Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:WK CONTRACT 2010
- voor de mannelijke partner-
Hierbij verklaar ik, …………………..…, woonachtig te…………………….. dat ik getrouw de volgende afspraken nakom tijdens het Wereld Kampioenschap Voetbal 2010 te Zuid- Afrika.
1. Ik zorg dat ik met een goed gevulde maag voor de buis zit, zodat ik me goed kan concentreren op de wedstrijd en niet afgeleid wordt door krakende chipszakken of plotsklaps naar de wc moet door een ingedaald vlammetje….
2. Ik zorg voor een goed gevulde koelkast om na de wedstrijd de overwinning te vieren dan wel het verdriet te verdrinken….
3. Ik zorg in de pauze en na de wedstrijd, goed voor de door mij uitgenodigde gasten. Tijdens de wedstrijd geen gesnack en gesnaai (zie punt 1)
4. Voor de wedstrijd zal ik voor de vrouwelijke supporters nog even duidelijk uitleggen wat buitenspel is en de wedstrijdopstelling doornemen. Desgevraagd kom ik hier tijdens de wedstrijd nog eens op terug.
5. Ik zal mijn emoties tijdens de wedstrijd op gepaste wijze uiten en hierbij mijn vrouw buitenspel laten.
6. Na afloop van de wedstrijd maak ik de huiskamer brandschoon en zorg dat alle sporen van exorbitant gedrag uitgewist zijn.
7. Ook de toilet krijgt uiteraard een grote beurt om alle sporen van ‘buiten de pot’ uit te wissen.
8. Ik vind het geen probleem dat de aanwezige dames tijdens de wedstrijd de kapsels/ outfits/ vriendinnen en buitenechtelijke escapades van voetballers en/ of anderen bespreken.
9. Ik zal netjes gekleed en met een verzorgd uiterlijk de kijkers op de wedstrijdavond van dienst zijn.
10. Bij een gewonnen wedstrijd is er niet automatisch sprake van een afterparty tussen de lakens.
Bij een verloren wedstrijd hoeft hier niet automatisch alsnog gescoord te worden….
11. De ochtend na de wedstrijd verwen ik mijn vrouw met een ontbijt op bed zodat ze rustig kan wakker worden en ik op mijn gemak de krant kan lezen.
Naam+ handtekening Echtgenoot Naam+ handtekening Echtgenoot
……………………………………… ………………………………………
driebergen schreef:Op ons werk hadden we deze ook gekregen.
We hebben gelijk voor de dames een antwoord geschreven:Citaat:WK CONTRACT 2010
- voor de mannelijke partner-
Hierbij verklaar ik, …………………..…, woonachtig te…………………….. dat ik getrouw de volgende afspraken nakom tijdens het Wereld Kampioenschap Voetbal 2010 te Zuid- Afrika.
1. Ik zorg dat ik met een goed gevulde maag voor de buis zit, zodat ik me goed kan concentreren op de wedstrijd en niet afgeleid wordt door krakende chipszakken of plotsklaps naar de wc moet door een ingedaald vlammetje….
2. Ik zorg voor een goed gevulde koelkast om na de wedstrijd de overwinning te vieren dan wel het verdriet te verdrinken….
3. Ik zorg in de pauze en na de wedstrijd, goed voor de door mij uitgenodigde gasten. Tijdens de wedstrijd geen gesnack en gesnaai (zie punt 1)
4. Voor de wedstrijd zal ik voor de vrouwelijke supporters nog even duidelijk uitleggen wat buitenspel is en de wedstrijdopstelling doornemen. Desgevraagd kom ik hier tijdens de wedstrijd nog eens op terug.
5. Ik zal mijn emoties tijdens de wedstrijd op gepaste wijze uiten en hierbij mijn vrouw buitenspel laten.
6. Na afloop van de wedstrijd maak ik de huiskamer brandschoon en zorg dat alle sporen van exorbitant gedrag uitgewist zijn.
7. Ook de toilet krijgt uiteraard een grote beurt om alle sporen van ‘buiten de pot’ uit te wissen.
8. Ik vind het geen probleem dat de aanwezige dames tijdens de wedstrijd de kapsels/ outfits/ vriendinnen en buitenechtelijke escapades van voetballers en/ of anderen bespreken.
9. Ik zal netjes gekleed en met een verzorgd uiterlijk de kijkers op de wedstrijdavond van dienst zijn.
10. Bij een gewonnen wedstrijd is er niet automatisch sprake van een afterparty tussen de lakens.
Bij een verloren wedstrijd hoeft hier niet automatisch alsnog gescoord te worden….
11. De ochtend na de wedstrijd verwen ik mijn vrouw met een ontbijt op bed zodat ze rustig kan wakker worden en ik op mijn gemak de krant kan lezen.
Naam+ handtekening Echtgenoot Naam+ handtekening Echtgenoot
……………………………………… ………………………………………
Nickeltje schreef:Nou, zoiets moest hij me 1 keer laten zien.
Wat denken ze wel! Dat voetbal heilig is.
Als je je man er een plezier mee doet, prima en op een gewone vraag wat extra boodschappen enzo, ook prima maar om met zo'n idioot voorstel te komen...
Al is het "maar voor de grap" feit is wel dat hij het uitgeprint heeft en aan je laat lezen.
Manon_ schreef:Ach ze moeten gewoon optyfen met dat k*t WK.
1. Er is ALTIJD al voetbal op tv.
2. We winnen toch niet.
Ik weiger dus elke WK medewerking. We moeten wel heel ver komen wil ik overwegen om te gaan kijken.
Tallie1979 schreef:Ik heb een godsgruwelijke hekel aan voetbal. En eerlijk gezegd zou ik niet kunnen leven met een vent die geen seconde van dat rotspelletje kan missen..Waarschijnlijk is dat ook de reden dat ik van dit soort dingen helemaal over mijn nek ga.. heb je wel gelezen wat er echt staat?
Dit is gewoon het belachelijk maken van de vrouwen.. Ha-ha, nou, grappig zegEen rotje aan de piemel van een vent binden vind ik ook grappig, maar zij totaal niet!
sporter schreef:Doe eens even normaal joh. Dat ik dit niet grappig vind wil nog niet zeggen dat jij dan maar impliciet moet beweren dat ik geen humor heb.Manon_ schreef:Gebrek aan humor is niemand te verwijtenTja tonnen vrouwen hier wel. Die vinden het prettig om onder het mom van een grapje beledigd te worden. Ieder zijn ding.