Goldie schreef:Verschrikkelijk idd, mijn stiefzusje haalt dan soms ook het bloed onder mijn nagels vandaan
En ik heb een vriendin in Wognum en zegt ipv hebt dan heb, ze laat overal T's weg, zo super irritant.
Ik kom zelf oorspronkelijk uit Wognum, maar haar taalgebruik ligt niet aan het dorp hoor

. Denk hierbij aan ' yogert' in plaats van ' yoghurt', 'mesgien' in plaats van 'misschien' en ga zo maar door. Of ze schrijven een heel onsamenhangend verhaal zonder interpuncties en vol met fouten en dan is het vaak erg moeilijk om daar het daadwerkelijke verhaal uit te filteren. Ach, op een gegeven moment went dat ook en ontwikkel je vaardigheden om daar doorheen te prikken
En anders leef je je eerst maar uit in Word met een spellingscorrector eroverheen.
Wat een zeurtopic. En dat zinnetje, sorry hoor maar wat overbodig (net als de rest van dit topic want daar zijn er al 3758573298572 over geweest). Denk je nou echt dat er mensen zijn die zeggen van nou ik vind het eigenlijk wel heel goed geschreven en blabla.
.