Tijd voor uitleg? Hoe het gaat met mij...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 16:28

Echt heel goed van je dat je het op bakt hebt gezet. je weet dat je bij ons altijd terecht kunt in goede en slechte tijden.
Heel veel sterkte gewensd, en kop op!

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 17:21

Heike, ik vind je een topper dat je dit op bokt.nl hebt gezet. Ik miste je ook al een tijdje geleden, nu weten we waar het door komt. Sterkte ermee!

sanderijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 18:30

lieve heike
heel veel sterkte
ik weet dat het moeilijk is
maar ooit zie je het weer zonniger
houd moed
en hou vol
wij zijn er
ook voor jou!

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:10

Heike, ik miste je al op Bokt, en dacht daarom dat er wel iets zal spelen. Daarom vind ik het erg goed dat je het op Bokt hebt gezet.
Ik wil je veel sterkte wensen, in een toch wel moeilijke tijd.

Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 20:30

Knap hoor, dat je het durft te vertellen. Heel veel succes en het komt zeker goed met je hoor meis!

Tindra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 21:26

Tjonge... wat een verhaal zeg..
Knap dat je dat hier durft te vertellen.
Heel erg veel stertke hoor..!!

Mayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 21:33

Lieve Heike,

Ik heb je gemeet en ik kan niet anders zeggen dan dat ik je een supermeid vond/vind. Ik vind het erg knap van je dat je het 'openbaar' neerzet hier. En of ik je met andere ogen bekijk nu? Ja. Maar dan in de zin van dat ik je supermoedig vind en veel bewondering voor je heb.

Je vecht om beter te worden. En zelfmoord vind ik niet laf. Het heeft juist lef nodig om het te doen. Maar nog meer lef om het te bestrijden en dat doe je. Ik vind het echt top dat je hulp hebt en dat het 'redelijk' gaat.

Ik duim voor je dat alles binnenkort weer lekker gaat.

Een hele dikke knuffel!!! Ach gut

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 21:36

He lieverd, dapper van je dat je het nu opengooit voor de hele groep. Zoals al eerder gezegd, verandert er voor mij niks. Jij bent onze Heike, een lieve meid waaraan wij veel te danken hebben, en als dank daarvoor kan ik je helaas alleen maar een luisterend oor aanbieden. Maar weet dat dat oor dag en nacht voor je beschikbaar is, en altijd naar je wil luisteren. Of je nou fluistert of schreeuwt, het staat voor je open.

Het ga je goed meis, ik weet zeker dat je ook dit gaat overwinnen. Jij bent sterk, veel sterker dan je zelf denkt of misschien wel durft te dromen. Zet 'm op, ik geloof in je!

Een hele dikke Boktknuf,
Son

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 21:47

Veel sterkte, dat is niet mis...mocht je iemand nodig hebben om te praten, pb mij maar Lachen

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 23:03

Dat is niet niks! Maar ik ben trots op je dat je het op bokt hebt gezet! Dat is ookal heel moedig van je. Veel mensen trekken bij de het woord: 'inrichting' al een wenkbrouw op.
Anders tegen je aankijken zal ik nooit doen. Ik bewonder je enorm!
En kaartje komt eraan Lachen

Veel sterkte Ach gut Lovers

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-03 23:18

Heike, mijn woorden ken je, hè? En denk eraan, dat verandert echt niet zomaar! Lachen

Vandaag hebben we in elk geval een toppie dag gehad.

ricoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 13:01

Kom op meisje, je kunt het!!

Heel veel sterkte..!!!

carola

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 15:15

Ow Heike! Wat laat je me schrikken zeg! Ik had al wel het vermoeden dat er iets was, omdat je nog maar zo weinig op bokt was, maar dit....

Heel veel sterkte meid, en van mij krijg je echt geen stempel! Ik heb nog steeds heel veel respect voor je, zoals jij bokt hebt opgezet. Sterkte meis!

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 16:06

Heel veel sterkte Heike, wist niet dat er zoiets ergs met je was zeg... toch wel weer even schrikken.

