Sneeuw: voordeel of Nadeel!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SophievdV

Re: Sneeuw: voordeel of Nadeel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 09:07

Groot nadeel: "onze" weg wordt niet behandeld tegen de sneeuw. Hebben nog maar 1 strooiwagen voorbij zien komen en we wonen in Friesland ( = veeeel sneeuw!). De paarden kunnen er niet uit en ik kan niet trainen.. bleh.

Dana01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 09:11

ik vind dit weer echt super, ik ben zelfs zo erg, dat ik onze chauffeur van het werk gister een verplichte snipperdag heb gegeven en zelf ben gaan bezorgen :D
vandaag vrij, dus straks lekker foto's maken bij de paarden die er volgens mij gister ook lol mee hadden :j

Saskiaatje, ik zou met dit weer dan weer niet graag in een automaat rijden :o

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 10:14

Ik vind sneeuw helemaal geweldig, maar nu iets minder :)) Ik heb gisteren ruim 5 uur gedaan over een treinreis waar ik normaal 2 uur over doe, en ik heb nog nooit zoveel stations in een dag gezien.. :=

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 10:18

Ik vind het echt heerlijk, sta fluitend op 's ochtends

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 10:25

Ik houd echt van sneeuw! En het mag van mij echt heel veel sneeuwen! Alleen vanmorgen vond ik het niet tof om te fietsen naar mijn werk, ik was vergeten dat ze zelde bij ons strooien. En de een ander nadeel is dat ik niet zo veel met mijn paarden kan doen. Maar goed, als dat het enige is, mij hoor je niet klagen :D

marrie1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 10:28

Ik vind sneeuw ook echt heel leuk! S'ochtends wakker worden naar buiten kijken en alles is wit. Prachtig gezicht.
Ik houd ook echt heel erg van skieen dus sneeuw is wel een must om van te houden..

Vandaag al sneeuwvrij gekregen van school, lekker met de bus en niet met -7 hoeven fietsen.

:D

Everest

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 10:31

Caira schreef:
Ik vind het echt heerlijk, sta fluitend op 's ochtends

Hier nog zo een :j
Sneeuwpoppen bouwen, sneeuwballengevecht, huppelend door de besneeuwde natuur en iets aardigs zeggen tegen iedereen die je ziet.. :D

Heb zelfs gisteren (met een gigantische smile op mijn gezicht) 5 km ofzo gelopen, omdat er in Tilburg helemaal geen bussen reden en ik ook niet eens opgehaald kon worden in de stad. En zelfs dat vond ik niet erg!

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 10:40

Ik vind een beetje sneeuw wel leuk,maar de hoeveelheid die er gisteren is gevallen, dat hoeft voor mij ook weer niet.
Ik woon nu in stad, paardjes van me staan een eindje weg, en kan er dan met zoveel sneeuw niet met de scooter doorheen,ik durf dat niet, doodsbenauwd dat ik onderuit ga.
Baal als een stekker dat ik niet bij m'n paardjes kan komen, die staan de hele dag binnen dan...
Voor de kids is dit natuurlijk wel hartstikke mooi ,zoveel sneeuw...
Maar voor mij hoeft 't niet, teveel nadelen...

mystery1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 10:43

heerlijk als ik 's morgens op sta, echt prachtig. Maar 's middags als ik naar mijn paardje wil moet het weg zijn dan vind ik het niks!

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 11:02

Ook altijd als het ineens zo snieuwt.
Niemand houd zich meer aan de verkeersregels.
Lopen maar gewoon midden op de weg omdat er snieuw op de stoep ligt of ze lopen midden op het fietspad en dan ook nog een grote bek geven als je belt?
Ouders laten hun kinderen midden op de weg spelen?
Fietsers fietsen zomaar aan de linkerkant van de weg?
Waar is dat allemaal goed voor? ?! :?

Nou, het gala ging niet door en ik zou vanavond naar me exvriend maar die zit vast een paar dorpen veder op en die kan niet meer terug omdat de bussen niet rijden. Ik moet eigenlijk nog de stad in maar ik heb een hekel aan kou en daarom heb ik er dus ook niet echt zin in.

Kortom; Nadeel ik háát snieuw!

Moirsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-09 11:03

mystery1980 schreef:
heerlijk als ik 's morgens op sta, echt prachtig. Maar 's middags als ik naar mijn paardje wil moet het weg zijn dan vind ik het niks!

Daar had ik het ook over met me vader, als je wakker word moet alles ondergesneeuwt zijn en ga je heel even naar buiten een snieuwpop maken oid. vervolgens ga je naar binnen om te ontbijten kijk je weer naar buiten en is alles weg!
Dat is pas snieuw pret!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-09 00:11