En laatst maakte ik dus die fout met fietser, toen ik dus een oefenexamen aan het doen was met rijinstructeur... ik ben erop gezakt...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sharoontje schreef:Marloes; Waneer is het beste om de TTT te doen? Als je je theorie examen al in de zak heeft?
magic_lover schreef:joke20 schreef:Ah een nieuweMijn les ging wel lekker gister, Met kijken weer vooruit gegaan, sta bijna op een 6 =zelfstandig. Ook nog bijna aanrijding gehad. Dat mens keek niet uit, schrok me rot
heb ik ook eens gehad, waren in een woonwijk veel kruizingen dus, en bij de laatste (ik reed heel rustig) maar kwam niks aan, dus ik ging rustig door kwam er ineens alsnog keihard een auto van rechts aanscheuren, schrok me de pleuris wist niet meer wat ik moest doen dus trapte de rem maar intja doen ging die uit natuurlijk
was nog ergens helemaal in het begin haha
_Emma_ schreef:Haha wat een wijze les![]()
Rebel_Jits heb je wel een geldige ID-kaart dan? Je moet namelijk wel een geldig identiteitsbewijs hebben als je examen wil doen. Volgens mij kan je wel je rijbewijs en paspoort tegelijkertijd aanvragen/vernieuwen als je maar een ander geldig identiteitsbewijs hebt.
Moet ik trouwens mijn ID nog vernieuwen als ik mijn rijbewijs heb? Mijn rijbewijs heb ik volgende week, en mijn ID loopt in december af, en ik heb ook een paspoort. Is een ID dan nodig?
Rebel_Jits schreef:Mijn paspoort is geldig tot half december ofzo, dus dat zit wel goed. Maar het leek me handig om ze tegenlijk aan te vragen, tenzij ik m'n paspoort dan tijdelijk moet inleveren en ik dus m'n rijbewijs niet kan aanvragen/meekrijgen.
En je hebt maar 1 identiteitsbewijs nodig. Of een ID-kaart, of een paspoort. Dat je er 2 hebt, is eigenlijk overbodig
Over dat zebrapad: heb ik ook wel eens gehad hoorReed ik bijna een stelletje aan. Gelukkig stonden ze stil om naar de lesauto (mij dus) te kijken, haha. Tegenwoordig kijk ik altijd goed of er mensen willen oversteken. Zo niet, kan je lekker doorrijden
sjaslique schreef:Zo ik heb vanmorgen mijn 2e rijles gehad. Ging best goed. Heb gestuurd, geschakeld en het koppelen enzo en dat alles tegelijk. Heb lekker veel bochtige weggetjes gehad en veel over de dijk gereden. Moet alleen nog even mezelf de handstand van zijn 2 naar zijn 3 goed aanwennen. Volgende week dinsdag mag ik weer.