Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KoudbloedKim schreef:Niet MOCHT kiezen? Wie zijn baby is het..Citaat:Wij hebben dus ook duidelijk gezegd dat ze de naam marcel niet mocht kiezen , en dan maar voor milan moest gaan omdat we dat duizend keer meer vonden passen bij ons toekomstig neefje.
Edit: Wtf is er mis met de naam Marcel?? Omdat het 2010 is?? Wat een bullshít..
sabina1998 schreef:Milan vin ik wel leuk!
Raggel schreef:Sjees wat zijn jullie allemaal schijnheilig zeg!![]()
Ik denk dat 90% hier precies het zelfde zou reageren als TS in de eerste instantie als ze die naam hoorden! En jongens, TS dwingt toch niets, hoe meent ze dat te doen.. Maar denk dat veel mensen in hun verbazig hadden gezegd: Sjees meid, die naam moet je echt niet doen..
Raggel schreef:Sjees wat zijn jullie allemaal schijnheilig zeg!![]()
Ik denk dat 90% hier precies het zelfde zou reageren als TS in de eerste instantie als ze die naam hoorden! En jongens, TS dwingt toch niets, hoe meent ze dat te doen.. Maar denk dat veel mensen in hun verbazig hadden gezegd: Sjees meid, die naam moet je echt niet doen..
Urielle schreef:Tja, en Milan stond drie jaar geleden hoog in de toptien, is ongeveer hetzelfde als je kind 'Jan' noemen, erg afgezaagd. Misschien dat deze ouders dat niet uitmaakt, maar kan ook goed de reden zijn dat ze hem juist niet gekozen hebben.
Het is een afkorting van Miloslav, en als je dat weet dan is hij ook al een stuk minder leuk om te horen vind ik zelf.