Oude onbeminde liefde is geworden: Nieuwe beminde liefde.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

amies100

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 15:42

Ik heb voor valentijnsdag de tekst In dromen en liefde is niets onmogelijk laten graveren in een hoefijzer en ik denk dat die tekst ook zeker op jullie slaat!

Veel geluk :D

Fem

Re: Oude onbeminde liefde is geworden: Nieuwe beminde liefde.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 15:57

Wat een droom! :+:

Geniet er van!

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 16:54

Wat super leuk voor je!! Ik had al verwacht dat de keuze verstandig was om bij je vriend weg te gaan, dit bewijst het maar weer +:)+

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 17:06

Wow door jou verhaal zou ik toch bijna weer in de liefde gaan geloven..

Wat prachtig zeg :+:

Ik wens jullie heel veel geluk samen!

lauralorens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 17:31

wauw
dat klinkt
prachtig!

PintoNatal

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 17:32

Ik wilde net een pb gaan sturen hoe het geweest was en toen zag ik t topic.
Wat ontzettend leuk!! heel veel geluk!!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-10 19:14

Wauw, wat een mooi topic dit. Ook ik heb je vorige topic gevolgd en ik vroeg me ook wel eens af hoe het zou zijn gegaan.
Heel veel geluk samen! :)

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-10 06:57

Dank jullie allemaal voor de mooie en lieve berichten.

Vandaag mijn eerste werkdag weer in nederland, ben geloof ik nog niet helemaal in het juiste ritme aangekomen.
Gisteren een van de jonge paarden naar huis gewandelt vanaf het weiland en heerlijk genoten van het zonnetje al is die niet te vergelijken met de heerlijke zon op Curacao.
Onderweg belde mijn vriend die net wakker geworden was en heerlijk met hem lopen babbelen.

Over een maand zie ik hem gelukkig weer en over 5 maand woon ik gewoon met hem samen.
Kan me er zo op verheugen.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 12:40

Yes, wat gaaaaf! *\o/*

Ik vroeg me al af hoe het was.
Helemaal super.

Erg dapper dat je deze keuze hebt kunnen maken (ook met je ex), het gelukt lacht je nu toe.
Veel geluk jullie twee. :)

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 13:12

Ah wat goed zeg! Echt wat een super verhaal :)

Super dat je de stap ook echt helemaal hebt gezet. Het moest dus gewoon zo zijn :D

(en het geeft de mens weer hoop ;) )

Mloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 19:58

Aaah leukleukleuk :D Ik kon je topic niet weer vinden, en ik heb me regelmatig lopen afvragen hoe het verder zou gaan. Maar zo dus! Superleuk :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 20:23

Ik verwachtte al een update binnenkort, ik heb je vorige topic ook helemaal gevolgd.

Wat onwijs leuk om dit te lezen, dat het nu helemaal goed zit! Ik ben benieuwd hoe het je allemaal gaat bevallen daar op het eiland in 't heerlijke warme verweggistan. ;)

Gimli_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-10 20:35

Ik had al lentekriebels en dan kom jij met zo'n droom-verhaal..
Helemaal te gek!

Lindas2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 11:45

Was ook een stiekeme meelezer uit je vorige topic :D. Ontzettend knap dat je de stap hebt durven zetten! Wat spannend dat je gaat samenwonen! Het lijkt inderdaad haast een sprookje! :) , heel veel geluk samen in ieder geval.

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:09

oh Zahlina wat leuk !! Ik heb je vorige topic toen ook gevolgd, wat geweldig dat je leventje zo'n mooie draai heeft gekregen. Ik wens jullie alle geluk verder !

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 12:16

Wat leuk! Heb je toen meerdere berichten gestuurd in het topic en via PB. Eerst nog vol medelijden met je vriend, daarna met bewondering voor je handelswijze en je inzet.

Vind het ook erg leuk om te lezen dat je zo goed terecht bent gekomen en dat jullie de stap gaan maken! WAUW!

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-10 21:45

Dank jullie wel voor de lieve berichten.
Al sta ik 100% achter mijn beslissing en kan ik niet wachten tot ik weer op Curacao bij hem ben soms bekruipt mij toch wel een gevoel van paniek!!!
Twee nachten geleden in mijn dromen alle doomsenario's voorbij laten komen, visa die niet ging lukken, lage salarissen op het eiland, container met spullen die van de boot viel...
Het is natuurlijk ook niet zo maar een verhuizing die ik ga maken, familie die ik achter laat, beesten die in eerste instantie niet mee gaan/kunnen.

Ergens realiseer ik me geloof ik nog niet wat dit besluit allemaal te weeg brengt, misschien realiseer ik me nog niet eens ten volle welk besluit ik genomen heb.
aan de andere kant komt dat besef wel steeds meer, als ik in augustus aankom duurt het nog een maand voor het nieuwe huis, wat mijn vriend nu aan het ontwikkelen en bouwen is, klaar is.
In April komt hij hierheenom mijn te zien, elkaar voor te stellen aan onze families maar oook om keukens te gaan kopen, meubelair te gaan bekijken (te kopen) en ik beslis daarin mee.
Afgelopen week kreeg ik de aangepaste bouwtekeningen te zien, ons huis gaat het worden, maar op deze afstand is het zo onrealistisch.
Ik knijp mezelf iedere keer weer als ik zit te dromen over de toekomst om zeker te zijn dat het wel echt is en niet een mooie droom.

Ik heb besloten om in nederland al een zeilboot te kopen (zodat ik kan proefzeilen), deze met het meubilair en een aantal dingen die ik al heb naar Curacao te verschepen.

