LOreal Volume shocking mascara niet meer leverbaar.Welke nu?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 11:59

Paashaas schreef:
Welke van de duurdere merken vind je het beste? En welk model dan?

Vind ze allemaal even fijn, maar heb wel voorkeur voor bepaalde modellen. Weet niet of die dan weer jouw voorkeur hebben natuurlijk. Wat je kunt doen is even naar de Ici Paris of Douglas en vragen of je een mini mag hebben van een model wat jou wel fijn lijkt. Dit soort "dure" merken hebben vaak mini's zodat je ze kan testen :)

Jeszica

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 18:03

eBay al geprobeerd?

Anyways, ik zweer bij Masterpiece Max. De meeste geweldige mascara ooit :P Mijn wimpers waren nooit mooi gekruld/te zien (ik had altijd een slaaphoofd, zelfs met mascara/wimperkruller) en MM doet echt wonderen voor mij!

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 22:54

Jeszica schreef:
eBay al geprobeerd?

Anyways, ik zweer bij Masterpiece Max. De meeste geweldige mascara ooit :P Mijn wimpers waren nooit mooi gekruld/te zien (ik had altijd een slaaphoofd, zelfs met mascara/wimperkruller) en MM doet echt wonderen voor mij!

Heb deze sinds een weekje ook, moet zeggen dat ik er met lof over kan spreken.. +:)+
En het is ook echt goed waterproof (en slaapproof, heb pinkpop ermee overleefd :o)

E_Nalanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 23:03

Nousa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 17:15

Catrice, een blauwe staat geloof ik iets met curve volume op ofzo. 3 euro en de fijnste die ik ooit heb gehad!

Catrice verkopen ze bij de kruidvat

Starr_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 09:54

Nousa schreef:
Catrice, een blauwe staat geloof ik iets met curve volume op ofzo. 3 euro en de fijnste die ik ooit heb gehad!

Catrice verkopen ze bij de kruidvat

Inderdaad, die is echt geweldig. :D

Jmc

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:00

Ik heb laats van Rimmel 1-2-3looks gekocht en deze is met verre de beste mascara die ik ooit heb gehad.
Je brengt hem in 3 lagen aan. Resultaat stond ik echt versteld van + hij is waterproof!

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 11:53

Citaat:
Ik heb Hypnose van Lancôme en wil echt geen andere meer. Hij maakt mijn wimpers héél lang, de wimpers worden mooi gescheiden en ik heb nog nooit last van klontjes gehad. Gaat ook lekker lang mee.

Ja ik zweer ook bij die van Lancome (vooral voor uitgaan en feestjes is hij erg mooi, je krijgt er echt super opvallende wimpers van), en ik gebruik ook graag Max Factor masterpiece mascara die hier al genoemd is. Die is trouwens ook in waterproof verkrijgbaar ;) De Extra-volume collageen mascara van L'Oreal vond ik ook erg mooi, alleen die gaat na een paar keer gebruik al snel een soort van 'stroef' worden bij mij, en geeft dan niet zo'n mooi effect meer... Pff er zijn er zoveel, ik heb er ook best veel uitgeprobeerd, mascara is bijna het enige van make-up wat ik gebruik dus dan wil ik graag een goede :)

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 12:43

Jmc schreef:
Ik heb laats van Rimmel 1-2-3looks gekocht en deze is met verre de beste mascara die ik ooit heb gehad.
Je brengt hem in 3 lagen aan. Resultaat stond ik echt versteld van + hij is waterproof!

Eerst gebruik je dan de 1 dan de 2 en daarna de 3?
Op de website staat dat je hem in de stand moet zetten die je wilt gebruiken.
Maar jij gebruikt ze 1 voor 1?

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:44

Ik heb ook echt al heel wat mascara's geprobeerd, ik bleef een tijdje hangen bij de False Lash effect, geweldige mascara!
Maar na een maandje droogt hij een beetje uit lijkt wel?

Gebruik nu de million lashes van l'oreal, die is nóg beter had ik echt niet verwacht. :)
En ik heb hele lange wimpers... en deze scheiden ze echt mooi.

Voor mensen die met Lancome overweg kunnen, respect. :D

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 12:45

Mereltje_ schreef:
Citaat:
Ik heb Hypnose van Lancôme en wil echt geen andere meer. Hij maakt mijn wimpers héél lang, de wimpers worden mooi gescheiden en ik heb nog nooit last van klontjes gehad. Gaat ook lekker lang mee.

