benieuwd naar hoe mooi julluie huisje woont.....

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ethelate

Berichten: 21126
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 10:57

Woon in een bungalow, met ruim 1400 m2 achtertuin.
in een mini dorpje, rustig gelegen, vrij uitzicht over natuurgebied.
5 slaapkamers, rommelhok, badkamer, wc, ruime gang en entree, ruime lichte woonkamer, grote woonkeuken met berging, schuur+overdekte ren, garage...

we zijn op zoek naar een woonboerderij met wat grond Haha!

Tin
Berichten: 3715
Geregistreerd: 29-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 11:28

Ik weet niet in wat voor type huis ik woon..het is niet vrijstaand want de garage zit vast aan het huis van de buren..
We hebben 3 slaapkamers...een badkamer..1washok..een werkkamer..een fitnessruimte..een bijkeuken..een gewone keuken...een grote woonkamer..en een schuurtje..En we hebben een redelijk grote tuin..vindt ik zelf dan Tong uitsteken

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 11:42

Op dit moment woon ik nog in een rijtjeshuis, in een hele chique wijk met alleen maar kakkers Haha!
Maar vanaf 1 september hebben we de sleutel van een... WOONBOERDERIJ! Hierbij wat foto's.
Voor alle info moet je hier maar even kijken Knipoog http://www.vanbrero-breugem.nl/huizen/2 ... ?k0=V&k1=6


Afbeelding Voorkant
Afbeelding
het weilandje, bomen gaan eruit.
Afbeelding
Het witte schuurtje komen 2 paardenboxen...

Pauline
Berichten: 12192
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 11:50

Men, wat doe ik fout? Wij hebben net een huis gekocht (zie AG, huis gekocht). 2 onder 1 kap. Leuk huis, maar dromen heel cliche van wat een ander heeft Haha!

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 12:39

Ook wij hebben een niet al te groot huis. Het staat tegen het huis van de buren aangebouwd (niet echt 2 onder 1 kap, maar ook niet vrijstaand dus), en stamt ongeveer uit 1920.
Op de begane grond de douche en toilet, grote woonkeuken, woonkamer en hal. In de hal een trap naar boven waar 2 slaapkamers, beide ongeveer 16m2. In de ene komt straks de baby, in de ander maffen en computeren en naaien wij...

Boven de douche en aangebouwde schuur kan evt nog een verdieping worden opgetrokken. We hebben daar onlangs een aannemer voor gehad, maar die vroeg er een tikkeltje te veel voor. Als het goed is komt er vanmiddag een klussenbdrijf kijken. Mocht die goedkoper zijn, en we krijgen een bouwvergunning, ed, dan krijgen we een ruimte van bijna 8m bij 3.5m bij!

Verder hebben we een heel diepe tuin, 55 meter diep, wel erg smal (7 meter). We zijn al ruim een jaar bezig met de aanvraag voor een paardenstal helemaal achtein de tuin. Echt veel ruimte voor Des om te lopen is er niet, maar ik neem aan dat er best wel wat te regelen valt met 1 van de boeren hier in de buurt. Mocht dat echt niet gaan dan kan des op haar huidige plek blijven staan (Goed 5 minuten fietsen, of ruim 15 minuten lopen).

Plannen te over dus....

batje

Berichten: 10564
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 12:49

Met z'n tweetjes in een 1gezinswoning. Woonkamer, keuken, 2 toilet/badkamers, zolder, 3 slaapkamers, voor-, achter-tuin en schuurtje.

Voor Amsterdamse begrippen HUGE, voor Langerakse begrippen redelijk bescheiden.

Geen paardjes aan huis Scheve mond (wel 3 katten en een hond)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 13:28

de voorkant van ons huis
Afbeelding

en in de winter
Afbeelding

de achterkant
Afbeelding

en t belangrijkste: de stal! zo zie ik hem als ik door het keukenraam kijk, alleen dan beetje verder weg! de wei is rechts schuinachter de stal
Afbeelding

en de stal vanaf de zijkant van de tuin gezien
Afbeelding

t is een vrijstaand huis, aan de ene kant zitten we best dicht bij t centrum van t drop, en ga je 300 meter de andere kant op, sta je buiten de bebouwde kom en ben je in de bossen Lachen
we hebben in totaal 5600 M2 grond, dus gelukkig genoeg voor een weiland en bak Party!!

we hadden boven 6 slaapkamers, maar van 2 kamers is er 1 grote gemaakt voor mn ouders, en we hebben ook nog een badkamer natuurlijk

beneden hebben we een garage, bijkeuken, keuken, werkkamer van ons pap, en een woonkamer
en we hebben nog een grote zolder die vol met rotzooi staat, maar daar zijn dus geen slaapkamers.

Druif_01

Berichten: 8867
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-03 14:53

Ik woon in een 2 onder 1 kap huis (:?) We hebben een woonkamer, keuken, wc (:D) en boven hebben we 3 slaapkamers, een badkamer met douche en ligbad en wc (:D) en een zolder. Verder hebben we niet zo'n hele grote tuin, maar ik vind het groot genoeg. Ow en we hebben een garage en een bijkeuken

Meys

Berichten: 1377
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 13:40

Os simpel klootjesvolk woont in een simpel rijtjeshuis *LOL* Knipoog
Huisje is gebouwd in 1930.
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 14:13

Voor mij ook geen luxe of vrijstaand huis.

Ik woon in een maisonette woning uit 1932. Alle originele details zijn nog aanwezig. Geen tuintje, wel 2 balkonnetjes en een inhoud van 350m3 dus groot zat. 5 min. fietsen van het stadscentrum, stadparken, bioscoop, theater en [heel belangrijk] mijn werkgever *LOL*

Waar ik zelf heel trots op ben is dat ik dit huis helemaal zelf heb gekocht zonder [fin.] hulp van familie of echtgenoot. Misschien vind iemand anders dat niet zo belangrijk maar ik dus wel Lachen

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-03 16:45

Onze benedenverdieping zit vast aan de buurman maar de bovenverdieping zit onder twee aparte daken.
Een woonkamer, een computerkamer, een eetkamer, een wc, een badkamer, een gang, twee keukens en drie slaapkamers.
We hebben verder niet veel grond, een klein tuintje maar.