Leuk vriendje.... Een WK-contract voor vrouwen, tsss!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Thirza

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:40

Ik kende hem al maar vind hem wel grappig :D

_Ella_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:41

ik zou vragen: what's in for me? :+

snikky

Re: Leuk vriendje.... Een WK-contract voor vrouwen, tsss!

prachtig :D

Kiwipitje

Tsja ik heb sowieso al een hekel aan dit soort grapjes. En aan WK. Vind 'm dus absoluut niet grappig :+.

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:43

Op ons werk hadden we deze ook gekregen.
We hebben gelijk voor de dames een antwoord geschreven:

Citaat:
WK CONTRACT 2010

- voor de mannelijke partner-

Hierbij verklaar ik, …………………..…, woonachtig te…………………….. dat ik getrouw de volgende afspraken nakom tijdens het Wereld Kampioenschap Voetbal 2010 te Zuid- Afrika.

1. Ik zorg dat ik met een goed gevulde maag voor de buis zit, zodat ik me goed kan concentreren op de wedstrijd en niet afgeleid wordt door krakende chipszakken of plotsklaps naar de wc moet door een ingedaald vlammetje….
2. Ik zorg voor een goed gevulde koelkast om na de wedstrijd de overwinning te vieren dan wel het verdriet te verdrinken….
3. Ik zorg in de pauze en na de wedstrijd, goed voor de door mij uitgenodigde gasten. Tijdens de wedstrijd geen gesnack en gesnaai (zie punt 1)
4. Voor de wedstrijd zal ik voor de vrouwelijke supporters nog even duidelijk uitleggen wat buitenspel is en de wedstrijdopstelling doornemen. Desgevraagd kom ik hier tijdens de wedstrijd nog eens op terug.
5. Ik zal mijn emoties tijdens de wedstrijd op gepaste wijze uiten en hierbij mijn vrouw buitenspel laten.
6. Na afloop van de wedstrijd maak ik de huiskamer brandschoon en zorg dat alle sporen van exorbitant gedrag uitgewist zijn.
7. Ook de toilet krijgt uiteraard een grote beurt om alle sporen van ‘buiten de pot’ uit te wissen.
8. Ik vind het geen probleem dat de aanwezige dames tijdens de wedstrijd de kapsels/ outfits/ vriendinnen en buitenechtelijke escapades van voetballers en/ of anderen bespreken.
9. Ik zal netjes gekleed en met een verzorgd uiterlijk de kijkers op de wedstrijdavond van dienst zijn.
10. Bij een gewonnen wedstrijd is er niet automatisch sprake van een afterparty tussen de lakens.
Bij een verloren wedstrijd hoeft hier niet automatisch alsnog gescoord te worden….
11. De ochtend na de wedstrijd verwen ik mijn vrouw met een ontbijt op bed zodat ze rustig kan wakker worden en ik op mijn gemak de krant kan lezen.

Aldus overeengekomen te…………………………….op …/ …/ 2010

Voor akkoord: Voor akkoord:
Naam+ handtekening Echtgenoot Naam+ handtekening Echtgenoot

……………………………………… ………………………………………

:D

Lovely1

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:43

Je kan 'm natuurlijk ook tekenen en alles een beetje verdraaien ~~}> Huis brandschoon: TV ook netjes in de schuur opgeborgen }> Of bij 15 alle voetbalartikelen eruit knippen *ongelezen* of alleen de foto's

Pasamba

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:45

Driebergen: die is goed! :D

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-10 11:46

driebergen schreef:
Op ons werk hadden we deze ook gekregen.
We hebben gelijk voor de dames een antwoord geschreven:

Citaat:
WK CONTRACT 2010

- voor de mannelijke partner-

Hierbij verklaar ik, …………………..…, woonachtig te…………………….. dat ik getrouw de volgende afspraken nakom tijdens het Wereld Kampioenschap Voetbal 2010 te Zuid- Afrika.

1. Ik zorg dat ik met een goed gevulde maag voor de buis zit, zodat ik me goed kan concentreren op de wedstrijd en niet afgeleid wordt door krakende chipszakken of plotsklaps naar de wc moet door een ingedaald vlammetje….
2. Ik zorg voor een goed gevulde koelkast om na de wedstrijd de overwinning te vieren dan wel het verdriet te verdrinken….
3. Ik zorg in de pauze en na de wedstrijd, goed voor de door mij uitgenodigde gasten. Tijdens de wedstrijd geen gesnack en gesnaai (zie punt 1)
4. Voor de wedstrijd zal ik voor de vrouwelijke supporters nog even duidelijk uitleggen wat buitenspel is en de wedstrijdopstelling doornemen. Desgevraagd kom ik hier tijdens de wedstrijd nog eens op terug.
5. Ik zal mijn emoties tijdens de wedstrijd op gepaste wijze uiten en hierbij mijn vrouw buitenspel laten.
6. Na afloop van de wedstrijd maak ik de huiskamer brandschoon en zorg dat alle sporen van exorbitant gedrag uitgewist zijn.
7. Ook de toilet krijgt uiteraard een grote beurt om alle sporen van ‘buiten de pot’ uit te wissen.
8. Ik vind het geen probleem dat de aanwezige dames tijdens de wedstrijd de kapsels/ outfits/ vriendinnen en buitenechtelijke escapades van voetballers en/ of anderen bespreken.
9. Ik zal netjes gekleed en met een verzorgd uiterlijk de kijkers op de wedstrijdavond van dienst zijn.
10. Bij een gewonnen wedstrijd is er niet automatisch sprake van een afterparty tussen de lakens.
Bij een verloren wedstrijd hoeft hier niet automatisch alsnog gescoord te worden….
11. De ochtend na de wedstrijd verwen ik mijn vrouw met een ontbijt op bed zodat ze rustig kan wakker worden en ik op mijn gemak de krant kan lezen.

