Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Suus schreef:MarcoBorsato schreef:
Dan doe je toch iets verkeerd. No offence, maar als hij je nu al niet serieus neemt. Hij is 2, kom op zeg.
Heb je zelf ervaring? Waarschijnlijk niet. Twee is een hele moeilijke leeftijd, hoe consequent je ook bent. "Ik ben 2 en ik zeg nee" is een veel geroepen uitdrukking. Wij zijn zelf heel consequent voor onze 2 jaar en 3 maanden oude zoon maar dat wil niet zeggen dat hij altijd luistert.
Suus schreef:Heb je zelf ervaring? Waarschijnlijk niet. Twee is een hele moeilijke leeftijd, hoe consequent je ook bent. "Ik ben 2 en ik zeg nee" is een veel geroepen uitdrukking. Wij zijn zelf heel consequent voor onze 2 jaar en 3 maanden oude zoon maar dat wil niet zeggen dat hij altijd luistert.
Elma_ schreef:Ik ben hier niet gekomen zodat iedereen me kon afkraken over mn opvoeding.. zoals ik al zei calvin is een moeilijke.. plus een moeilijke leeftijd.. Maar ik ben er nu nog optijd bij en ga er ook zeker wat mee doen
Elma_ schreef:Ik ben hier niet gekomen zodat iedereen me kon afkraken over mn opvoeding.. zoals ik al zei calvin is een moeilijke.. plus een moeilijke leeftijd.. Maar ik ben er nu nog optijd bij en ga er ook zeker wat mee doen
Elma_ schreef:inkepink schreef:dus als ik het goed begrijp is ts een alleenstaande huisvrouw 21 jarige die af en toe knetter wordt van dr kids.....heel logisch. Ben zelf mams geworden op mn 25e en het eerste jaar alleen, ik werd ook af en toe knetter.(godzijdank zijn er dan nog oma's)
Maar toch vraag ik me af waarom de oudste zo 'stout' is?
Ben je niet consequent genoeg of is er meer aan de hand? Is papa helemaal uit beeld of komt ie af en toe de boel op stelten zetten? want dit kan bij zulke jonge kinderen ook genoeg kwaad doen
Calvin is een geval apart.. Zijn vader had vroeger een gedragsstoornis en was aggressief als peuter en kleuter, de kans is groot dat calvin dit ook heeft, AS donderdag krijg ik een huisbezoek van de wijkverpleegkundige die komt praten over calvin
leandrotje schreef:hey,
je kan de kids ook naar een gastouder brengenKrijg je ook vergoed van de belasting. Calvin zat toch al op de creche?