Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urielle schreef:Vorige week nog, wij met kind en hond naar het park toe. Dochter wilde natuurlijk in de speeltuin spelen dus papa hielp haar mee en mama met hond aan de kant. Komt er een klein jongetje, ik denk een jaar of twee, en die begint allemaal zand en kiezels naar onze hond te gooien. Als het een ouder kind is kan hij aan zijn nekvel mee naar de ouders, maar zo'n ukkie natuurlijk nog niet, eerst gewoon maar zeggen dat dat niet mag. Dus ik keek eerst rond of er ouders op komst waren, maar nee, dus ik zeg dan maar zelf tegen dat jongetje: 'Dat mag je niet doen hoor. Je mag geen dieren plagen!' Jongetje ging gewoon door. Het heeft denk ik tien minuten geduurd dat ik met een hond die alles gelaten over zich heen liet komen zat, en met andermans peuter die maar steentjes bleef gooien. Toen bemoeide een Turkse man zich ermee en bulderde het jongetje eens stevig toe zodat hij weer ergens anders heendribbelde. Ouders? Nergens te bekennen (of die deden alsof ze er niet waren, of moeders zat met andere vrouwen te ouwe****** en had geen flauw idee wat haar kind uitspookte).
Nou kan zo'n kind van twee er bar weinig aan doen, want dat is echt nog wel puur opvoeding thuis, maar waarom letten die ouders niet op hun peuter en roepen ze die niet terug? Wat voor kind is dat dan als hij veertien is?
Citaat:Het verhaal van Lessien_2810 komt me best bekend voor. Ik erger me vooral aan dat niet normaal nederlands spreken. Overal man achter zetten of kapot er voor zetten. En op zich vind ik dat dan nog niet zo erg maar de meeste gaan op een antiliaanse/turkse/marrokaanse manier er bij praten.
Rebeccaa schreef:lifaya schreef:je neemt geen voorrang, je KRIJGT voorrang is hetgeen dat ik altijd tegen iedereen zegalleen men vergeet vaak dat fietsers de zwakste schakel zijn in het verkeer
Ik neem wel voorrang , ga niet wachten als ik voorrang hoor te krijgen. Ben gekke henkie niet..
tante_trien schreef:lifaya schreef:Ik denk dat elke imbeciel wel weet dat een bus ALTIJD hetzelfde traject terug rijd.
Hier rijden de bussen niet hetzelfde traject. Ze rijden rondjes.