@TS, super dat je een topic hebt aangemaakt! Ik denk dat veel paardenmeisjes met een lange staart rondlopen nu gestimuleerd worden hierdoor! Ik in ieder geval wel!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xBiondaa schreef:Ik ben al een keer of 4/5 scheef geknipt, waardoor het inplaats van tot mn kont, tot mn schouders was....
En meestal krijg ik dan juist de kapster met het slapste, futlootste haar die dan zo ontzettend jaloers is op mijn haar (heb ontzettend veel haar
) dat ze er niet meer af wil knippen
...en uiteindelijk is er na een kappersbezoek op deze manier maar 5 cm af in plaats van 20 cm... pfff.. 

tis net een visje

. 
Dus in principe zou het er al af kunnen. Maar ik denk dat ik er nog een cm of 8 bij laat groeien.

_Remona_ schreef:Mijn haar groeit niet zo heel snel. Daarbij ben ik ook altijd bang voor verandering, of het me niet staat enzo. Dus een stuk van 25 cm er af gaat voor mij niet werken. Wel vind ik het echt super als je dit doet! Een heel mooi doel!
En wow ikenindi, jij hebt ook wel dik haar zo te zien. Het is wel een mooie vlecht geworden.
).
ooit wil ik dit ook kunnen doen !
aangezien ik het niet zó heel kort wil

Joltsje schreef:dit topic is net op tijd.. zit al tijden te twijfelen om weer eens naar de kapper.. maar denk dat ik nu eerst nog ff doorspaar.
maare wat nou als je dooie punten hebt?