Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pharagirlke schreef:Waarom zou hij moeten betalen voor een kind waarvan hij officieel niet eens de vader is? Gezien de moeder hem niet als vader wil erkennen moet ze ook geen geld van hem verwachten. Op pagina 1 staat dat het kind niet gepland was.
Zou mooi zijn "je bent niet zijn vader jij .... Maar krijg ik nou toch geld van je om der te betalen?"
Hij zegt alleen dat hij op papier de vader niet is.. Niet dat hij dit van de moeder niet mag..
Zijn zwemmertjes losgelaten, dus ook zijn verantwoording 
kensha schreef:Veerle90 schreef:ben met caesar eens dat het wat lastig leest, want aan de andere kind lees ik ook dat het niet van jou is? of jij alleen niet als vader vermeld staat?
Hij is van mij maar ze wilde al niet onder mijn laten geschreven staan.
Daarnaast hebben wij al meer voudig over gesproken maar toch in de ouwe gewoontes terug gekomen. Mijn kind is daar met der familie.
Het was laatste tijd ook meer van langskomen en niks mogen doen met mijn eigen kind. Daarnaast heb ik nog es met haar familie te maken want elke slecht ding ik over iets zegt wordt 10voudig door hele gezin tegen mij terugekeergt.
Het leek alsof mijn eige kind al vanaf het begin van mij werd afstoten. Ik wilde het voorzetten maar er staat een punt in het leven dat ik dan ook veder moet.
Edit; het was niet geplant een kind
Er zijn zat ouders die moeten "leren houden" van hun kind, zeker van een ongepland kind. Myukii schreef:pharagirlke schreef:Waarom zou hij moeten betalen voor een kind waarvan hij officieel niet eens de vader is? Gezien de moeder hem niet als vader wil erkennen moet ze ook geen geld van hem verwachten. Op pagina 1 staat dat het kind niet gepland was.
Zou mooi zijn "je bent niet zijn vader jij .... Maar krijg ik nou toch geld van je om der te betalen?"
Dan alsnog! Het is toch je eigen kindje? Daar wíl je toch voor zorgen, ongeacht of de moeder dat wil of niet. Ik ken zat vaders die rechtzaak na rechtzaak, gevecht na gevecht houden, om maar voor hun kind te mogen zorgen! Ik vind het wel heel makkelijk gedacht van: hij staat niet onder mijn naam, dus dan zorg ik er niet voor.
Natuurlijk is het als vader moeilijker een band met een baby op te bouwen dan als moeder. Je hebt gewoon 9 maanden achterstand en het natuurlijke gevoel ervoor niet. Maar dan om na 3 maanden al weg te lopen en er niks meer mee te maken willen hebben.. Je moet blij zijn dat je mijn vriend niet bent.
Myukii schreef:pharagirlke schreef:Waarom zou hij moeten betalen voor een kind waarvan hij officieel niet eens de vader is? Gezien de moeder hem niet als vader wil erkennen moet ze ook geen geld van hem verwachten. Op pagina 1 staat dat het kind niet gepland was.
Dan alsnog! Het is toch je eigen kindje? Daar wíl je toch voor zorgen, ongeacht of de moeder dat wil of niet. Ik ken zat vaders die rechtzaak na rechtzaak, gevecht na gevecht houden, om maar voor hun kind te mogen zorgen! Ik vind het wel heel makkelijk gedacht van: hij staat niet onder mijn naam, dus dan zorg ik er niet voor.
Natuurlijk is het als vader moeilijker een band met een baby op te bouwen dan als moeder. Je hebt gewoon 9 maanden achterstand en het natuurlijke gevoel ervoor niet. Maar dan om na 3 maanden al weg te lopen en er niks meer mee te maken willen hebben.. Je moet blij zijn dat je mijn vriend niet bent.
Tallie1979 schreef:Is geen excuus, wie groot genoeg is voor sex en er voor kiest het kind geboren te laten worden, is ook groot genoeg om de verantwoording te dragen..
pharagirlke schreef:kensha schreef:Hij is van mij maar ze wilde al niet onder mijn laten geschreven staan.
Hier.
Samster: en dat is dus niet waar.Er zijn zat ouders die moeten "leren houden" van hun kind, zeker van een ongepland kind.