Gelukkig beschik ik over een flinke portie zelfspot en kan ik er nu ook echt hartelijk om lachen! Op het moment zelf niet nee, echt niet! Nu gaat het wel weer.
Maar ik blijf op mijn hoede. *kruipt weer onder dekentje*
Hahahahaha, ergens herkenbaar als heb ik dan geen Beeb maar de rest Schrijf je de rest van je gebeurtenissen vandaag ook op?
Hilde_q
Geplaatst: 15-03-10 13:19
Heb je ooit gedacht over een eigen column in de Margriet o.i.d wil je mij een plezier doen: solliciteer nu ! Je schrijft gruwelijk ( om even in de trend van de maand te blijven ) geweldig!
Stiekem heb ik wel medelijden hoor
Mindfields
Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-10 13:32
Tot dusver geen verdere onheilspellende berichten te melden. Hondjes liggen op hun plaats, katten liggen volgevreten te slapen(ZIJ WEL JA!), vriendlief zit een tafeltje te verven en ik ben nog steeds niet omgevallen. Ik heb inmiddels het huis gestofzuigd, de vloer gedweild(ook daarbij niet de verwachte glijpartij gemaakt die mooi in het verhaal gepast zou hebben) en de tuin geveegd en opgeruimd.
Lijkt me voor vandaag wel activiteit genoeg, voorlopig zit ik weer in mn hoekje.
*Loopt nu de hele dag al met plop liedje in hoofd rond...*
Anoniem
Geplaatst: 15-03-10 16:05
Breghje schreef:
Met welke tekstvariant?
annebe
Geplaatst: 15-03-10 16:06
Gniffel! Heerlijk geschreven meid! Toevallig had ik vanacht ook zo'n soort zelfde nachtje... Alleen ging het dit geval om de 2 konijnen die op ons balkon bivakeren, een kleinere beeb in mijn buik, maar die al aardig stennis kan schoppen, een hond die lang te snurken en de oudste die een lampje aan had laten staan in het toilet.
Oftewel mama kon er 7x uur vanacht! Vanacht gaan die nijnen met hun oren aan de waslijn , drinken we een beker warme melk, draaien we de lamp uit het wc-hokje en zetten we de hond maar in de woonkamer.
Bereid je maar vast voor op nachteloze momentjes ....
Onali
Geplaatst: 15-03-10 16:09
Fantastisch
You made my day. Jammer alleen dat het jouw dag niet was
*stopt dekentje toe
Drrrassic
Geplaatst: 15-03-10 16:14
Oh jeetje Toen je ook nog zo hard moest niezen lach ik helemaal dubbel. Hilarisch geschreven. Echt geweldig!
rainbow8
Geplaatst: 15-03-10 16:16
Raapt zichzelf weer op van de grond en zet zichzelf weer op de stoel voor het beeldscherm............ Je hebt mijn dag weer helemaal goed gemaakt..................Geweldig hilarisch geschreven..........
libra
Geplaatst: 15-03-10 16:18
Geweldig geschreven.
Maar wat zou jij vanmorgen stevig gebaald hebben. Hopelijk laten ze je vanavond en morgenvroeg wel slapen.
*word hier erg raar aangekeken terwijl ik met een rood hoofd weer op mn stoel kruip*
Geweldig verhaal.. (om te lezen, niet voor jou kan ik me voorstellen).. Heel veel succes met de rest van je dag in een hoekje! Hopen dat je alles voor vandaag nou gehad hebt..
Breghje
Geplaatst: 15-03-10 16:30
Relaxed schreef:
Breghje schreef:
Met welke tekstvariant?
Allebei, dwars door elkaar....
oOoKellyoOo
Geplaatst: 15-03-10 16:30
whahaha geweldig maar ja ook zo ellendig, en van die dagen ga je nog heeeeelllll vveeeellllllll krijgen blijf idd maar lekker binnen , lekker tv aan
Komt me helemaaaaaal niet bekend voor Ik ben ook zwanger en heb ook 2 katten en ipv 5 honden heb ik 1 kleuter. Komt ongeveer op hetzelfde neer; die wil ook nooit op zijn plaats blijven
Ahgus wat een verhaal... hoe is de rest van je dag tot nu toe?
Esgaroth
Geplaatst: 15-03-10 17:35
Het was vast niet de intentie, maar ik heb me slap gelachen. Vooral om het liedje! BRILJANT! Enne, volgende keer geef die vriend van je maar een optater hoor, je hoeft niet alles in je eentje te doen, al helemaal niet als je een ADHD'er in je hebt!