Vrienden gezocht. (omg. Alkmaar)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

HindaFree

Re: Vrienden gezocht. (omg. Alkmaar)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 08:07

Bijna klaar met werken dus dacht even in de pauze kijken of r al iemand van de partij is... Inderdaad topic is best dood haha. Ma als t aan mij ligt komt er nieuw leven in alleen weet ik ook bijna niet wat te zeggen. Waar komen jullie allemaal presies vandaan? Want het staat niet bij iedereen in zijn profiel..

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 08:54

Ja precies :D Ik zocht al een tijdje naar zo'n "omgeving Alkmaar" topic.. Maar nergens te vinden!

Ik heb het wel precies in mn profiel staan :) Maar mn paarden staan in koedijk.

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 10:12

Ja het lekkere idylische Koedijk , als ik dan met de bus naar Alkmaar wilde om te winkelen ofzo, had je aan het einde van Koedijk altijd zon heel mooi groot wit huis en als we daar dan langs reden zag ik mezelf al wonen in zon huis met paarden en heel veel andere dieren om me heen, ach ja
Nou ik kom oorspronkelijk uit Oude Niedorp, maar heb altijd in Tuitjenhorn gewoond, ben op de rsg in Schagen geweest en reed altijd paard in Schoorl.Nu woon ik hier in Spanje maar een groot gedeelte van mijn hart ligt nog steeds in de kop van Noord Holland. En jullie, wat doen jullie zoal?

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 10:23

Ik werk bij de albert heijn in de stad in alkmaar. Ik ij 2 a 3 keer in de week een eigen paard op Manege Beukers in het geestmerambacht. Verder ga ik naar school in Amsterdam naar de Fotovakschool. Daarnaast heb ik bijna 2 en een half jaar een vriend. En wat er dan nog aan vrije tijd overblijft doe ik wat met vriendinnen. :)

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:09

Ik ben bakker. Vandaar afentoe rare tijden in topics reageren. Heb sinds een maand een lease paard een Dries van net 3,5 en een dikke 3,5 jaar een vriend :-D

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 13:14

@niien, manege beukers in het geestmerambacht is dat in warmenhuizen?? Die bestond in in ieder geval nog niet toen ik naar spanje vertrok
@hindafree, mmmmmmmmmmmmm, bakker,mmmmmm lekker gebakjes, ik zie het al helemaal voor me ,maar wel rare werktijden zeker!!

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 14:24

Ikzelf ben 26 jr en ben schadebehandelaar bij een verzekeringsmaatschappij in Alkmaar. De vader van Noekje is hier de eigenaar van ha ha. Ik heb sinds 26-08 een half paard haha. Heb samen met vriendin. Als je bij Aniek1985 in profiel kijkt dan zie je dr. Daarvoor altijd verzorgde ik altijd paarden.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-10 15:59

Niien, welke AH? Die vlakbij de brug?

Ik ben ook wel voor een HK topic! Zolang er dan geen 20 pagina's per dag bijkomen, moet 't wel kunnen volgen :D

Ik woon trouwens in 't centrum van Alkmaar, vlakbij het station. Echt ideaal :j

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:22

Ik woon ook in het centrum :) Bij de Karpeton in de buurt! ( nee niet bij de prutsmutsen,, wel vlakbij ja ;))

@rocymax, dat witte huis is inderdaad mooi, maar daar woon ik helaas niet ;) Mijn ouders wonen wle op het kanaal, een stukje verder.

He Nienn, is de fotovakschool een beetje interessant? En krijg je wel gewoon studiefinanciering?

Nu heb ik lekker een blackberry, maar 20 pagina's per dag is echt keihard werken ja.. dus dan ben ik ook wel voor dat er geen "je moet en zal alles bijlezen" regel komt.. En het vooral errruuug gezellig word.

Tamadine, leuk om je hier weer tegen te komen :) Ik had heleen gesproken, en het klonk erg leuk. Ik heb eerst deze week een les van iemand anders om te kijken of dat wat is. Heb jij zelf ook les?

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:32

Mag ik dan ook evengoed meedoen ondanks dat ik in Spanje woon?

