Als je zegt dat je jezelf niet kent, bedoel je dan dat je niet weet hoe je overkomt op anderen? Of ken je jezelf echt niet, want dat is iets anders dan weten hoe je overkomt. Al hangt het wel met elkaar samen natuurlijk.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Groompje1975 schreef:Ik heb nog eens wat dieper gegraven in mijn geheugen: hiervoor zullen lezeressen me wel voor het vuurpeleton wensen:
In een vorige relatie stond mijn toenmalige vriendin (nu al +5 jaar ex) zonder ondergoed me op te wachten in een soort van tennispakje, boven aan de trap (bewoonde toen een bovenwoning). Ik kwam thuis na een werkdag van 16 uur sturen op de vrachtwagen, keek omhoog en zei:"doe ff normaal, ik heb honger en ben moe", liep de keuken in en begon met het middag eten klaar te maken. Waarom zij die actie nooit meer herhaald heeft is me wel duidelijk.![]()
Kanelly schreef:Ja, dan gaat ie op z'n rots zitten staren naar het vuur![]()
(god, heb best veel onthouden van die boeken)
Tja en zo'n foutje met 'zwanger' kan iedereen overkomen toch? Tuurlijk voel je je banketstaaf daarna...maar ja, oliebol happens.
Kanelly schreef:Ja en man moet op jacht en kan daarom niet alles tegelijk, hij moet zich op het wild concentreren.
En de man moest alles onderhouden en oplossingen zoeken en doet dat nu ook.
Kanelly schreef:Ja en man moet op jacht en kan daarom niet alles tegelijk, hij moet zich op het wild concentreren.
En de man moest alles onderhouden en oplossingen zoeken en doet dat nu ook.
edit: haha janine, jij heb je censuur aanstaan, nu ziet m'n quote er echt stom uit