Ik had heel netjes de chipkaart al in mijn portemonnee zitten (al een half jaar)..nog nooit aangeraakt. Mijn zus daarentegen had er dus geen en heeft er één (met moeite

Dus ik wil heel braaf dat ding eens voor zo'n ophaalding houden om te kijken hoe dat werkt (niewsgierig he)... uw chipkaart is geblokkeerd........ Right! Ding nog nooit aangeraakt en toch geblokkeer, oftewel ze hebben mijn chipkaart geblokkeerd in plaats van die van mijn zus.
Ik gebeld en gevraagd hoe lang dat gaat duren. Dat duurt ongeveer 3 weken mevrouw. Ik zo, dus ik heb hem nooit meer op tijd? We doen ons uiterste best mevrouw.. Ja daar heb ik lekker wat aan als ik zonder zo'n ding moet reizen en het is niet eens mijn fout.... zucht.
Ik zo'n formulier aangevraagd, duurt uiteraard langer dan aangegeven. U hoeft niet meer uw pasfoto enzo in te leveren hoor, dat hebben wij hier al. Krijg ik formulier: stuur uw pasfoto mee.... zucht
Wij hebben hier overigens Arriva treinen en na de vraag hoe we dan in en uit moeten checken omdat er geen poortjes staan werd geantwoord: ja Arriva (bij ons) gaat in Januari nog niet gelijk over. Dus wij vragen hoe we dan moeten gaan reizen, want we hebben geen gewone OV meer kreeg ik het antwoord: geen idee, wij gaan zelf ook pas in de loop van Januari op cursus....
Handig heej!