Ja ik zweer ook bij die van Lancome (vooral voor uitgaan en feestjes is hij erg mooi, je krijgt er echt super opvallende wimpers van), en ik gebruik ook graag Max Factor masterpiece mascara die hier al genoemd is. Die is trouwens ook in waterproof verkrijgbaar ;) De Extra-volume collageen mascara van L'Oreal vond ik ook erg mooi, alleen die gaat na een paar keer gebruik al snel een soort van 'stroef' worden bij mij, en geeft dan niet zo'n mooi effect meer... Pff er zijn er zoveel, ik heb er ook best veel uitgeprobeerd, mascara is bijna het enige van make-up wat ik gebruik dus dan wil ik graag een goede :)

Wordt nog moeilijk kiezen.. :)
Denk maar eens richting Douglas gaan en vragen voor een tester of dat ze hem willen opbrengen voor te proberen.
En de Max Factor kan ik in de drogist hier in het dorp denk ik wel proberen.

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 12:46

take_one schreef:
Ik heb ook echt al heel wat mascara's geprobeerd, ik bleef een tijdje hangen bij de False Lash effect, geweldige mascara!
Maar na een maandje droogt hij een beetje uit lijkt wel?

Gebruik nu de million lashes van l'oreal, die is nóg beter had ik echt niet verwacht. :)
En ik heb hele lange wimpers... en deze scheiden ze echt mooi.

Voor mensen die met Lancome overweg kunnen, respect. :D

Is de Lancome dan moeilijk op te brengen?

De million lashes is geloof ik niet waterproof?

take_one

Re: LOreal Volume shocking mascara niet meer leverbaar.Welke nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 12:56

M'n moeder koopt vaak lancome, maar voor mijn wimpers is het echt troep.
Heb hele lange wimpers dus als ik geen goede mascara heb worden het net van die dunne stekelige spinnenpoten met klonters, en nee ik breng niet te veel laagjes aan. :)

Million lashes is geloof ik idd nog niet waterproof, maar wie weet komt dat nog wel ooit.
Als deze niet droog word sta ik als eerste in de rij. :D

Flynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 13:00

Margoot schreef:
De colossel! Die gele is heeeerlijk! Zelf heb ik de falsies, maar die is niet waterproof. De colossel (of hoe je t schrijft :') ) is echt heerlijk, gaat er NIET af onder water ed!

Ik heb m ook, geeft echt wel volume en lengte, krullen doe ik ook met wimpertang. is in een waterproof en non waterproof variant, ik heb de waterproof, nou als ik m er niet afhaal zit ie de volgende dag nog precies t zelfde, ookal heb ik gedoucht oid .. :P

ambre

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 13:12

Ik heb de witte basis mascara van Clinique en daar na YSL,volume effet faux cils of die van Estée lauder,Sumptuous.Deze zijn niet waterproof,maar ze heebn wel een waterproof variant.
Ik ben zo klaar met de goedkoper merken!Doe hier 2x langer mee en veel minder laagjes voor het zelfde effect.
Ga gewoon eens langs een goede parfumerie voor goed advies.

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 13:38

Citaat:
Million lashes is geloof ik idd nog niet waterproof, maar wie weet komt dat nog wel ooit.
Als deze niet droog word sta ik als eerste in de rij.

Die lijkt mij ook wel wat. Wie weet of die ook al in het bruin verkrijgbaar is? Ik heb een lichte huid en bruine mascara staat echt veel mooier bij mij...

Citaat:
Is de Lancome dan moeilijk op te brengen?

Soms is hij een beetje vettig vind ik, maar als je eraan gewend bent werkt hij perfect ;) Maar ik denk toch dat het voor iedereen verschillend is.

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 13:50

In het bruin heb ik hem nog niet gezien. :)
Heb nog nooit bruin geprobeerd, heb lichtblond haar misschien is dat ook wel beter voor mij.. maar maakt het zo'n verschil dan?

