Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Navanja schreef:Ik woon ook in het centrumBij de Karpeton in de buurt! ( nee niet bij de prutsmutsen,, wel vlakbij ja
)
@rocymax, dat witte huis is inderdaad mooi, maar daar woon ik helaas nietMijn ouders wonen wle op het kanaal, een stukje verder.
He Nienn, is de fotovakschool een beetje interessant? En krijg je wel gewoon studiefinanciering?
Nu heb ik lekker een blackberry, maar 20 pagina's per dag is echt keihard werken ja.. dus dan ben ik ook wel voor dat er geen "je moet en zal alles bijlezen" regel komt.. En het vooral errruuug gezellig word.
Tamadine, leuk om je hier weer tegen te komenIk had heleen gesproken, en het klonk erg leuk. Ik heb eerst deze week een les van iemand anders om te kijken of dat wat is. Heb jij zelf ook les?
rocymax schreef:Leuk; Ik werk in een vakantieappartmenten complex in Salou als recepcioniste, het is ontzettend leuk werk lekker afwisselend, maar door de crisis is het dit jaar erg rustig en nu hellemaal dus eigenlijk niets te doen!! Gelukkig is er bokt!Ik wil deze winter zowiezo naar nederland komen want mijn familie woont nog in nederland en ik heb ook al toegestemd in een Yvonnebrill meeting(nou niet allemaal keihard lachen, ik weet het , ben 45, en ik lees nog de biancaboekjes,hahahha
) dus wie weet??? Jullie kunnen natuurlijk ook allemaal deze kant opkomen en er een vakantie aanplakkken!!!!
Navanja schreef:Ik heb les van van Elise van Equi-performence. Ik heb een erg goed gevoel bij haar. Dus ik ben heel benieuwd. Grondwerk, leuk. Morgen ga ik kijken van een les van een bijrijd paardje en dat is academisch, zei is in opleiding bij Marijke de Jong. Ik ben weer erg benieuwd. Ik rijd wel klassiek, maar academisch heeft ook wel weer andere dingen bij zich! Ik ben heel benieuwd.
@rocymax Ik had al even stiekem in je profiel gespiektLeuk hoor! Nou die week vakantie vind ik een leuk idee hoor
Ergens in het voorjaar ofzoiets..
![]()
Ik ga eerst in oktober lekker naar curacao