Ben benieuwd hoe dit afloopt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heeft 'ie niet nog een leuke broer?

Onzekerheid slaat toe. Maar hij vroeg me wat ik wilde doen als date, en hoe we dat gaan doen. Want dat is wel erg kort dag en we werken allebei. Hij woont wel heel dichtbij mijn moeder dus zou een keertje ff langs kunnen wippen, alstie dat wilt

Ging er een beetje voor de grap op, eens rondkijken. Ik houd niet van uitgaan dus dan kom je ook niet zo snel wat tegen. Op internet leek me dus wel wat. Na over en weer mailen met mijn huidige vriend hebben we nummers uitgewisseld, toen gingen we smsen. Uiteindelijk bellen en toen een date. Nu ben ik alweer 2 maanden met hem en we hebben het zó leuk! En hij woont maar een kwartiertje bij me vandaan 
Wat een stuk!
Leuk zeg! Hoop dat t echt wat gaat worden, niet te onzeker worden hoor. Jullie zijn beide mensen dus no worries
Geniet er van!
Loesje88 schreef:Maar wat ik me altijd afvraag bij dat soort 'knappe' jongens op een datingsite, wat mankeert er aan ze dat ze niet gewoon in real life een meisje kunnen vinden
Kieskeurig kan je namelijk beter in real life zijn, dan via internet waar waarschijnlijk 70% zich anders voordoet dan hij/zij daadwerkelijk is
Mijn marokkaanse buurvrouw kwam midden in de nacht aanbellen wie die 'zeer plezante jongeman, met zeer plezierig lijf' op mijn balkon was (hij had zonder t-shirt een sigaretje staan roken
). Vriendinnetjes&vrienden vrijwel allemaal met open mond naar zijn foto's zitten kijken, en mijn moeder; Die moet je houden <3
(Ik bedoel come on, hij nadert de 30). Maar ook hij is gewoon vreselijk kieskeurig.. héél kieskeurig.