*snuft*O meis wat heeeeeerlijk romantisch!!! En wat een moeite en tijd en energie wat hij erin heeft gestopt, helemaal super!! Van harte gefeliciteerd met je verloving, heeeeel veel liefde en geluk toegewenst!!!
Wauw .... ben d'r stil van. Wat ontzettend veel moeite heeft jouw aanstaande voor je gedaan, superlief. Heel veel geluk samen, proficiat!
Gefeliciteerd!!! Wat ontzettend leuk en wat een romantische man zeg phfhf Die van mij moest ik min of meer door ze'n knieen schoppen Veel geluk samen!
Gefeliciteerd!Als dat niet het hart van ieder paardenmiepje sneller doet kloppen dan weet ik het niet meer.Leuk hoor!
Ooh, wat ontzettend leuk gedaan!! Echt een superleuke manier om iemand ten huwelijk te vragen!!!Gefeliciteerd!
haha wat leuk! is een echte vent haha. van harte gefeliciteerd! enuh trouwerij ook te paard of nog net nie??
Caira schreef:Gelukszoeker @ [EA-GZ] Huwelijksaanzoek1+1=2 ????Dat dacht ik dus ook meteen Wel heel gaaf, met kriebels je verhaal zitten lezen!
Wat leuk dat je een hele speurtocht moest doen en dat hij uiteindelijk ook nog op een paard zat! Gefeliciteerd!!
Wauw, jouw aanstaande mag wel cursussen gaan geven "hoe doe ik een aanzoek"! Gefeliciteerd meid en geniet van alle voorpret naar DE dag!!
Ooh wat leuk en wat een werk heeft ie er van gemaakt zeg. Gefeliciteerd. Dit ga ik vanavond aan mijn man laten zien,.. "kijk, zo kon het dus ook !!"
Haha, wat fantastisch zeg!!! Hij heeft er heel wat werk van gemaakt! Nou eindelijk na 9 jaar, TROUWEN! Geniet ervan!