Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cynn_x schreef:Perla schreef:zag laatst een meisje dat mercedes heette
Mijn god. Een meisje nog wel.
Citaat:Mercedes komt voort uit Daimler, een Duits automerk, opgericht door Gottlieb Daimler, dat tussen 1886 en 1900 auto's bouwde onder eigen naam. Daarna bleef de Daimler Motoren Gesellschaft (DMG) wel bestaan, maar produceerde men onder de in 1902 door DMG gedeponeerde merknaam Mercedes.
Deze is geïnspireerd op Mercédès Jellinek, de dochter van de Oostenrijks-Hongaarse consul Emil Jellinek, een van de eerste grote klanten van DMG die in 1900 36 auto's bestelde, met de gezamenlijke waarde van 550.000 Duitse Marken
Kanelly schreef:Geen ordinaire namen die associëren met een bepaald milieu : Wendy, Ashley, Kelsey, Desteny, Danny, Joey, Davey etc.
Geen 'oh wat zijn wij hip' namen: Vlinder, Bloem, Banjer, Jazz, Storm, Rain etc.
Geen 'wij willen ook hip doen met een zo moeilijk mogelijke spelling maar slaan de plank volledig mis' (wederom associatie met een bepaald milieu) : Jahvensly, Chayaira, Kaiyleygh, Djiovianny, Dainillo etc.
En uiteraard de buitenlandse namen met een oer-hollandse achternaam... Devon Jansen, Tyrone de Vries, Jaymilla Bakker etc.
Lante schreef:baby amen?? Ik snapte er al niks van haha!Even een mod vragen de titel aan te passen.
Ik werk op een school: Vlinder, Sinne (zon in het fries) vind ik wel appart eigenlijk, heeft ook nog wel wat, maar een paar aso's uit het vorige dorp waar ik woonde hadden de kinderen Cola en Sinas genoemd, bizar (dat dat uberhaupt mag)!
Kanelly schreef:Mercedes is nog niet zo'n gekke naam, mits het meisje een Latina is
Nu wil ik geen kinderen, dus dat scheelt
Maar stel dát....
Geen ordinaire namen die associëren met een bepaald milieu : Wendy, Ashley, Kelsey, Desteny, Danny, Joey, Davey etc.
Geen 'oh wat zijn wij hip' namen: Vlinder, Bloem, Banjer, Jazz, Storm, Rain etc.
Geen 'wij willen ook hip doen met een zo moeilijk mogelijke spelling maar slaan de plank volledig mis' (wederom associatie met een bepaald milieu) : Jahvensly, Chayaira, Kaiyleygh, Djiovianny, Dainillo etc.
En uiteraard de buitenlandse namen met een oer-hollandse achternaam... Devon Jansen, Tyrone de Vries, Jaymilla Bakker etc.