Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Liezel1 schreef:Maw: mensen met auto's betalen gewoon veel meer belasting. Het wordt nl ook voor andere zaken gebruikt dat het onderhouden van de wegen.
Chiqa schreef:Ikdoemaarwat ik let niet op andere mensen die in dikkere bakken rijden, ze zullen er wel hard genoeg voor gewerkt en gestudeerd hebben anders hadden jij en ik ook wel zo'n baan en auto.

Chiqa schreef:Waar mensen zich wel niet druk om kunnen maken ongelovelijk, tuurlijk gaat de wegenbelasting omhoog, alles wordt toch duurder? We hebben een slechte winter gehad, veel wegen kapot gevroren dat moet toch ergens door betaald worden?
MamboBeach schreef:Als alles zo in rap tempo duurder wordt Chiqa dan is het end zoek hoor.
Chiqa schreef:MamboBeach schreef:Als alles zo in rap tempo duurder wordt Chiqa dan is het end zoek hoor.
Rap tempo? Ik check even mij wegenbelasting van 2002 toen betaalde ik €26 euro
check het nu van deze maand betaal ik 37 euro.
Dat is een stijging van 10 euro in nog geen 8jaar tijd en dat noem jij een rap tempo?
Sorrie maar ik vind daar niets raps aan eigenlijk....Waar hebben we het over.
Liezel1 schreef:Omdat de verhoging van de wegenbelasting afhankelijk is van het soort auto en de brandstof waar die auto op rijdt.
Alle mensen in dit topic die aangeven fors meer te gaan betalen, rijden Diesel.
mo_van_dijk schreef:Tja, volgens mij heeft dit te maken met de provinciale opcenten (of wonen jullie in dezelfde provincie). Aan het bedrag te zien heeft Chiqa een benzine en liezel1 heeft een diesel. Diesel is sowieso sneller gestegen.
Lovely schreef:Het rekeningrijden gaat voorlopig nog niet door,

Ik betaal nu 106 euro...