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:38

Haha, natuurlijk :P wat mij betreft wel hoor! :D

Wat doe je in Salou , als ik vragen mag ? :)

Tamadine

rocymax schreef:

Kom je dan wel op de meeting?? hahaha

Tamadine

rocymax schreef:

of we doen een meeting bij jou, helemaal een leuk idee haha

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:39

Tamadine schreef:
rocymax schreef:

of we doen een meeting bij jou, helemaal een leuk idee haha

Daar ben ik ook erg voor :D

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:42

Haaaaai

Wat gezellig! Van wie krijg je eerst les?

Ik heb zelf les van Denise, een vrouwtje van stal. Zij is helemaal all round en zijn nu eerst bezig met grondwerk. Paard heeft nogal wat te verwerken gehad in een korte tijd en ze is heeeeeeeel extreem gevelig, dus eerst moet ze even op dr plek komen en goed aan ons wennen. Ik ben dr ook al afgevallen, dus ook niet zo fijn. Aniek rijd voornamelijk en ik doe grondwerk en stap er binnenkort weer es op.

Gr Mara

Navanja schreef:
Ik woon ook in het centrum :) Bij de Karpeton in de buurt! ( nee niet bij de prutsmutsen,, wel vlakbij ja ;))

@rocymax, dat witte huis is inderdaad mooi, maar daar woon ik helaas niet ;) Mijn ouders wonen wle op het kanaal, een stukje verder.

He Nienn, is de fotovakschool een beetje interessant? En krijg je wel gewoon studiefinanciering?

Nu heb ik lekker een blackberry, maar 20 pagina's per dag is echt keihard werken ja.. dus dan ben ik ook wel voor dat er geen "je moet en zal alles bijlezen" regel komt.. En het vooral errruuug gezellig word.

Tamadine, leuk om je hier weer tegen te komen :) Ik had heleen gesproken, en het klonk erg leuk. Ik heb eerst deze week een les van iemand anders om te kijken of dat wat is. Heb jij zelf ook les?

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:48

Leuk; Ik werk in een vakantieappartmenten complex in Salou als recepcioniste, het is ontzettend leuk werk lekker afwisselend, maar door de crisis is het dit jaar erg rustig en nu hellemaal dus eigenlijk niets te doen!! Gelukkig is er bokt! :+ Ik wil deze winter zowiezo naar nederland komen want mijn familie woont nog in nederland en ik heb ook al toegestemd in een Yvonnebrill meeting(nou niet allemaal keihard lachen, ik weet het , ben 45, en ik lees nog de biancaboekjes,hahahha :D ) dus wie weet??? Jullie kunnen natuurlijk ook allemaal deze kant opkomen en er een vakantie aanplakkken!!!! ;)

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:55

Ik heb les van van Elise van Equi-performence. Ik heb een erg goed gevoel bij haar. Dus ik ben heel benieuwd. Grondwerk, leuk :). Morgen ga ik kijken van een les van een bijrijd paardje en dat is academisch, zei is in opleiding bij Marijke de Jong. Ik ben weer erg benieuwd. Ik rijd wel klassiek, maar academisch heeft ook wel weer andere dingen bij zich! Ik ben heel benieuwd.

@rocymax Ik had al even stiekem in je profiel gespiekt :Y) Leuk hoor! Nou die week vakantie vind ik een leuk idee hoor ;) Ergens in het voorjaar ofzoiets.. :P

Ik ga eerst in oktober lekker naar curacao :D

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:56

Hoe duur is het in het laag seizoen?? Ik kom zo langs hoor....
En kan je dan ook nog klusjes doen tegen een gerueduceerd tarief??

En wat doe je nu in de winter dan?

rocymax schreef:
Leuk; Ik werk in een vakantieappartmenten complex in Salou als recepcioniste, het is ontzettend leuk werk lekker afwisselend, maar door de crisis is het dit jaar erg rustig en nu hellemaal dus eigenlijk niets te doen!! Gelukkig is er bokt! :+ Ik wil deze winter zowiezo naar nederland komen want mijn familie woont nog in nederland en ik heb ook al toegestemd in een Yvonnebrill meeting(nou niet allemaal keihard lachen, ik weet het , ben 45, en ik lees nog de biancaboekjes,hahahha :D ) dus wie weet??? Jullie kunnen natuurlijk ook allemaal deze kant opkomen en er een vakantie aanplakkken!!!! ;)

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 16:58

Oh ja, jij gaat gewoon al op vakantie, das niet eerlijk.