Ik ben echt tevreden over de million lashes, was altijd fan van false lash effect alleen het enige nadeel is dat hij zo snel droog word.. en ik bewaar hem altijd waar het lekker koel is en ik doe hem goed dicht. :?
Als deze niet droog word dan blijf ik deze de komende jaren wel lekker gebruiken. :D

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:20

Citaat:
In het bruin heb ik hem nog niet gezien.
Heb nog nooit bruin geprobeerd, heb lichtblond haar misschien is dat ook wel beter voor mij.. maar maakt het zo'n verschil dan?

Ik ben echt tevreden over de million lashes, was altijd fan van false lash effect alleen het enige nadeel is dat hij zo snel droog word.. en ik bewaar hem altijd waar het lekker koel is en ik doe hem goed dicht
Als deze niet droog word dan blijf ik deze de komende jaren wel lekker gebruiken. :D

Ja het maakt wel verschil, als je bruine mascara gebruikt (als dat bij je past) lijken je ogen juist wat groter. Maar volgens mij geldt dat vooral als je een lichte huid hebt. Als je (licht) blond bent maar niet zo'n lichte huid hebt kan je zwarte ook goed hebben. Maar bij mij staat zwart gewoon iets te 'hard' , vooral als ik echt een opvallende volume mascara gebruikte. Alleen toen ik net bruine ging gebruiken vond ik het eerst een beetje te 'nude' en te saai, en nu vind ik het mooi (moet zeggen dat ik ook best veel op doe :o ).

Maar over dat uitdrogen, ze hebben mij een keer verteld dat je dat kan voorkomen door het borsteltje draaiend uit het 'flesje' (weet niet hoe je dat noemt bij mascara :P ) te halen. Dan komt er minder lucht naar binnen en droogt hij minder snel uit. Dat ging iemand van Douglas mij vertellen toen ik ooit mijn eerste dure mascara kocht :P

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 15:30

Draai hem echt altijd, dat wist ik namelijk ook al! :)
Pomp er ook niet in of wat dan ook.
Bij andere mascara's had ik daar nooit last van, echt alleen bij die. Baal ik wel van want hij werkt echt super.

Mereltje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 16:23

Dan zal het wel aan de mascara liggen...wel zonde. Maar ik vind wel vaker dat ze na verloop van tijd minder worden...niet persé uitdrogen maar gewoon minder mooi als je het gebruikt.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 13:23

Ik weet niet of je echt perse L'oreal wilt hebben, maar ik heb ook heeeeeele fijne waterproof mascara van Oriflame die aan jou eisen voldoet :) Alleen is dat niet in de winkel te koop.

Bellissima_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 17:09

Die van oriflame hebben wij ook, vind ik niet fijn :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:35

hypnose doet helemaal niets voor mij, maakt mijn wimpers alleen zwart. Grappig dat het bij idereen zo verschilt...

Yves saint laurent is heilig, maar niet als ' DE waterproof' mascare ...

Dior show blackout waterproof overigens +:)+ Die is prima en echt onwijs goed ! (gebruik alleen wel vaak het borsteltjes van YSL haha :') ) ... ik geloof dat die 23 euro kostte, dus zoveel scheelt dat niet met die van loreal... En hij maakt mijn wimpers echt 2x zo dik, lang en zwart <3

colossal vind ik overigens verschrikkelijk meuren, naar chemische schoonmaaktroep ofzo :r :r Ik zal wel een vreemd reukorgaan hebben :+

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-10 20:38

Nee meerdere vinden Colossal al stinken. Ik vind het ruiken naar een chemische honing _O-

L_Ruiterhuis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-10 21:33

Menino schreef:
hypnose doet helemaal niets voor mij, maakt mijn wimpers alleen zwart. Grappig dat het bij idereen zo verschilt...

Yves saint laurent is heilig, maar niet als ' DE waterproof' mascare ...

Dior show blackout waterproof overigens +:)+ Die is prima en echt onwijs goed ! (gebruik alleen wel vaak het borsteltjes van YSL haha :') ) ... ik geloof dat die 23 euro kostte, dus zoveel scheelt dat niet met die van loreal... En hij maakt mijn wimpers echt 2x zo dik, lang en zwart <3

colossal vind ik overigens verschrikkelijk meuren, naar chemische schoonmaaktroep ofzo :r :r Ik zal wel een vreemd reukorgaan hebben :+

Werkt de Dior dan niet zo goed met het eigen borsteltje?
Is hij ook waterdicht?