Primark deel 1

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

L_iek

Re: Primark

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-10 15:33

Kun je er trouwens goed parkeren of beter met trein?

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 16:09

Parkeren weet ik niet, maar het was 5 minuutjes lopen van Rotterdam Alexander :)

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 16:35

Ik reis een uur heen en een uur terug vanaf Primark, maar goed dat ik daar in de buurt op school zit! :=

Ik vind het wel redelijke kwaliteit, ik heb daar weleens een broek voor €11 gekocht en die is nog steeds niet kapot ofzo, zit erg lekker! Verder kom ik best vaak bij Primark en koop ik eigenlijk alles wat ik leuk vind :+. Wat bij mij wel snel kapot gaat zijn de truitjes, zeker als ze van een wat dunnere kwaliteit zijn!

x_manon_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 16:37

_BLOEMPOTJE schreef:
Parkeren weet ik niet, maar het was 5 minuutjes lopen van Rotterdam Alexander :)

Vanaf Oosterflank is het 5 minuten lopen :j, maar als je bij Alexander eruit gaat moet je Oosterhof nog door. En als het daar wat drukker is, doe je er iets langer over.

Parkeren is wel moeilijk. Je hebt daar wel parkeergarages, maar die staan meestal vol. Je kan bij Oosterflank kijken, en je auto bij iemand voor de deur zetten, maar garantie is er niet :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 16:56

Ik kan altijd mijn auto kwijt in Schorpioen of Zuiderkruis. (Al heten ze nu noord en zuid, voor mij is het nog altijd de oude benaming) of bij Mediamarkt voor de deur. Soms zet ik hem in Oosterflank, daar is het gratis parkeren (in de wijkjes) of bij de metro daar, maar Metro staat ook gauw vol.

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 16:59

Als je gaat, ga dan heel vroeg en op een doordeweekse dag. Dan heb je de grootste kans op slagen..

Ik was er op een woensdagochtend, wel in de kerstvakantie maar zo vroeg mogelijk en het was écht niét leuk.
Als ik ooit een keer weer in Engeland ben ofzo, dan ga ik er nog wel een keer heen. Maar in Nederland.. :n

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-10 17:38

Is het daar dan echt altijd zo druk?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:39

Nee. Lang niet :n valt heel erg mee hoor :) je kan er prima winkelen, zelf ga ik ook meestal in de weekends, gaat echt prima.

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:41

Toen ik er was, was het écht niet leuk. Ben heel wat gewend, vind shoppen echt heel leuk en het maakt mij niet uit of ik nou 1 minuut of 1 uur moet wachten voor iets. Maar toen, toen was het écht heél druk (om even een voorbeeld te noemen, er stonden zeker 30 mensen te wachten met 2 tassen vol spullen voor de paskamers..)

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 17:44

Het zal in het weekend of in een vakantie wel drukker zijn dan op een door de weekse dag.

L_iek, als je er bent geweest, laat je dan weten wat je er van vond en hoe de kleding er is? Ben wel benieuwd namelijk! :)

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-10 17:52

Ik ga morgen, zit nog te twijfelen, auto of trein. Maar ik zal laten weten wat ik er van vond ;)

Miran88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 18:03

Mijn ervaring: Verschrikkelijk.
Het is er stervens druk vind ze niet echt bijzondere dingen hebben en het is een enorme bende.
Nee niet mijn zaak

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-10 18:04

Ik vrees dat ik het ook niks zal vinden. Maar wie weet valt het mee, is zowieso ook koopzondag in het centrum dus anders maar daar heen als we het snel gezien hebben.

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 18:07

Ik wens je wel veel plezier (en succes)!
Ik ben thuis gekomen met een stuk of 10 paar sokken :=

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-10 18:07

Ik zag op hyves echt superleuke tassen, dus als ze niks hebben neem ik daar maar wat van mee :+

xMarloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 18:26

De primark zit toch in het alexandrium?
ik heb er ook wel over gehoort, mr ben er nognooit geweest.

__AM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 18:33

Ik slaag eigenlijk nooit echt bij de Primark :o
Terwijl ik soms aan me nicht vraag waar dat leuke shirtje vandaan kwam, en dan kwam die bij de primark vandaan! :') Maar moet eerlijk zeggen dat ik niet elk rek afga.
Maar wil wel even een lak legging gaan halen! Of nouja tis geen hoge glans! En maybe een tas ofzo.
Kwaliteit heb ik niks over te klagen.

En met de scooter doe ik er 20 minuutjes over! :D

danielle_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 19:00

Ik wil der ook wel een keertje heen hoor van meerdere dat ze er leuke dingen hebben.
Maar dat het zo druk kan zijn staat me niet zo aan :o dan heb ik snel de nijging van laat maar zitten..

Enya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 19:05

Ik heb er één shirtje vandaan en een paar sokken en een Bh, heb het nu een half jaar en alles ziet er nog goed uit :)
Vind het wel verschrikkelijk als het zo druk is! Het scheen toen nog mee te vallen volgens m'n zus. Ik houd zelf niet zo van drukte tijdens het winkelen, maar het was te doen :P

_BLOEMPOTJE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 19:25

L_iek schreef:
Ik zag op hyves echt superleuke tassen, dus als ze niks hebben neem ik daar maar wat van mee :+

ik was ook van plan om tassen te scoren maar die waren toen al allemaal weg :+ net als zo'n beetje alle schoenen.

Ze hebben wel hele lekkere badstofsokken :D :')

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 19:27

Hebben ze geen online shop? :')

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 19:30

Online shop scheelt inderdaad weer een ritje Rotterdam :P Als ik het zo lees is het niet de moeite om een dagje even naar de Primark te gaan.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 19:33

Ik ben fan van de Primark. Kende hem van Londen, maar ook in Rotterdam is hij fijn. Eerste keer was ik er op zaterdag, toen was het inderdaad echt te druk, kon over de hoofden lopen. Maar na die ene keer weet ik wel beter; nu ga ik op een doordeweekse dag, en dan 's ochtends. Laatste keer was ik er trouwens wel op zaterdag, maar al om half 10, en toen kon ik ook gewoon zo doorlopen bij de pashokjes. Kom er elke keer met een volle tas kleren vandaan. Heb een paar spijkerbroeken, die van 9 euro, en die blijven tot nu toe heel mooi! :) Ik kan verder nooit een passende broek vinden, maar deze zitten perfect, en ook vriendin die nooit een goede broek vindt, kwam er met 2 spijkerbroeken vandaag!

Verder gewoon een heerlijke winkel voor basics, schoenen en tassen. Laatste keer leuke tas meegenomen, heerlijk zomers met bloemetjes, van stof, voor 2 euro. En tja, de kwaliteit van de kleren is natuurlijk niet te vergelijken met een dure merkwinkel, maar ach, een spijkerbroek van 9 euro hoeft ook niet zo lang mee te gaan als een broek van 90 euro.

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 19:36

Hebben ze bij de Primark positiekleding? :D

Kimberleij

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-10 19:48

Lydia_ schreef:
Als je gaat, ga dan heel vroeg en op een doordeweekse dag. Dan heb je de grootste kans op slagen..

Ik was er op een woensdagochtend, wel in de kerstvakantie maar zo vroeg mogelijk en het was écht niét leuk.
Als ik ooit een keer weer in Engeland ben ofzo, dan ga ik er nog wel een keer heen. Maar in Nederland.. :n

In londen is die gewoon nog groter EN drukker hihi