Hoe blij en gelukkig ik ook ben dat ik hem weer heb mogen ontmoeten, vrees dat de aankomende maanden best weleens heel moeilijk kunnen gaan worden en een achtbaan van allemaal emoties.

Dit nummer zette hij op Curacao voor mij op, ik kreeg hem een aantal dagen geleden over de mail, ik draai hem nu meerdere keren per dag en het steld me heel erg gerust:
http://www.youtube.com/watch?v=aIUJg8-W5RE

newmom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-10 21:56

heel erg veel geluk samen!!

oude liefde roest niet, ik spreek uit ervaring.
ben met mijn oude liefde getrouwd en we hebben twee fantastische kinderen..

geniet ervan!!

EmmaK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 10:38

Zou het um in de naam zitten? haha want dan heb ik misschien ook geluk straks.
geniet ervan!

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 10:47

Ik vroeg me al af hoe het afgelopen zou zijn. Waarom zo lang wachten tot je een paadje laat over komen?? Wie zorgt er in de tussentijd voor je paardjes?? Of heb ik daar overheen gelezen. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben altijd blij voor iemand die het geluk/grote liefde heeft gevonden. Bij mij komen er dan altijd praktische vragen omhoog.

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-10 12:53

Hahaha Emma, dat zou inhouden dat er vorige jaar een hele hoop geluksvogels bij zijn gekomen, onze naam is het meeste gebruikte nieuwe naam vorig jaar!!!

@ rainbow.
Ik moet realistisch zijn, paard meenemen kost rond de 7000,- euro, we hebben hier nu 9 paarden met 2 veulens voor ons zelf opkomst en ik zou dus een keuze moeten maken welke paarden ik mee zou nemen, waarschijnlijk zal dat mijn oudere hengst zijn en 2 a 3 jonge paarden.
Mijn nieuwe relatie is nog heel erg pril en we zullen eerst moeten zien of we het wel met elkaar uithouden al ben ik daar helemaal niet bang voor.
Daarnaast zullen we in eerste instantie nog gewoon in Willemstad wonen en zou ik de paarden op pension moeten zetten, mijn hengst is te moeilijk om hem uit handen te geven en ik heb mijn hele leven al een hekel aan pension dus vind ik het geen optie.
Er is al wel grond waar ik ze zou kunnen zetten maar dan komen ze zonder toezicht te staan en dat zie ik op Curacao niet zitten.
Ook zal er een ruwvoer systeem moeten worden opgebouwd, mijn vriend heeft gelukkig de kennis in huis om dit te bouwen maar al met al is het zoveel werk dat ik eerst rustig wil afwachten hoe het allemaal gaat en we bij de Sint Joris kunnen gaan wonen.

Nu zie ik het eigenlijk niet heel erg zitten zonder paarden, het is voor mij een "way of life", ik vind mijn rust te paard en kan er mijn energie in kwijt maar heb zo'n vermoedde dat ik het straks druk genoeg krijg om daar mijn leven op te bouwen, sociale contacten opbouwen en voor mijn rust neem ik een zeilboot mee waarmee ik de drukte kan ontvluchten en uren alleen op zee en in de baaien kan zeilen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 13:01

Je weet dat ik het leuk voor je vindt. Maar wat betreft de paarden. Is 4x7000=28.000 euro geen belachelijk bedrag om je paarden mee te nemen :+ wie gaat dat betalen en mocht het fout gaan is het een enkeltje terug nogmaals 28.000. Is dit wel een realistische optie? Zeker omdat je nog een hoop spullen per container gaat verschepen?

Ik zou willen dat ik zoveel geld op mijn rekening had staaN! :P

Yesterday

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 13:02

wat mooi hoe dit gelopen is! ik had het hele vorige topic toen gelezen maar ik kon hem niet meer vinden?
echt heel leuk voor jullie! :D

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-10 13:09

EUh heb mijn geld in grond zitten dus kan er echt niet zo maar bij, zou hier eerst alles moeten verkopen en dat ben ik nu nog niet van plan, heb al wel een hele seieuze koper maar heb ze verteld dat ik eerst wil zien hoe de dingen lopen, deze koper is bereid om te wachten (allemaal een beetje ingewikkeld verhaal)
Eerlijk is eerlijk, eigenlijk is het niet realistisch, vooral niet nu het zo pril is vandaar ook dat ik nu mijn paarden ff "inruil" voor een zeilboot.
Op dit moment is het dan niet mijn plan om ze gelijk mee te nemen maar heb zo'n vermoedde dat ik weleens oud kan gaan worden met mijn nieuwe vriend, als het aan hem ligt gaan we heel snel kinderen krijgen :+
Ik zelf hou de rem er nog wat meer op, eerst maar eens kijken of hij met met mij uithoud.

Een andere optie is dat is als we er aan toe zijn dat ik opzoek ga naar nieuwe paarden in Amerika, er loopt daar al een zoon van mijn hengst rond, zou merries van een vriendin kunnen gebruiken en deze insemineren met mijn eigen hengst maar dat zijn allemaal dingen voor de toekomst.

Nu eerst een heleboel dingen voor mijn vertrek regelen zonder de zorgen van de paarden erbij.

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-10 13:11

Fijn dat het allemaal zo goed op zijn plek gevallen is. Ik hoop dat je daar je draai gaat vinden en dat jullie echt van elkaar kunnen gaan genieten! succes met de voorbereidingen voor de verhuizing.