Les klint wel heel intressant moet ik zeggen. Ik ben alleen geen dressuur miep haha, maar een all round miep. Ik wil ook freestylen etc en springen en spelen etc. Daar heb ik echt precies de juiste persoon voor gevonden voor lessen, want zij doet het allemaal. Ze heeft cursussen gehad van/bij Monty Roberts, maar ze heeft ook internationaal gesprongen en heeft orun diploma's etc. En ze geeft dus free style clinics... Sluit precies bij mij aan dushahaha,,,,

Navanja schreef:
Ik heb les van van Elise van Equi-performence. Ik heb een erg goed gevoel bij haar. Dus ik ben heel benieuwd. Grondwerk, leuk :). Morgen ga ik kijken van een les van een bijrijd paardje en dat is academisch, zei is in opleiding bij Marijke de Jong. Ik ben weer erg benieuwd. Ik rijd wel klassiek, maar academisch heeft ook wel weer andere dingen bij zich! Ik ben heel benieuwd.

@rocymax Ik had al even stiekem in je profiel gespiekt :Y) Leuk hoor! Nou die week vakantie vind ik een leuk idee hoor ;) Ergens in het voorjaar ofzoiets.. :P

Ik ga eerst in oktober lekker naar curacao :D

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 17:17

@navanja, mazzelaar!! lekker naar curaçao op vakantie :D
@tamadine; in mei is een appartement ongeveer 44 euro per nacht en dan kunnen er 4 personen in.... :+

Ik vind het leuk dat er in nederland zoveel met natural horsemanschip gewerkt wordt en dat er nu zoveel keuzes zijn in de paarden sport. Ik ben eigenlijk maar een recreatief ruiter, ik voel mij op mijn best op buitenritten in de natuur, maar springen vind ik ook erg leuk, zou ik heel graag les in krijgen!!

In de winter is hier helaas niets te doen, als je mazzel hebt kan je een baantje vinden en zo niet, jammer, een uitkering aanvragen en hopen dat het lukt want het gaat helemaal niet goed met spanje!!

Niien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 17:17

Geestmerambacht ligt in oudkarspel! enne de albert heijn waar ik werk is bij die brug ja :P en mijn opleiding is super leuk en je krijgt er studiefinanciering bij (MBO voltijdvakopleiding) Wilde eerst de HBO doen maar dat werd te duur aangezien je dan niks vergoed krijgt...

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 18:28

@ tamadine. Rijd je bij stal hoogwoud? Ik ben er net weg :-p
@ Rocymax ja inderdaad. Moet vanacht om 1 uur beginnen :+. Maar als we een meeting gaan houden bak ik wel een taart :-D

MaartJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 18:57

Pff ik zeg gister dat dit topic overleden is.. en ene heb ik wat te doen!
Wat een gezelligheid.

Ik ben dus Maartje, 21 jaar (volgende maand 22) woon in Schoorl en werk op manege van Poelenburgh. Kom oorspronkelijk uit Zeeland en zit hier nu 2 jaar. Wilde eerst gewoon een jaartje gaan werken en dan verder kijken wat ik zou willen gaan doen maar ja heb nu een appartementje en alweer een jaar verkering dus ik kom hier niet meer weg ben ik bang.
Zodoende ken ik inmiddels wel veel mensen, van de manege maar weinig mensen daarbuiten en weinig mensen van mijn leeftijd en zo goed als geen échte vriendinnen waar je is gezellig een avond mee kan film kijken, stappen of wat leuks gaan doen.

Conclusie, we moeten een HK-topic omg. Alkmaar fixen.
en we moeten een Meeting fixen.

HindaFree

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 18:59

Oké wie bied zich aan een hk topic te maken :-). Wil het ook wel doen maar als iemand zecht ik wil t wel doen is t ook goed :-p

Navanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-10 19:04

@ Tamadine, Ja dat is fijn toch! dat je iemand hebt die precies op je aansluit! Ik ben daar dus nog naar opzoek..Enne.. ik ben denk ik al 5 jaar niet op vakantie geweest ;) Dus het mag wel een keertje.. haha.

@Nien krijg je bij hbo geen stufi? Enne als jij werkt bij de albert heijn bij arcade.. Dan ben ik vast wel een bij je aan de kassa geweest :P haha. Doe daar altijd boodschappen!

@ rocymax dat is dan dus 11 euro per persoon! Ik zeg doen!!