Zoals je hiervoor al kunt lezen heb ik haar al aangemeld op diverse sites. Enkele daarvan hebben reeds contact met haar opgenomen, maar kregen net als ik nul op het rekest. Ben benieuwd of als iemand gewoon geinteresseerd doet of ze dan wel snel terugmailt... waarschijnlijk wel.
Nou in eerste instantie (laatste reactie van haar is maaaaaanden geleden) dat ik maar gewoon moest blijven ruilen tot ik een passende had. Echter had zij niets in haar assortiment wat mij paste of het moest een level lichter zijn (dus meer voor wandelen / yoga) maar die heb ik niet nodig. Verder heb ik voordat zij haar advies gaf eisen aangegeven waaraan de bh moest voldoen. Zij had simpelweg niets in haar assortiment wat daaraan voldoet, maar dat wil ze niet toegeven. Dus dat zij het geld niet wil terugbetalen heeft als reden dat ik maar moet blijven ruilen tot ik een passende heb gevonden.
amanda2
Geplaatst: 04-10-10 11:05
Pfff lastig, voor al als ze gewoon niet heeft wat je zoekt...
Jup vanalles geprobeerd, het ligt nu bij een incassobureau.
amanda2
Geplaatst: 04-10-10 11:22
Ffff, frustrerend... Kan het incassobureau er niet wat meer druk achter zetten dan? Of duurt dat altijd zo lang? *heeft gelukkig geen ervaring met dit soort dingen*
Die foto s??????Het is toch schandalig dat dit allemaal door gaat.Ik heb ook problemen met haar gehad ik kreeg de helft van mijn geld terug.Je kan ook nog bij TNT klagen want ze pleegt eigenlijk frauwde.Als de BH niet goed is moet je hem retour afzender doen,maar daar word niet voor betaalde door de afzender als ontvanger niet.Die zou je ook kunnen tippen
Kunnen we niet met een gedeelte van bokt gaan informeren om een bestelling te plaasten, maar dat je wel veel slechte verhalen leest op inet en dat je graag wil weten hoe dit zit en of dit al is opgelost voordat je de bh koopt... Miss dat ze dan wel denkt dat ze weer meer kan verkopen als ze eerst Kiwipitje haar geld teruggeeft...
Ik denk dat mevrouw daar schijt aan heeft, maar dat is ook nog iets wat we kunnen proberen natuurlijk. Er zijn op andere fora overigens nog meer mensen die hun geld niet terugkrijgen, dus dit is niet en op zichzelf staand incident.
amanda2
Geplaatst: 05-10-10 15:11
Dat moet de postbode toch ook opvallen, dat zij nogal vaak post retour afzender krijgt...? Tipje kan nooit kwaad imo
Helaas nog te druk geweest om een brief te sturen naar TNT. Moet ook even uitzoeken waar die heen moet dan. Het gaat me alleen niet helpen om mijn geld terug te krijgen, beetje jammer.
Nog steeds taal noch teken en mijn 50 euro heb ik nog steeds niet terug . Geloof niet dat ik mijn geld nog ooit terugkrijg, maar zou heel graag een manier willen horen om deze oplichtster ook op internet als oplichtster duidelijk te maken, dat niet nog meer mensen de dupe worden van haar praktijken.
amanda2
Geplaatst: 29-10-10 11:48
Bah wat vervelend!
lisa_pluisje
Geplaatst: 29-10-10 12:00
Heb ook een bh besteld bij haar en heb werkelijk nog nooit zo,n goede sportbh gehad, maar vriendelijk is anders.
Het probleem is ook niet zozeer de levering, maar dat had je denk ik al wel begrepen . Het probleem is dat ze niets passends in haar assortiment heeft, weigert mijn geld terug te geven en ik inmiddels én geen BH én geen geld heb.