Aldus overeengekomen te…………………………….op …/ …/ 2010

Voor akkoord: Voor akkoord:
Naam+ handtekening Echtgenoot Naam+ handtekening Echtgenoot

……………………………………… ………………………………………

:D

Jaaaaaaa :D *mailt die naar vriendlief* hahaha geweldig!

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:48

Geweldig dit!!!!
Maar ooohhh.. wat ben ik blij dat mijn hubby samen met met mij en onze paarden de bossen in gaan vluchten :)

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:48

Manon_ schreef:
Tsja ik heb sowieso al een hekel aan dit soort grapjes. En aan WK. Vind 'm dus absoluut niet grappig :+.

na 4x is dit echt wel duidelijk dat t niet jouw stijl is hoor :+

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:49

Nickeltje schreef:
Nou, zoiets moest hij me 1 keer laten zien.
Wat denken ze wel! Dat voetbal heilig is.
Als je je man er een plezier mee doet, prima en op een gewone vraag wat extra boodschappen enzo, ook prima maar om met zo'n idioot voorstel te komen...
Al is het "maar voor de grap" feit is wel dat hij het uitgeprint heeft en aan je laat lezen.

Jij pakt het wel erg serieus op :+

Suzanne1408

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:50

Geweldig! _O- _O- _O- _O- _O-

Sabine

Omg ik had eerst niet door dat jij dit topic had geopend :+ Nouja, het is altijd handig om in een relatie duidelijk tegen elkaar te zijn over grenzen ;) Oftewel: HAHA :Y)

Kristie

Manon_ schreef:
Ach ze moeten gewoon optyfen met dat k*t WK.
1. Er is ALTIJD al voetbal op tv.
2. We winnen toch niet :+.

Ik weiger dus elke WK medewerking. We moeten wel heel ver komen wil ik overwegen om te gaan kijken.

Whaha we winnen nooit, maar het gehele man volk houdt altijd hoop op de overwinning 8-) En hoop doet leven!

Ik vind hem geniaal en heb hem doorgemaild naar deze en gene ;)

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:51

xDramaQueen schreef:
Manon_ schreef:
na 4x is dit echt wel duidelijk dat t niet jouw stijl is hoor :+
Oh echt? :+

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:52

Tallie1979 schreef:
Ik heb een godsgruwelijke hekel aan voetbal. En eerlijk gezegd zou ik niet kunnen leven met een vent die geen seconde van dat rotspelletje kan missen.. :o Waarschijnlijk is dat ook de reden dat ik van dit soort dingen helemaal over mijn nek ga.. heb je wel gelezen wat er echt staat?

Dit is gewoon het belachelijk maken van de vrouwen.. Ha-ha, nou, grappig zeg :P Een rotje aan de piemel van een vent binden vind ik ook grappig, maar zij totaal niet! :))

Jah en het belachelijk maken van mannen gebeurd gelukkig nooit op bokt :+
Wat een ontzettend overtrokken reactie!

corientjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:52

Die laatste tekening is geweldig
Maar zou het niet pikken

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:55

Tja tonnen vrouwen hier wel. Die vinden het prettig om onder het mom van een grapje beledigd te worden :'). Ieder zijn ding.

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:56

nou het pikken zou ik t niet noemen, een beetje humor in een relatie is gezond, ik zie al helemaal de tranen in mijn vriend zijn ogen springen wanneer ik dit niet eens grappig kan vinden en uit mijn slof schiet :(:) best stoffig _O-

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 11:57

Geweldig!

Die vent van mij is ook WK minded. Vind het prima.
Hebben zelfs met Nederland/Japan een club vrienden over de vloer en een bbq na afloop van de wedstrijd.

Hij lekker het WK kijken, ik de wedstrijden van NL en voor de rest vind je mij terug in de wei tussen de paarden.

Heb geen hekel aan voetbal en kan dit soort geintjes zeeeeer waarderen.

Equidea

Haha, die van mij mag blij zijn dat hij niet met zulke geintjes aan komt, krijgt hij geheid spijt van _O- }:)

sporter

Manon_ schreef:
Tja tonnen vrouwen hier wel. Die vinden het prettig om onder het mom van een grapje beledigd te worden :'). Ieder zijn ding.

Gebrek aan humor is niemand te verwijten :D

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:00

Haha, geweldig. Misschien is dit iets voor jouw stille protest? www.loesje.nl Dan naar het winkeltje en bovenste shirt bekijken

edit; linkje veranderd
Laatst bijgewerkt door Sleeper op 08-06-10 12:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:00

Wahahah, ik vind hem echt master! _O-
Ik ben ook opgescheept met voetbalkijkende man , maar helaas (of gelukkig?) voor hem zit ik er net zo enthousiast in het oranjegekleed naast te schreeuwen als het buitenspel is :))

Ik vind het een goeie grap,zeker met dat plaatje erbij :')

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 12:02

sporter schreef:
Manon_ schreef:
Gebrek aan humor is niemand te verwijten :D
Doe eens even normaal joh. Dat ik dit niet grappig vind wil nog niet zeggen dat jij dan maar impliciet moet beweren dat ik geen humor heb.