Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Krijg je nog ondersteuning van medicijnen Lonneke?
Jammer dat het zelfstandig wonen niet gaat, maar goed van je dat je dat zelf ook inziet! Het is vaak moeilijk om je zwakheden te zien en dus heel knap van je dat jij dat wel kan!
Probeer ook te kijken naar de dingen die je al wel hebt bereikt!
lonneke schreef:er is nu iemand van de crisisdienst hier. ze gaan een plekje voor me zoeken want t ggz zit vol, tenminste ze hebben geen isoleercellen over en die moeten ze voor mij wel achter de hand hebben. ik vind jullie echt lief. ik voel me zo eenzaam. ik houd jullie op de hoogte. ze word nu net gebeld door de awn dus ik ben benieuwd
Cayenne schreef:
Ik denk dat het inderdaad goed is dat je even terug gaat naar het GGZ. Je woont dan misschien niet op jezelf, maar bent ook niet meer alleen en er is ondersteuning wanneer je dat nodig hebt en je kunt tot rust komen.
Kun je geen gesprek met je psychiater aanvragen en bespreken welke medicijnen het beste zijn voor jou?
Heel veel sterkte meid. Ik neem aan dat je in het GGZ niet op internet kunt.
Cowgirl schreef:lonneke schreef:er is nu iemand van de crisisdienst hier. ze gaan een plekje voor me zoeken want t ggz zit vol, tenminste ze hebben geen isoleercellen over en die moeten ze voor mij wel achter de hand hebben. ik vind jullie echt lief. ik voel me zo eenzaam. ik houd jullie op de hoogte. ze word nu net gebeld door de awn dus ik ben benieuwd
Isoleer cel??? Voor iemand die hulp nodig heeft? Lijkt mij een beetje de omgekeerde wereld. Heb het idee dat ze je daar maar instoppen omdat ze geen raad met je weten.(ik heb geen ervaring met GGZ enzo).
Ik ken je al een tijdje via bokt door je berichten te volgen en ik heb het idee dat het over de jaren heen alleen maar slechter met je gaat ipv beter.
Ben je nog wel op je plaats bij het GGZ? wat vind jezelf van je behandeling? Wat zegt je omgeving?
Iemand uit mijn persoonlijke omgeving was ook absoluut niet geholpen bij het GGZ, heeft nu ruim een half jaar ergens intern gezeten en nu gaat het wel de goede kant op.
Vandaar mijn vraag of het GGZ vor jou nog wel voldoende is vooral omdat jezelf aangeeft dat het niet goed gaat maar wel graag wilt dat was met die persoon precies hetzelfde.
sterkte in iedergeval. Wil je meer weten stuur je maar even een pb.