JackenJill schreef:Wat ik wél ontzettend irritant vind, is wat me laatst overkwam: ik was rustig mijn wagen aan het uitladen op die band, iemand achter me begint tegelijkertijd zijn hele lading op de band te leggen! Ik was nog niet eens halverwege en had nog een heleboel te gaan! Dat vond ik pas asociaal, en daar kan ik me veel drukker over maken. Ik heb rustig gezegd dat ik nog wel wat meer ruimte nodig had en bij gebrek aan ruimte heb ik zijn boodschappen naar achteren geschoven. Kom nou!
Oh god ja! Dat is inderdaad ontzettend vervelend. Ik zit zelf achter de kassa en mensen zien dat de kar voor hun nog helemaal vol zit en beginnen rustig uit te laden. Ligt eraan hoeveel boodschappen diegene nog heeft maar als het er veel zijn dan vraag ik of meneer/mevrouw erachter zijn/haar spullen nog even bij wil houden omdat de ander nog niet klaar is met uitladen.
Met de 'stokjes' is het af en toe heel vervelend als er niks tussen ligt. Ik kan niet ruiken wat van wie is hoor, daar zijn die dingen voor bedacht... En als je dan per ongeluk een artikel van de volgende klant scant worden ze helemaal boos enzo. Nou, als hun of hún voorganger dat even had gedaan was er verder ook niks aan de hand geweest.