Over een ritje van 5min naar stage werd een half uur en verder lekker de hele middag met de honden buiten in de sneeuw gespeeld die het helemaal geweldig vonden
Mijn moeder had trouwens vandaag al een slip, we zaten bijna tegen de auto voor ons toen wij afremde voor het stoplicht. En dat met 1 cm laagje sneeuw ofzo.
De hele dag naar buiten, met de buurkinderen sneeuwballengevecht Alleen als die op school zitten, dan blijf ik toch wel het liefst binnen. Ik heb met dit weer ook geen zin om naar buiten te gaan op de fiets
Touchem
Geplaatst: 17-12-09 18:41
Ik ben fietsend naar school en stal geweest. Maar hier ligt ook niet heel veel sneeuw, ik denk iets van 5-7 cm ofzo. edit: Ik blijf wel liever binnen als ik niet naar buiten moet
HIer ligt helemaal geen sneeuw dus ik kan nog gewoon de deur uit.. En de supermarkt is om de hoek , dus dat scheelt
Maar had er wel sneeuw gelegen dan was ik zeker ook op pad gegaan.. weliswaar niet met de auto of fiets want die heb ik momenteel niet bij huis staan maar lekker lopend met de kids..
Claudia78
Geplaatst: 17-12-09 18:42
Ik was dolgraag naar buiten gegaan..schitterend...Maar mijn dochtertje van 1.5jaar werd hysterisch zo eng vond ze de sneeuw na de 2e poging vanmiddag heb ik het maar opgegeven
Sunnda
Geplaatst: 17-12-09 18:44
kom net bij eigen pony en verzorgpaard vandaan. was zo koud, me voeten waren ijsklompen. verder ben ik graag in de sneeuw, dus ben lekker sneeuwpoppen wezen maken
Ik was ook dolgraag naar buiten gegaan om mn paard op de foto te zetten nu het zo mooi wit is. Alleen ik voel me niet lekker en heb harstikke last van mn heup dus weggaan zit er niet in.
de auto van men vriend heeft al een dikke deuk, terwijl ie geparkeerd stond
loyce_
Geplaatst: 17-12-09 18:57
beetje binnen zitten, natuurlijk koed op de fiets naar school// En natuurlijk naar de paarden maar het is mij te koud om te rijden ik ben dan helemaal bevroren ! julie niet ?? Ik ga dan maar een eind wandelen altijd, .. hoe lossen julie dat op dan ?
Bah ik heb echt geen zin in morgen Moet morgen op straat werken.. Zo'n ramp vind ik het nou ook al weer niet maar moet ook nog met het OV (en een halfuur op de fiets). Daar heb ik echt totaal geen zin in^^
Ik ben wel lekker naar buiten geweest; school en even kerstkadootjes gehaald Gewoon jezelf goed inpakken
unicorn_kiss
Geplaatst: 17-12-09 22:33
Vandaag met hondje spelen, dies helemaal dol op sneeuw Daarna gaan kerstshoppen met vriendlief, kromgelegen omdat ik steeds net niet viel
joopiexx
Geplaatst: 17-12-09 22:34
Vandaag gewoon gewerkt, wel een half uur langer over de fietstocht gedaan, daarna mn paardje gedaan, even geborsteld en gemest, want we hebben alleen buitenbak.. en zometeen naar het kerstgala van mn werk, want de leerlingen hebben schoolfeest!
Arvensis
Geplaatst: 17-12-09 22:34
Ik moest eigenlijk naar de winkel met de auto, dat heb ik maar niet gedaan. Wel lekker een eind gewandeld met de hond. nu hoop ik dat ik morgen wel beetje normaal de straat op kan, want moet morgen echt de kerstkaarten op de bus doen, maar heb ze nog niet in huis !
nog meer mensen die laat zijn met kerstkaarten?
Wibo
Geplaatst: 17-12-09 22:36
Ik heb lekker de hele dag op school (binnen) gezeten. Moest er wel op de fiets heen, heerlijk, minstens 3 kg sneeuw in mn ogen en neus gehad, maar ik hou ervan. Naar buiten dus !
Ik ga met dit weer graag naar buiten Autorijden vind ik wel eng! Maar ga graag wandelen met mijn paardje, en spelen in de sneeuw(sneeuwpoppen maken) met mijn peuters van het werk!
Vie
Geplaatst: 17-12-09 22:46
Vanmorgen lag er een beetje sneeuw, de wegen waren nog vrij dus ik ging lekker naar de paardjes! Helaas ging het steeds harder sneeuwen en was de weg ondertussen ook een stuk gladder geworden... Heb leuke foto's van de paardjes gemaakt, maar helaas ook een auto die nu in de prak zit...
Eigenlijk werk ik in de paarden, maar zou vandaag misschien gaan koerieren. En ja hoor, vanmorgen vroeg al die kant op en toen de hele dag door Nijmegen gereden. Heb er een uur over gedaan om Nijmegen uit te komen (wat daar vaker langer duurt in de spits), maar daarna op de snelweg echt no problemo. Ik had vanmorgen wel iets van oeps... Maar het is me eigenlijk heel erg meegevallen.
Ik ben wel gewoon buiten geweest. Maar ik heb wel een afspraak met een vriendin in de stad afgezegd omdat het spiegelglad is op de lokale wegen. Dat doen we dan maar een andere keer hoor.
Rienn
Geplaatst: 17-12-09 23:36
Ben gewoon naar buiten geweest. Moet toch werken en heb boodschappen gedaan. Nu was er bij ons niet extreem veel sneeuw gevallen vanmorgen vroeg, dus dat scheelt ook wel en het begon pas tegen het eind van de middag weer te sneeuwen. Vanavond moest ik nog wat doen en merkte ik wel dat het goed glad aan het worden was. Ben benieuwd morgen ochtend.
Ik vind het heerlijk om met de sneeuw buiten te zijn! Onze honden vinden het ook heerlijk, ze zijn helemaal door het dolle heen!
Natuurlijk, het is maar sneeuw hoor, niks ernstigs. Gewoon lekker dik aankleden en op de fiets. Enige jammere is dat m'n remmen vast vriezen, haha Maar erg hard rij ik toch niet... plus, er lag vandaag bijna geen sneeuw meer hier.