Dubbelveilig... en nu word ik tienermoeder.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 11:25

Ik heb geen anorexia maar wel voedingstekort en de pil helpt bij mij ook niet om die reden. Dus misschien was het niet zo dubbel veilig.

Maar wat een meid ben je! Zo sterk veel succes!

Caroline1985

Re: Dubbelveilig... en nu word ik tienermoeder.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 11:30

Wow wat een heftig maar toch ook weer mooi verhaal. En dan bedoel ik dat je er nu zo tegen aan kijkt. Je komt ook op mij over als een hele verstandige/ pittige tante.

Hoop voor je dat je tweede echo aan geeft dat alles goed is! Geniet er samen van!!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 11:34

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap en hiermee dus een fijne vooruitgang wb je eetstornis, die hiermee mischien wel verleden tijd zou kunnen worden!!

Ook op mij kom je over als een verstandige en pittige tante, die weet wat ze doet! en zo te lezen heb je een fijne vriend die 100% voor je klaar staat!

succes met de echo, ik hoop dat je in dit topic ons op de hoogte wilt houden!

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 11:35

dit kleintje helpt je vermoedelijk om je eetstoornis te overwinnen!
Wees er blij mee!

Charlie_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 11:37

Wat een verhaal zeg. Gefeliciteerd met je zwangerschap! En ik vind het erg knap van je dat je nu goed eet voor je kind (en jezelf natuurlijk). Hoop dat alles goed gaat!

SecretLIN

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:05

Gefeliciteerd! echt heel knap van jullie hoe je dit hebt opgelost vind het een geweldig verhaal en hoop dat alles goed blijft gaan.

Jes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:06

Gefeliciteerd!!
En zoals de rest al zegt, wat goed dat je nu zo goed voor jezelf en je kindje zorgt! Heel veel succes bij de volgende echo!

En ook nog even voor iedereen die hier reageert, ik vind het erg leuk om te lezen dat iedereen zo respectvol reageert!! +:)+

elias

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:07

Gefeliciteerd!
heel knap, en ook knap dat je nu voor drie eet!

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:12

Gefeliciteerd!
En je verdient een lintje! :) super hoor !

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:15

Wouw, ik heb echt bewondering voor je. Hoe je zo helder en duidelijk naar je situatie kan kijken. Hoe je zo zonder twijfel je verantwoordelijkheid kunt oppakken en dat terwijl je het gewoon veilig deed.

Echt two thumbs up, je doet het fantastisch en met al die steun uit de omgeving gaat het vast goedkomen!

En uiteraard gefeliciteerd, als ik hoor hoe je zo uit je controle-angst bent gestapt om voor dit kind te zorgen, dan zou het misschien zelfs nog wel eens het beste wat je ooit is overkomen zou kunnen zijn! Zet hem op!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:18

Knap hoor dat je er zo overdenkt en tegenover staat!

Maar toch snap ik iets niet. Dubbel veilig is pil en condoom toch??
Dan moet er wel wat fout gegaan zijn. Ik denk dat de pil niet veilig was door je eetstoornis, dat kan. Maar dan nog moet het condoom kapot zijn gegaan of niet op tijd omgedaan zijn.... zonder sperma geen kind natuurlijk.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:18

Zo te lezen kijk je er met de nodige dosis verantwoordelijkheid en nuchterheid tegenaan.Top!
Super dat je nu ook goed voor jezelf (en je kleine uk in wording) zorgt. Veel succes met je echo,
en ik hoop dat je een kwaaltjesvrije zwangerschap mag hebben!

En gefeliciteerd natuurlijk nog :)

123468086

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:22

Wat een verhaal zeg, ik vind je erg sterk overkomen, knap van je!
Ik wens je alle goeds! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap! :D

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:24

Hey meid,

Ook al was het niet in de planning erg leuk en knap hoe jullie en de omgeving ermee omgaan!
Ik hoop dat de 2e scan helemaal goed is!!
Hou je ons op de hoogte?

Ook erg knap dat je je eetstornis aan de kant hebt kunnen zetten! Petje af hoor!

WinSel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:38

Ik vind het ook super knap, dat ze nu gelijk haar eet stoornis aan de kant zet voor het kindje en natuurlijk voor haar zelf
Maar als ze geen kindje in der buik had, had het misschien ngo wel heel lang geduurd voordat ze weer goed ging eten :)

Diep respect voor jou

brenda1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:42

poe heftig verhaal. ik wens jullie succes en sterkte toe. :(:) :(:)

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:43

Saffier schreef:
Gefeliciteerd!!
En zoals de rest al zegt, wat goed dat je nu zo goed voor jezelf en je kindje zorgt! Heel veel succes bij de volgende echo!

En ook nog even voor iedereen die hier reageert, ik vind het erg leuk om te lezen dat iedereen zo respectvol reageert!! +:)+

Helemaal mee eens :D .

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:45

Ik heb diep respect voor je, hoe zeker je overkomt! Hoe je je eetstoornis aan de kant heb gegooid. Geen ander weet hoe goed of slecht jij het samen met je vriend hebt. Hoe ruim, of krap. Je weet wat zelf het beste is. Je bent 18, en dus volwasse genoeg. Ik wens je heel veel succes bij je 2e echo. En hopen dat het gezond is.

Succes
Ambiiee

xjudithx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:49

Jee, wat kom jij sterk en verstandig over! Wat goed dat je deze keuze kan en durft te maken en dat het je zelfs lukt om weer te eten. Zo zorg jij niet alleen voor je kindje, maar je kindje dus ook voor jou. Gefeliciteerd met de zwangerschap, ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan en wens jou en je vriend heel veel geluk toe.

Rienn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 12:55

Wat een bizar verhaal! Maar wat een sterk meisje ben jij! Dat je "zo maar even" je eetstoornis aan de kant kunt zetten en je volledig op je kindje kunt richten.

En nog gefeliciteerd met je zwangerschap, hopelijk kun je er volop van genieten.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 13:08

Heftig verhaal! Heel goed dat je voor je kindje hebt gekozen, ik kan niets anders dan je feliciteren! :)

charily

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 13:20

dubbel respect voor je!!
gefeliciteerd, geniet er van !!

Retlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 13:29

Gefeliciteerd en geniet ervan! hopelijk is alles lekker goed.
respect voor je keuzes en je doorzettingsvermogen, denk goed om jezelf en je ongeboren kindje!

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 13:40

jeetje wat verschrikkelijk om mee te maken. Je verteld dat je vriend het heel graag wilde houden, wou jij dat dan ook? (misschien overheen gelezen hoor :) ) Ik vind het wel heel dapper van je dat je de uitdaging aangaat. Ik zelf zou het verschrikkelijk vinden.. (heb ook een hekel aan kinderen) maar je HELE leven veranderd gelijk zo.. Echt heel dapper hoor!!
En gefeliciteerd natuurlijk :) Zie het maar als een wondertje dat jou van je stoornis helpt en je leven opvrolijkt!!! :)

jokari

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-09 13:56

nou jij hebt wel een drastische manier uitgekozen om van je eetstoornis af te geraken. :D :D
super dat je nu gezond eet, houden zo. Ook helemaal geweldig dat zowel jij als de vader voor het kindje willen gaan, en dat je de steun krijgt van je moeder als toekomstige oppas. Ik hoop dat je een zorgeloze zwangerschap mag hebben en wens je veel succes verder !