kijken hoe de BV Nederland reageert

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:daar gaat het bij mij niet om jarrah. Bij mij gaat het erom dat het makkelijk uitgeven is dat geld dat door burgers opgebracht is......... en dan wel uiteraard jezelf op de borst slaan.......
CM_ schreef:Ik vind het goed dat NL zich zo inzet voor minder bedeelde mensen.
Maar, waarom zoveel, hoe in hemelsnaam kunnen ze ineens zoveel geld , zo ontieglijk veel geld ophoesten .
Want als het over NL gaat... over het helpen van mensen... word overal in gekort.
Denk eens aan de zorg in NL. Steeds meer moet men zelf betalen, waar gaat die 130 euro per maand heen???
Ziektekostenverzekering heeft haast geen nut meer zo..
150 euro of meer eigen risico.
Moet je toch minimaal een langdurig ziekenhuis bezoek of een operatie hebben wil je je geld eruit hebben.
Maar goed, dit even als voorbeeld dat in NL overal op word gekort, en nu we al zo ontieglijk veel geld bijeen hebben geraapt , kan de regering te makkelijk dit bedrag verdubbelen.
En dat is wat de nederlanders in het verkeerde keelsgat is geschoten.
Ben het er dan ook helemaal mee eens, dit kan zo niet.
Bellatrix schreef:Ik deel de mening van iedereen die zegt het belachelijk te vinden. Idd dat de overheid iets doneer is begrijpelijk, dat hebben we bij elke andere ramp ook gedaan maar dat de overheid nu in de recessie zoveel kan ophoesten begrijp ik niet. Komt Nederland dan niet meer in de schulden?
[***] schreef:We hébben hier tenminste zorg en onderwijs,
Silence schreef:Ik vind het niet fijn dat sommige hier roepen met de termen als verwenden nesten.....
Er zijn ook zat Nederlanders die moeten knokken voor hun centen, en daar is ook die €3.50 een aardig bedrag voor.
Dat heeft niks te maken met verwend zijn, diegene die dat noemen hebben in mijn ogen veel lef aangezien ze totaal niet in de portemonnee van bokkers (en andere Nederlanders) kunnen kijken.
Bellatrix schreef:Ik deel de mening van iedereen die zegt het belachelijk te vinden. Idd dat de overheid iets doneer is begrijpelijk, dat hebben we bij elke andere ramp ook gedaan maar dat de overheid nu in de recessie zoveel kan ophoesten begrijp ik niet. Komt Nederland dan niet meer in de schulden?