Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sillyhorse schreef:Even een vraag die ik wel belangrijk vind om hier echt een goede mening weer te geven: wat zegt je vriend van deze acties van jou en je collega?

Charlie_P schreef:Ik vind het allemaal niet zo dramatisch hoor. Ze zitten niet aan elkaar toch. Beetje flirten moet kunnen hoor.
LecyTinker schreef:Charlie_P schreef:Ik vind het allemaal niet zo dramatisch hoor. Ze zitten niet aan elkaar toch. Beetje flirten moet kunnen hoor.
Dus zolang ze niet aan elkaar zitten denk jij dat het mag? wat als ze gaan strippen, maar niet aan elkaar zitten? En zo te horen is de TS niet zo verschrikkelijk ver daar vanaf. Ze heeft het over dat het al een jaar aan de gang is en dat ze steeds een beetje verder gaat. Nu al op het punt dat ze hem kan ophitsen en ondergoed laat zien, hoeveel verder kan je gaan?
Ik vind inderdaad dat een beetje flirten en uitdagen moet kunnen, zolang het daarbij blijft. Ik zou me er zelf niet goed bij voelen als zoiets langere tijd duurt, maar dat is ieder voor zich lijkt me.

mo_van_dijk schreef:Zo gaan zitten zodat je collega je BH kan zien komt erg dicht in de buurt van strippen. Ik flirt ook wel zakelijk, maar zeker niet op deze manier!
Een paar maanden geleden heeft er nog een artikel in de Intermediar gestaan over dit onderwerp (meen ik).