supergewldig dat je 'je probleem' wilt gaan aanpakken. Ook ik heb een aantal afleveringen van familiymatters gevolgd en vind de wijze waarop het wordt neergezet heel netjes Succes met je gesprek straks!!
leonie_1986
Geplaatst: 29-03-10 10:49
Spannend hoor!! Heel veel succes met het gesprek, en enorm dapper van je dat je er iig over nadenkt. Het erkennen van je eigen problemen scheelt al een heleboel.
DDW1190
Geplaatst: 29-03-10 10:51
je moet doen waarbij je je goed bij voelt, wil je dat het probleem verholpen word, dan zou ik het met beide handen aanpakken. dit is een hele mooie kans en vind de manier van keith wel een hele goede manier. zie het als een voordeel dat er camera's zijn, mensen beginnen je ook zo meer te snappen als jij je verhaal doet
Even snel een update, Ze is er nu en me moeder ging natuurlijk even de hond uitlaten waardoor ik open moest doen Maar ze is opzich wel aardig . Omdat me moeder de hond aan het doen was was ze begonnen bij mij en moets een vragen lijst beantwoorden . Dat ging op zich wel goed maar vond ik wel moeilijk omdat ik eigenlijk nog nooit zonder liegen over "me probleem "heb gepraat ,. ze is nu met me moeder aan het praten en straks wil ze nog met ons allebij praten .
Oke volgende update Ze is nu net weg , We hoefde uiteindelijk niet nog samen met haar te praten maar alleen nog op de foto . Het voelt opzich wel goed , want ze laat ons vrij in keuze . Donderdag belt ze en dan mogen we zeggen of we door willen gaan of niet want ze snapt heus wel dat het heel spannend is enzo . En dat we wel moeten rekening houden dat we echt met de billen bloot gaan dan . Straks nog even met me moeder overleggen wat we gaan doen .
Ten eerste kan het zelfs je hele toekomst ten goede keren. Zelfs vanuit de allerdiepste dalen kun je een fantastisch leven krijgen door de hulp om je heen en later doordat je jezelf goed kunt redden. Niet alleen financieel, maar ook geestelijk.
Ten tweede kun je een voorbeeld zijn voor veel meiden en kun je door hieraan mee te doen ook een eye opener zijn voor veel ouders.
Dankje allemaal Ik heb besloten dat ik er nog een nacht over ga slapen want als we donderdag ja zeggen zitten we 90 % zekker in het programma
janouk
Geplaatst: 29-03-10 14:38
Hoe eng en spannend het ook is, ik hoop en duim echt dat je donderdag ja gaat zeggen. Doe het voor jezelf. Je bent het waard. Je bent nog jong en als het je lukt de negatieve spiraal te doorbreken, dan heb je daar je verdere leven nog heeeeeeeeeeeeeeel veel plezier van.
Go for IT!
blue_kim
Geplaatst: 29-03-10 14:40
jeetje wordt wel echt spannend nu. inderdaad nog even goed over nadenken want inderdaad je komt echt met de billen bloot! maar denk wel dat ze je/jullie er zeker heel goed bij kunnen helpen met de problemen!
Natalie1993
Geplaatst: 29-03-10 14:45
Spannend zeg! Zou er ook heel goed over nadenken. Maar als je het doet, súpergoed van je. Er zijn zoveel mensen die het niet durven aanpakken, al zou dat de oplossing zijn.
Pff lijkt me wel lastig om dan echt al je problemen op tafel te zetten voor een groot deel van Nederland. Maar aan de andere kant is het natuurlijk een goede manier om aan je problemen te werken. Familymatters vind ik een leuk programma, alleen ben ik niet altijd eens met de hulpverleningsmethode. Ze zijn echt confronterend, dus denk er maar goed over na. Heel veel succes!
Het lijkt me een heel integer programma, dat niet op sensatie gericht is maar op een eerlijke manier probeert te combineren dat jij geholpen wordt en "het publiek" voorlichting krijgt zodat ze in hun eigen omgeving beter met problemen kunnen omgaan.
Natuurlijk heb je, ook nu nog, het volste recht om nog nee te zeggen maar ik zou zeggen: grijp deze kans, het is o zo moeilijk om in het "reguliere" hulpcircuit echt hulp te krijgen (daar verdwaal je in de wachtlijsten en kastje naar de muur) en onder normale omstandigheden zou je deze hulp nooit vergoed krijgen.
danielle_x
Geplaatst: 29-03-10 17:57
Het lijkt me heel moeilijk maar ik zal deze keuze zeker met open arme aanpakken want dit krijg je natuurlijk maar 1x. Maar ik zal zeggen denk er goed over na en neem niet te snel keuzes