragen.
Zo, zak met chagrijntjes leeggegeten???
Kan best een beetje anders hoor, echt

Ik geef een mening, die mag je volgens mij geven zonder direct alle ins en outs te weten van elk onderwerp. Verder zet ik er 'lijkt me' achter, waardoor ik dus duidelijk maak dat ik dat niet zeker weet... Kun je me best op een ander toontje laten weten dat dat niet zo is
als mensen niet weten waar ze over praten...zeg dan niks... Het gaat hier niet over het lenen van onderhands 1000 euro. Dit is allemaal papiertechnisch voor grotere bedragen.
.
hoeft het niet'