klacht ingediend bij connexion (busbaan Hellevoetsluis)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

mardjai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 12:10

@mirgino
Die gele borden heeft liz zelf geplaatst

Vanmiddag ga ik de gemeente bellen om te vragen wat hun er evt aan zouden kunnen en willen doen.
En de politie zou daar is een paar dagen moeten gaan staan met zo lasercamera, nou dan hebben ze zo een paar flinke bekeuringingen die ze uit kunnen schrijven voor te hard rijden, want het zijn idd niet alleen de bussen, maar de bussen vindt ik het ergste, die geven zoveel zuiging, en dat is ook waar Caas van schrok (denk ik)

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 13:03

Delias schreef:
Wat ik mij afvraag...dat huis met die paarden aan de weg, die moeten toch gillend gek worden van die bussen vlak langs hun huiskamer?

Valt mee hoor. Als je binnen zit hoor je ze niet :)

(kom regelmatig op bezoek bij die mensen)

Sabbientje

Re: klacht ingediend bij connexion (busbaan Hellevoetsluis)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 13:14

@mardjai:
Er is een tijd geweest dat ze vaak bij Liz voor met een lasergun stonden. Zou fijn zijn als ze het weer eens deden, want er word vaak nog wel harder dan 80 gereden, terwijl daar een zijstraat zit.
Gelukkig dat ze tegenwoordig een spiegel hebben geplaatst, zodat je om de hoek kan kijken, want er is wel eens een auto aangereden en zo door de kracht het kanaal in geslingerd. (en naar mijn idee was dat ongeluk met een bus...)

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 13:22

Sabbientje schreef:
@mardjai:
Er is een tijd geweest dat ze vaak bij Liz voor met een lasergun stonden. Zou fijn zijn als ze het weer eens deden, want er word vaak nog wel harder dan 80 gereden, terwijl daar een zijstraat zit.
Gelukkig dat ze tegenwoordig een spiegel hebben geplaatst, zodat je om de hoek kan kijken, want er is wel eens een auto aangereden en zo door de kracht het kanaal in geslingerd. (en naar mijn idee was dat ongeluk met een bus...)

dat is bij de brug bij de Driendijk gebeurd
de auto is toen het kanaal in gegaan en de bestuurder overleden [ man van 42 jr ]

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 13:31

Volgens mij gooi ik twee ongelukken door elkaar.

Er is er ook nog een gebeurd op de hoek bij de watermansweg.
Met volgens mij een rode BMW. Welke behoorlijk total los was.
Is al weer een tijdje geleden geloof ik.
Die auto kwam uit de watermansweg, maar kon niet zien of er iets aankwam en de bus zat aan de verkeerde kant/ op het midden van de weg.

Gelukkig staat er tegenwoordig een spiegel, hoef je je neus van de auto de weg niet meer op te draaien om te kijken.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 13:31

mirgino schreef:
Sabbientje schreef:
@mardjai:

dat is bij de brug bij de Driendijk gebeurd
de auto is toen het kanaal in gegaan en de bestuurder overleden [ man van 42 jr ]

Dat heb ik inderdaad toendetijd ook gelezen.
Maar er gebeurd wel erg veel op het kanaal.

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 13:42

Sabbientje schreef:
Volgens mij gooi ik twee ongelukken door elkaar.

Er is er ook nog een gebeurd op de hoek bij de watermansweg.
Met volgens mij een rode BMW. Welke behoorlijk total los was.
Is al weer een tijdje geleden geloof ik.
Die auto kwam uit de watermansweg, maar kon niet zien of er iets aankwam en de bus zat aan de verkeerde kant/ op het midden van de weg.

Gelukkig staat er tegenwoordig een spiegel, hoef je je neus van de auto de weg niet meer op te draaien om te kijken.

klopt, toen stond ik ook nog bij Ingrid
was een flinke klap!

mardjai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-10 14:13

Oke ik heb met stedelijk beheer gesproken van de gemeente.
Ze gaan het bekijken hoe en wat de situatie is daar.
De vrouw die ik aan de lijn had weet uit eigen ervaring hoe hard ze daar rijden en zou er achteraan gaan dat het snel besproken wordt, dus het is gewoon afwachten.
Ook gaf ze aan de politie te bellen en uit te leggen hoe gevaarlijk het daar is.
Politie inmiddels ook gebelt, maar die bellen mij binnen 48 uur terug, en laat ze idd maar een flitsauto neer zetten misschien dat de mensen dan wat minder hard rijden.
Ze had het ook over een handtekeningen actie, en met ieder incident blijven klagen bij connexion, gemeente en evt politie, want hoe meer klachten hoe beter inzicht ze dan krijgen in de gevaarlijke situaties

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-10 22:07

TAO-->LZP.

mardjai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-10 08:09

Nou politie hellevoetsluis daar heb je wat aan |o
Ze zouden mij binnen 24 uur terug bellen, maar waarschijnlijk hebben ze geen telefoon bij hun op kantoor, want heb nog steeds niets van ze gehoord :x
Hier wordt ik niet vrolijk van!!!!!!

Trouwens gisteren het tegenover gestelde meegemaakt.
Er kwam een grote auto (mercedes) aan en die bleef netjes breeduit op de weg achter me rijden.
Was een auto met duitskenteken, dus daar kunnen wij nederlanders nog wat van leren.
Ik heb die meneer ook heel vriendelijk bedankt +:)+
Ze hoeven van mij echt niet achter me te blijven rijden, maar na al die langsscheurende auto's en bussen was dit wel een verademing *\o/*

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 11:21

Mar, zoiets heb ik gisteren dus ook meegemaakt. Was het goede dingen doe dag :P

Een automobilist die langzamer, bijna stapvoets ging rijden omdat er een tegenligger aankwam en mij niet te hard wilde passeren en een stukje verder, ja het kon niet op,
bij het hout wat er momenteel ligt wapperde het zeil, dus Sharonne liep een beetje moeilijk te doen, kwam er een tegenligger aan en die heeft mij echt 2 meter extra ruimte gegeven en langzaam voorbij gereden..
Ik heb breed geglimlacht en mijn hand opgestoken naar die mensen. Daar moet je er meer van hebben *\o/* *\o/*

mardjai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-10 13:02

Nou dan was het zeker goede dingen doe dag, en dat we nog maar veel van die dagen mogen hebben hahahahahahahaha

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 13:17

gisteravond hebben Danny en de de oude buurman Cent de paarden uit de wei gehaalt
en toen suisde er ook een bus langs, dat zelfs die oude [ in de 70 ] man er erg van schrok
ze voelde een sterke luchtstroom, hij was erg blij dat mijn paard niet bang was

maar het ging zo snel dat ze niet het busnr onthouden hebben.

Dinopino

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 13:22

Probeer een nep flitspaal te maken. Daar hebben schauffeurs wel respect voor.