Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

)
ben echt blij dat ik bij famillie terrecht kon want 2,5 uur wachten had ik echt niet zien zitten

Willy_UrsB schreef:Stomme bus
Ga altijd samen met mijn broer met de bus, hij heeft eerst zijn ochtend krant. gaan we naar de bus, kwam ie al aan. mijn broer ging er snel in en vroeg of ie ff wou wachten. had alleen mijn fiets weg moeten zetten, rijd die kerel weg. Mijn broer belde me dat die kerel onvriendelijk is en te hard rijd. Stomme bus
In ons busreglement in belgie staat dat je minimaal 5min op voorhad aan je halte moet staan... Maargoed, wel erg vervelend als je het even vriendelijk vraagt en hij toch niet wil wachten ookal was het maar 2 sec, da's lastig begrijp ik best
(anderzijds als hij aan elke halte 2minuten moet wachten omdat iemand zijn fiets nog moet vastbinden is hij in totaal ook weer al snel 10minuten kwijt en dus te laat, zie je!) 
XD

zie ik mijn bus zo wegrijden
Kwam aanlopen en toen kwam bus nr 1, die besloten had dat hij geen dienst meer had, met bus nr 2 er achteraan. Nadat ik ingestapt was was die ook buiten dienst en heeft hij me rechtstreeks naar m'n halte kunnen brengen.