ik ga helaas op de PvdA stemmen... waarom zou je, denk je misschien , omdat ik het woord helaas gebrui ?
we hebben hier in de gemeente de keus uit CU, SGP,CDA, PvdA en een dorpsbelangen partij
alle partijen op christelijke leest vallen bij mij af, ik ben van mening dat religie niets te zoeken heeft het besturen van een gemeente of een land en ik ben het gewoon met een aantal (voor mij belangrijke dingen) absoluut niet met de partijen eens de dorps belangen partij valt af ivm onduidelijkheid wat betreft waar ze voor staan buiten "heul veul sport faciliteiten " om
dus blijft het PvdA over, een partij waar ik laandelijk nooit op zou stemmen
volgens de verschillende testen komen VVD, groen links , sp en pvda veel hoog uit ,
marloe
Geplaatst: 15-02-10 23:47
Citaat:
Pvda 7 GroenLinks 7 D66 5 SP 4 ChristenUnie 4 Partij voor de Dieren 3 SGP 2 CDA 2 VVD 2 Partij voor de Vrijheid 1 EénNL 1 Lijst vijf Fortuyn 1
Ik was al van plan van Groenlinks te stemmen, dus dat komt mooi uit.
Ik ga D66 stemmen. De lokale partijen vind ik niets en de partijen die ik landelijk wel oke vind, zijn in Leiden echt prut. D66 sluit dan het beste aan.
dus geen overtuigende afgetekende voorkeur, wel leuk te zien dat er zo'n groot verschil zit tussen VVD en PVV. Verder twijfel ik ernstig aan de betrouwbaarheid en daarmede het nut van deze test.