Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Sabbientje schreef:@mardjai:
Er is een tijd geweest dat ze vaak bij Liz voor met een lasergun stonden. Zou fijn zijn als ze het weer eens deden, want er word vaak nog wel harder dan 80 gereden, terwijl daar een zijstraat zit.
Gelukkig dat ze tegenwoordig een spiegel hebben geplaatst, zodat je om de hoek kan kijken, want er is wel eens een auto aangereden en zo door de kracht het kanaal in geslingerd. (en naar mijn idee was dat ongeluk met een bus...)
mirgino schreef:Sabbientje schreef:@mardjai:
Er is een tijd geweest dat ze vaak bij Liz voor met een lasergun stonden. Zou fijn zijn als ze het weer eens deden, want er word vaak nog wel harder dan 80 gereden, terwijl daar een zijstraat zit.
Gelukkig dat ze tegenwoordig een spiegel hebben geplaatst, zodat je om de hoek kan kijken, want er is wel eens een auto aangereden en zo door de kracht het kanaal in geslingerd. (en naar mijn idee was dat ongeluk met een bus...)
dat is bij de brug bij de Driendijk gebeurd
de auto is toen het kanaal in gegaan en de bestuurder overleden [ man van 42 jr ]
Sabbientje schreef:Volgens mij gooi ik twee ongelukken door elkaar.
Er is er ook nog een gebeurd op de hoek bij de watermansweg.
Met volgens mij een rode BMW. Welke behoorlijk total los was.
Is al weer een tijdje geleden geloof ik.
Die auto kwam uit de watermansweg, maar kon niet zien of er iets aankwam en de bus zat aan de verkeerde kant/ op het midden van de weg.
Gelukkig staat er tegenwoordig een spiegel, hoef je je neus van de auto de weg niet meer op te draaien om te kijken.