Ik vind het wel onwijs mooi gevonden, maar vind in laars of schoen of gewoon jeans-zakken toch iets prettiger
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. Ik wil zo'n ding!
De helft van de telefoon steekt uit mijn beha en mijn linkerborst ziet er dan toch echt misvormd uit. Dus op pagina 1 zei iemand dat je dan geen cup E moet hebben, maar met cup A lukt dit dus ook niet. Maar wel grappig bedacht overigens. 

Ik doe ook altijd álles in mijn BH, maar ze verkopen hem alleen in medium en large. Dat vind ik een beetje riskant met een Ecup. 

wendyashley schreef:Tja je zal toch net die ene 10 cent nodig hebben,normaal keer je je tas op z'n kop maar zie mezelf niet op z'n kop hangen in de hoop dat die muntjes eruit vallen.
Waar ik in eens aan moet denken (grinnik) toen ik 10 was ofzo, pikte ik altijd mams beha en stopte er washandjes,wc papier etc in, daarna liep ik vol trots en zelfvertrouwen over straat te pronken met mijn borstjes. Zo'n ding had ik vroeger moeten hebben, viel het wc papier er ook niet steeds uit

Die hou ik erin
?
Zwitsal schreef:Ryanne_ schreef:Hahaha geniaal uitgevonden!! Ik stop er ook veel in! Vooral me telefoon met uitgaan! en me geld af en toen! wel mooie uitvinding!
serieus echt.. zou je niet voor bokt een foto willen maken?
een telefoon in je bh?
papier geld snap ik nog wel, dat zie en voel je niet..
maar een telefoon?
Iets minder ideaal als je gebeld wordt en je hebt 'm op trillen staan hihi als dan iemand tegen over je zit is dat best stom
!