Primark? ervaringen gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nadia_

Re: Primark? ervaringen gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 13:31

okay, dus daar bij Mac Donalds eruit, en dan op dat plein toch? Dank je :)

Leinearthur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 13:32

Ja, als je de mac uitloopt zie je het al :D

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 16:27

leuke winkel vind ik..
Heb er paar nep uggs gekocht
Waar ik nu toch wel erg blij mee ben.
Met deze sneeuw
Lekkere warme voeten
En dat voor maar 9 euro :))

Lydia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 16:29

Ik wou er eigenlijk morgen heen..
maar omdat die treinen zo slecht rijden (en het voor mij echt aan de ander kant van Nederland is :') ) ben ik bang dat het een ander keer moet...

Malibu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 16:33

Primark is geweldig! Mijn moeder is Engelse en komt uit Liverpool, toen wij er in april met de Grand National waren werd er net een nieuwe primark geopend in het centrum.
We wouden heel graag heen, maar er stonden dranghekken! buiten en de rij buiten liep gewoon de hoek om zo druk was het :oo
Echt niet normaal, had nog nooit zoiets gezien :n stond beveiliging bij de deur, en zodra er enkele personen de winkel weer verlieten werden er weer 2 mensen binnen gelaten. Absurd gewoon...

Ik heb het ook overgeslagen die keer :D

xxxcatjuxxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 16:41

Ja Primark is echt super.
Ben een aantal keer in London geweest en heb Het filiaal in Rotterdam nu 2 keer bezocht.
Als je daar iets koopt moet je wel even kijken of er geen productie fout in zit. Ik had laatst zowat een jas gekocht waarvan de knopen niet gelijk zaten met de gaatjes waarood die hele jas scheef zat. Zag het gelukkig op tijd.

LouB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 17:26

Ik ben er toevallig 2 wkn geleden geweest. Leuk om een keer gezien te hebben, maar niet erg bijzonder.
Kleding vond ik erg tegenvallen. Accessoires en ondergoed vond ik wel erg leuk en goedkoop!
Maar wat een drukte in die winkel zeg... verschrikkelijk!

MRIIIS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 18:29

Karin schreef:
MRIIIS schreef:
Primark is een leuke winkel, maar de kwaliteit is bagger (al kun je dat natuurlijk wel verwachten als je naar de prijs kijkt) ;)

Dan heb ik zeker geluk met mijn t-shirtjes en ook een leuk gebreid v-halstruitje die al twee jaar meegaan. ;)

Zal wel per kledingstuk verschillen :)

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 18:33

Ik ben bij de primark in Londen geweest, vond het een leuke winkel! Wel wat chaotisch, maar zeker de moeite waard. Ik heb daar een heerlijke harembroek gekocht :D

UK_eef

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-09 19:54

Primark: GREAT! (:) (:)

De Nederlandse winkel ben ik nog niet geweest, ik doe altijd in Ierland mijn inkopen (daar heet het dan weer Penney's) :D

LF_xx_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 02:55

_Lisanne schreef:
LF_xx_D schreef:

Poolsterplein 100, Rotterdam :)
Dit zit bij winkelcentrum Alexandrium. Met de trein naar Rotterdam Alexander en dan één halte met de metro, uitstappen bij halte Oosterflank.
Als je bij oosterflank uitstapt zie je aan één kant een weg en flatten en dergelijke, aan de andere kant al wat winkeltjes.
Je moet gewoon naar de winkeltjes toe en dan loop je er zo tegenaan!

Je hoeft niet eens met de metro hoor. Je stapt naast Alexandrium uit.. Dus nog een klein stukje lopen en je bent er.

Althans, ik ga altijd met de trein tot Rotterdam Alexander en dan lopen, ben je er zo!

Lopen is idd ook snel. ;) Ook handig voor de mensen die geen OV chipkaart hebben trouwens. :)

Ohja, zelf vind ik ook dat er veel vanaf hangt welke collectie de Primark heeft, soms vind ik er niets aan en soms hebben ze opeens hele leuke spullen. ;)

dravergekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 13:51

Ben benieuwd wil dr zelf ook wel keer heen , heb dr al veel over gehoord.

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 18:26

LF_xx_D schreef:
Ohja, zelf vind ik ook dat er veel vanaf hangt welke collectie de Primark heeft, soms vind ik er niets aan en soms hebben ze opeens hele leuke spullen. ;)

Ja dat vind ik ook. Soms heb ik heel veel, maar de vorige keer had ik maar 1 ding..

arabianwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-09 18:35

primarkt shoppen doe ik altijd in schotland daar is het nog goedkoper dan in nederland ,de kwaliteit is leuk voor een seizoen maar daar is de prijs ook naar...maar wel leuk :9 veel kleding voor weinig geld ...... (:)