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 16:44

Jee Heike, wat ontzettend naar allemaal Boos! Ik wist totaal niet dat het zo slecht met je gaat, omdat je altijd zo'n leuke en spontane meid was waarmee we zoveel lol hebben gehad op de manege!
Vind het dan ook erg knap dat je je verhaal zo hier neer zet. Ik wens je heel veel sterkte.

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 20:28

Citaat:
Ik weet dat er veel mensen met borderline zijn. Ik heb het idee dat ze iedereen in dat hokje stoppen waarvan ze niet met duidelijkheid kunnen zeggen wat het is. Maar ik weiger me in een hokje te laten stoppen. Ik heb wat ik heb en daar wil ik verandering in aanbrengen. Of het nu borderline is of wat anders.

WAt er ook mis met je is, bedenk dat je er geen ander mens door wordt, je blijft gewoon Heike met of zonder 'afwijkingen/stoornissen' . Borderline is een hoekje waar je snel ingedrukt wordt als het te onduidelijk wordt, maar er zijn meer van die hoekjes. Hoe het hoekje heet waar je ingepropt bent maakt niet uit, jij moet er mee leren leven en dat kan heel moeilijk zijn. Maar,
niets is onmogelijk voor zij die willen!

Henla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-03 20:47

Heel veel sterkte zeg en hopen dat je er snel mee leert omgaan. Knap van je dat je het op bokt hebt gezet.

Heike
Mede-oprichtster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-03 01:35

Heel erg bedankt met de opbeurende berichtjes. Ik ben blij dat ik gewoon hetzelfde blijf voor jullie.

Ik ben heel benieuwd hoeveel kaartjes ik ga krijgen. Ik zie er in ieder geval heel erg naar uit! Haha!

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 07:11

Heike, ik had je ook al gemist. In ieder geval zie ik dat je behoorlijk ziek bent. Gelukkig verandert dat niets aan de echte Heike. Iemand die zo veel goede dingen doet is nog steeds geweldig voor mij Lachen Gelukkig is het wel zo dat er iets aan gedaan kan worden. Dat duurt eventjes, dit is niet zomaar een koutje waarvan je moet opknappen, dus geduld en hard werken zijn schone zaken. Twee dingen zijn zeker: ik geloof wel dat je de kracht hebt om je hier uit te werken en dat het beter worden zeker de moeite waard is.

Overigens, stoor je maar niet aan hokjesdenkers. Hokjesdenkers weten niet waar ze over praten en feitelijk kan je het ze ook niet eens kwalijk nemen dat ze dat niet weten. Een heel wijze man zei het al jaren geleden: "Neem het ze niet kwalijk, want ze weten niet wat ze doen."

AniekR

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 08:59

Ik vindt het heel knap van je dat je het op bokt hebt gezet, heel veel stertke
Veel liefs

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 10:24

Goh Heike, net als zo veel andere had ik dit niet van je verwacht. Ik vind het echt heel knap dat je het zo open ben blood op bokt zet.
Voor mij blijf je ook gewoon de Heike die ik altijd al voor me gehad hebt ook al heb ik je nog nooit irl gezien.
Sterkte en zet hem op he!

Kinta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 11:03

Cool dat je dat zo open en eerlijk op bokt zet!
Ik heb zelf stage gelopen in de psychiatrie, ook met borderliners. Het is niet niks en ik vind het heel knap hoe jij er over kan praten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 14:40

Jeetje, dit is niet niks. Heel veel sterkte en we denken aan je!! En erg knap dat je dit op bokt zet, en ook heel goed!
(kaartje komt)

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 14:46

Met al die openlijke verhalen op bokt wordt dit nog eens een taboe doorbrekend forum Haha!
Borderline is behoorlijk vervelend om te hebben, de ellende is dat niemand aan je ziet dat je ziek bent, wat dat betreft zal je nog wel tegen een hoop onbegrip aanlopen.
Maar volgens mij ben jij sterk genoeg om daar het hoofd aan te bieden Lachen

Enneh, ik wil je nog steeds wel een keer meeten hoor

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-03 22:10

Heh balen zeg... Rot voor je!! Sterkte nog ermee he!