zoetjes schreef:Mijn man wiebelt ook regelmatig, zeker als hij wat geirriteerd is. Maar om nou te concluderen dat hij "bewoonbaar" is....? Voor hoofdluis misschien..
Je mag toch hopen dat je man een fijne plek is voor goede bacteriën.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
zoetjes schreef:Mijn man wiebelt ook regelmatig, zeker als hij wat geirriteerd is. Maar om nou te concluderen dat hij "bewoonbaar" is....? Voor hoofdluis misschien..
Relaxed schreef:Best wel! Denk dat je dan je oplader echt niet moet vergeten ook gewoon!
Citaat:Ooit iemand gezien die 6,6 miljard jaar oud werd dan?![]()
pharagirlke schreef:Ik vraag me ook altijd af waarom ze naar iets "aarde"achtig zoeken... Wij hebben ons ook aangepast aan onze leefwereld... Wie zegt dat er op planeten die voor ons onleefbaar lijken geen leven is dat zich ook aangepast heeft aan die omstandigheden.
Coentjuh schreef:pharagirlke schreef:Ik vraag me ook altijd af waarom ze naar iets "aarde"achtig zoeken... Wij hebben ons ook aangepast aan onze leefwereld... Wie zegt dat er op planeten die voor ons onleefbaar lijken geen leven is dat zich ook aangepast heeft aan die omstandigheden.
Maar mensen hebben zich ook aangepast aan de omstandigheden die ze hier hebben. Dus als je straks op een planeet komt waar geen water te vinden is, dan houden we het toch niet lang vol.