maar of dat ook zo gaat worden is de vraag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Je wilt dat de overheid iets te zeggen heeft over de economie, maar dat moet niet te ver gaan. Mensen hebben wat dat betreft ook een eigen verantwoordelijkheid. Waarschijnlijk ben je niet ontevreden over de Nederlandse situatie, maar vind je dat de marktwerking hier en daar is doorgeschoten. Je staat daarnaast ambivalent tegenover maatschappelijke veranderingen. Waarschijnlijk vind je wel dat we er in Nederland de laatste decennia op vooruit zijn gegaan, maar aan de andere kant zie je ook dingen die je absoluut niet bevallen, zoals misschien de seksualisering van de maatschappij. Je maakt je wat dat betreft een beetje zorgen over de toekomst. Waarschijnlijk maak je je verder zorgen over het klimaat, en vind je dat mensen ook wat meer aandacht voor elkaar en voor immateriële zaken moeten hebben. Tot slot zie jij met al die verschillende religies maar één oplossing: religie mag geen enkele invloed hebben op de politiek. Je vindt dat geloof bij uitstek een privézaak is.
higgins schreef:PvdA, D66 en CU
D66 zou wel een partij zijn waar ik op zou kunnen gaan stemmen.
Ik zie trouwens een hoop partijen voorbij komen, maar; trots op nederland zit er niet bij. Ik ben wel benieuwd wat die gaat doen.