Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarona25 schreef:Vraag me nu echt af ligt het aan mij ???
naar aanleiding van mijn vorige topic dit topic.
Weet niet of die goed staat maar anders het verzoek om dit topic naar het juiste plekje te verplaatsen.
Ik heb een relatie met veel ruzie en ook geweld en geestelijke terreur. ( voor mijn gevoel volgens hem doet hij dat niet )
Ik kan een heel lang verhaal vertellen maar zal de laatste dagen vertellen.
Ik heb op zich een leuke baan die leuk betaald op 5 min van mijn huis.
Nou is het zo dat die afdeling door twee mannen een van mijn leeftijd en een oudere man van in de 40 ( homo ) wordt gedraaid en daar ben ik bij gekomen.
Nou mijn vriend vindt dat helemaal niks want volgens hem is dat mijn toekomstige vriendje en ben ik hem aan het verzieren.
ook denkt hij dat wanneer ik bijv een laag uit gesneden shirt aan heb met een kol trui er over dat ik die trui uit trek zodra ik op mijn werk ben ik er met een decelotee zit van hier tot jeruzalem.
NoaC schreef:Hoeveel topics ga je nog openen om te moeten horen van iedereen dat je gewoon voor jezelf moet kiezen en weg moet gaan?
Maar je praat alles wat gezegd wordt weer goed met "ja maar......"
Wat verwacht je nu van dit topic aangezien het hetzelfde is als de vorige met de zelfde reacties?
We kunnen wel zeggen "ga weg" maar blijkbaar kun je dat toch niet....
Caroline1985 schreef:NoaC schreef:Hoeveel topics ga je nog openen om te moeten horen van iedereen dat je gewoon voor jezelf moet kiezen en weg moet gaan?
Maar je praat alles wat gezegd wordt weer goed met "ja maar......"
Wat verwacht je nu van dit topic aangezien het hetzelfde is als de vorige met de zelfde reacties?
We kunnen wel zeggen "ga weg" maar blijkbaar kun je dat toch niet....
Hier ben ik het zó mee eens!!!
Ga weg bij die F*cking loser en ga wat van je leven maken. Die kerel maakt je leven kapot.
sarona25 schreef:Vraag me nu echt af ligt het aan mij ???
Remy schreef:Ik heb hoofdschuddend je topic gelezen, ik begrijp niet dat mensen zichzelf dit aan laten doen, triest wordt ik ervan![]()
Om antwoord te geven op je vraag:sarona25 schreef:Vraag me nu echt af ligt het aan mij ???
Ja, het ligt aan jou. Want jij staat dit toe, door te blijven hou je het zelf in stand.
Dat er nog vrouwen zijn die en dermate laag zelfbeeld hebben dat ze zich zo laten behandelen, ik kan er met m'n hoofd niet bij...
linda_arnold schreef:Ik heb je andere topic ook gelezen, vandaar mijn reactie........!
Je opent een topic waarna je vraagt of het aan jou ligt bent? Ergens denk ik het wel........................klinkt misschien hard maar volgens mij heb jij geen bord voor je hoofd, maar een betonnenmuur, incl muurissolatie en een spouwmuur.
![]()
Iedereen in het vorige topic adviseert je weg te gaan, uiteindelijk ga je terug naar emmen......................horen we een tijdje niets van je (omdat je geen post durfde te schrijven) en nu blijk je weer terug bij af te zijn.
Wat wil je nu precies dat wij zeggen?? A. jij weet heel goed dat wat hij doet NIET goed en het NIET aan jou ligt is en B. jij weet ook dat wij, als bokt...........ook vinden dat die man niet spoort(opmakend uit jou verhalen).
Niet heel rot bedoeld, maar zou het voor jou geen optie zijn eens met een psycholoog te gaan praten en zo wat sterker in je schoenen te gaan staan?