Verliefd op mijn collega?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

sillyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:49

Ik vind het ook niet gepast om dezelfde redenen als de meesten in dit topic.
Even een vraag die ik wel belangrijk vind om hier echt een goede mening weer te geven: wat zegt je vriend van deze acties van jou en je collega?

WinSel

Re: Verliefd op mijn collega?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:52

Ik denk niet dat de vriend van TS diit weet ?
En als hij het wel weet en het pikt..... tja

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:55

sillyhorse schreef:
Even een vraag die ik wel belangrijk vind om hier echt een goede mening weer te geven: wat zegt je vriend van deze acties van jou en je collega?

Wat denk je zelf?

Echt een onderwerp om gezellig s'avonds aan de keukentafel aan je vriend te vertellen, tussen de soep en het hoofdgerecht door :+

"schat wat ik vandaag toch gedaan heb op mijn werk" _O- :')

sillyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:56

Ze voelt zich niet schuldig tegenover haar vriend, volgens haar doet ze niets verkeerd. Mijn idee is dat als vriend het niet weet, ze donders goed weet dat ze fout bezig is. Als hij het niet erg vind kun je het toch gewoon vertellen?
Als hij het wel weet en het prima vind dan werkt dit blijkbaar voor hun, maar dan vraag ik me wel af hoe het met collega en vriendin is. Hebben zij ook zo'n relatie?

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:58

Maar kom op, je hebt een vriend thuis zitten en je gaat lekker met je collega flirten en zo zitten dat hij je bh zit :?
Dan zit er ergens een steekje los.... Als je vrijgezel bent oke....
Maar nu ?? Nee sorry dat is gewoon fout en dat weet TS donders goed anders had ze het haar vriend vast en zeker wel verteld

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:59

Ik denk ook dat TS niet alles vertelt thuis. Het komt op mij over als niet verliefd zijn op je collega maar verslaafd zijn aan de spanning van het uitdagen.

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 12:59

Ik vind het allemaal niet zo dramatisch hoor. Ze zitten niet aan elkaar toch. Beetje flirten moet kunnen hoor.

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:03

Ik vind de meeste reacties ook overdone. Flirten en uitdagen is op zich niks mis mee..

LecyTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:04

Charlie_P schreef:
Ik vind het allemaal niet zo dramatisch hoor. Ze zitten niet aan elkaar toch. Beetje flirten moet kunnen hoor.

Dus zolang ze niet aan elkaar zitten denk jij dat het mag? wat als ze gaan strippen, maar niet aan elkaar zitten? En zo te horen is de TS niet zo verschrikkelijk ver daar vanaf. Ze heeft het over dat het al een jaar aan de gang is en dat ze steeds een beetje verder gaat. Nu al op het punt dat ze hem kan ophitsen en ondergoed laat zien, hoeveel verder kan je gaan?

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:05

trouwens ook erg professioneel om je zo op je werk te gedragen, TS heeft zeker een hele tolerante werkgever ;)

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:08

LecyTinker schreef:
Charlie_P schreef:

Dus zolang ze niet aan elkaar zitten denk jij dat het mag? wat als ze gaan strippen, maar niet aan elkaar zitten? En zo te horen is de TS niet zo verschrikkelijk ver daar vanaf. Ze heeft het over dat het al een jaar aan de gang is en dat ze steeds een beetje verder gaat. Nu al op het punt dat ze hem kan ophitsen en ondergoed laat zien, hoeveel verder kan je gaan?

Ze gaan vast niet strippen :+ Ik vind inderdaad dat een beetje flirten en uitdagen moet kunnen, zolang het daarbij blijft. Ik zou me er zelf niet goed bij voelen als zoiets langere tijd duurt, maar dat is ieder voor zich lijkt me.

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:09

Zo gaan zitten zodat je collega je BH kan zien komt erg dicht in de buurt van strippen. Ik flirt ook wel zakelijk, maar zeker niet op deze manier!

Een paar maanden geleden heeft er nog een artikel in de Intermediar gestaan over dit onderwerp (meen ik).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:11

Beetje flirten moet kunnen. Doe ik ook, en mijn man ook, en dat vinden we allebei prima.

Maar 'beetje flirten' is voor mij af en toe een dubbelzinnige opmerking naar iemand waarvan je weet dat die het kan hebben, en dat soort dingen.

Zo ver als de TS gaat zonder haar vriend daarvan in te lichten vind ik niet kunnen :n

LecyTinker

Of de werkgever krijgt ook zijn deeltje }>
Denk dat het de productiviteit wel ten goede komt!

Charlie_p, ik heb het wat aangedikt, maar het blijft wel zo dat de TS toch wel duidelijk heeft gemaakt, in mijn ogen, dat hier haargrens nog niet ligt. Dat ze van plan is nog een stuk verder te gaan en dat ze geheel geen probleem ziet in wat het uiteindelijk teweeg zou kunnen brengen. En daa is waar het fout gaat.
Ik denk dat een beetje flirt voor een gezonde relatie zorgt. Op die manier zijn er minder spanningen. Maar een gezonde flirt behoord niet tot bepaalde posities aannemen al staand of zittend om de ander op te hitsen en bh´s te laten zien met het doel hem opgewonden te krijgen. Flirten is wat spelen met het doel er om te kunnen lachen. Niet om een relatie naar de knoppe te helpen!

listiglistje

Flirten moet kunnen ja, MAAR NIET OP JE WERK :Y)

Dat is echt not done, je krijgt betaald om te werken, niet om te flirten (en dat met een collega met vriendin)

WinSel

Ik vind dit zelf geen flirten meer, dit is vragen om meer....

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:12

denk dat het de productiviteit zeker niet ten goede komt, men is drukker met flirten dan met werken volgens mij.

Bermudaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:14

Je hebt een vriend en hij een vriendin? Laat hem met rust! :r

wwillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:24

mo_van_dijk schreef:
Zo gaan zitten zodat je collega je BH kan zien komt erg dicht in de buurt van strippen. Ik flirt ook wel zakelijk, maar zeker niet op deze manier!

Een paar maanden geleden heeft er nog een artikel in de Intermediar gestaan over dit onderwerp (meen ik).

Dat klopt (intermediair), en daar is ook niks mis mee.

Nadia
Oppermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-10 13:24

Slotje voor overleg.