Haha, snap ik mr bekijk het ook een beetje vanuit zijn kant! niet dat hij dat verdient, maar, misschien heeft hij ook wel iets dat ie denkt, pff het moet echt ff rusten hoor! Maar praten heb je echt verdient hoor! Snap niet hoe die zo met je durft om te gaan!
AlexandraM
Geplaatst: 30-11-09 18:19
upendo schreef:
Als ik het zo lees is het misschien nog beter dat jullie geen relatie meer hebben, hij gaat nogal disrespectvol met je om..
Sterkte..
ik ben het er mee eens en zeker niet erachteraan gaan, als het niet zo is is het niet zo, hij mag dan wel "altijd" er voor je zijn geweest(zo lang hadden jullie nu ook niet iets he vrij pril, verliefdheid word minder mensen veranderen hoe rot het ook is.
Ik ken het gevoel wel (al zat ik niet in dezelfde situatie en elke keer is liefde als het over is niet leuk en pijnlijk) maar helaas het gebeurt, zonder dat had je wel ook niet dat mooie en fijne gevoel gehad.Die jongen hier ging het ook over mee maar dit was beter voor ons alle 2 op dat moment en we houden (nu nog) van elkaar ondanks dat we elkaar even niet veel zien.
alé hoe hij tegen je doet vind ik disrespectvol en kinderachtig, iemand uitlachen als die gene met je wilt praten doe je niet! uitmaken via een sms is lax en doe je niet! (ik ken ook iemand die beloofd had dat niet te doen nadat mn eerste liefde dat zo gedaan had, echter deed hij het wel zo! en dat was 2x ofzo)
Macho_C
Geplaatst: 30-11-09 18:33
Daphne Daphne Daphne ,
Meisje komop he die mensen hebben hier wel gelijk en wat ik tegen je zij ; er zijn meer jongens dan kerktorens dus da gaaat weer helemaal goed komen . Vergeet hem , en ga lekker van je leven genieten ,
Ik snap het niet, ik hou zo veel van hem, hij wilt niet praten, hij was degene die wou praten zaterdag, hij was de gene die zei dat het niet uit was, het doet zoveel pijn, maar ik ben ook zo boos tegelijkertijd.
vergeet hem! Sorry ik snap je echtwel! maar als ik het zo lees denk ik; Wat is die gozer een r*tvent zeg! Jij verdiend hem niet hoor! Jij bent gewoon superaaridig en hebt hem voor zoveel vergeven en nog een kans gegeven.. Als hij dan nieteens de boeite neemt om te praten..Nou dan kan die het toch vergeten? Dan is die het echt niet waard meer hoor..
KiWiKo
Geplaatst: 30-11-09 18:56
over twee maanden ben je blij en dan weet je het ineens wel
Hij is ook boos over het feit dat ik niet alles van mijn verleden heb verteld (schulden bij mama en papa, door het roken, is nu al lang over, maar daar schaamde ik me voor en dat wou ik hem nog niet vertellen, maar daar is hij nu achter gekomen)
Maar ik was daar zelf nog niet klaar voor, daar is hij boos over.
ik denk toch dat je moet proberen om dat van je af te zetten. Jij wilt praten, een verklaring, da's je gewonde ego. Hoogst waarschijnlijk zal hem dat totaal niet interesseren en is de kans dat je ooit een bevredigende verklaring krijgt zeer klein.
nogmaals praten heeft alleen zin als beide partijen denken er een toekomst in te zien..............
hate to burst your bubble..........
xMarloes
Geplaatst: 30-11-09 19:29
Maar hij houdt toch niet meer van jou.. Dus veel ''goedpraten'' zit er denk niet meer in. Liefde moet van 2 kanten komen, wat ik al eerder zei. En tuurlijk kan hij zeggen waarom hij zo deed, mr zou hij dat zelf wel willen?
Maar ik wil zoiezo dat gesrpek, al is het maar om het af te sluiten. Want nu kan ik het gewoon niet afsluiten.
Tallie1979
Geplaatst: 30-11-09 19:50
Ochjee.. Meisje toch.. Laat het gaan.. Hij wil je niet meer. Je bent afgedaan als een paar oude schoenen. Hij verdient jou niet, je ziet het nu niet, maar het is wel zo. Je gaat dit vanzelf inzien, maar het heeft tijd nodig.
Prent jezelf nou maar in dat dit niet meer goed komt! Hij laat zijn ouders zelfs zijn spullen ophalen. Laffer dan dit kan je ze niet krijgen.
Dit is onbegonnen werk, dit komt niet meer goed, laat het nou los voor je eigen bestwil! En hij sluit het nu voor je af door het gesprek niet met je aan te gaan.
Kinke
Geplaatst: 30-11-09 19:54
ik snap je wel hoor, ik had precies hetzelfde met mijn ex. Ik vond ook dat ik recht had op een uitleg en ik wilde ook zien dat hij spijt had dat hij mij besodemieterd had. Ik was dan wel zo trots dat ik na 1x vragen er nooit meer naar gevraagd heb. Ik wilde niet dat hij zo'n grote invloed had op mijn gemoedstoestand en ben er snel weer bovenop gekomen (vin'k toch best knap na een relatie van 19 jaar ). Je zult nog door allerlei emoties gaan maar je komt er weer bovenop!