[VER] Bekentenissen van een puber

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 22:27

hemel.. jullie hebben 't maar zwaar he...

wat ben ik blij dat ik voor de komende 2 jaar dit probleem niet heb *grijns*

sterkte allemaal :(:)

Mowoah

Re: [VER] Bekentenissen van een puber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-09 23:26

Arme mede-pubertjes. :(:)

Gelukkig ben ik al voorbij mijn tentamenweek en heb ik nog lekker 1 hele (oke halve, moet 2 dagen naar school) week vakantie, dus vollop relaxen voor mij. :D

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 08:48

Oeei ik heb zometeen m'n eerste schoolexamen biologie. Ik hoop maar dat ie niet zo moeilijk is :=

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 10:08

Oo het houd nooit op geloof me...
Ik ben nu 20 doe een jaa jaa lees volwassenopleiding :))
En moet je dus veel zelf leren thuis huiswerken etc etc etc en doe ik iets? Nooit...gewoon nooit zin kan wel iets beters doen.
En dan op het laatste moment leren leren leren en dan mezelf nog voor me kop kennen slaan dat ik meer had moeten leren.

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 10:42

Haha fijn al die lotgenoten hier. Momenteel zou ik me ak moeten maken maar geen idee waar dat boek is.

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 11:00

Ik heb net me SE bio achter de rug gelukkig, nog 5 te gaan :Z

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-09 11:01

haha, sterkte.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-09 11:09

HouVanUtopia schreef:
Oo het houd nooit op geloof me...
Ik ben nu 20 doe een jaa jaa lees volwassenopleiding :))
En moet je dus veel zelf leren thuis huiswerken etc etc etc en doe ik iets? Nooit...gewoon nooit zin kan wel iets beters doen.
En dan op het laatste moment leren leren leren en dan mezelf nog voor me kop kennen slaan dat ik meer had moeten leren.

ik heb vorig jaar op de vavo gezeten (daar zit je denk ik? ) wij deden alles op school en ik ben juist altijd met alles op tijd, ik kan niet tegen op het laatste nippertje.. euhm.. wat zeg ik nou.. wat betreft schoolwerk etc. dan want als ik met mensen afspreek.... dan moet je een half uur eerder afspreken wil je dat ik optijd ben :+

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 20:33

Haha, dit is zó herkenbaar. :D
Ik had afgelopen week tentamenweek. Maandag bedrijfsvoering, woensdag productkennis schoenadviseur. Doe een modeopleiding, vandaar. ;) Bedrijfsvoering snapte ik echt de ballen van en juist daardoor ben ik ook pas zondag begonnen. Als ik iets moeilijk vind heb ik nooit zin om er iets voor te doen.. Nou, dat van schoenadviseur is een boek van over de 100 blz waar alles over schoenen in staat, moest het hele boek leren. En er staat echt veel tekst op die pagina's! Ben er 2 dagen van te voren mee begonnen (wow), maar omdat het zo ontzettend veel was heb ik daar ook niet genoeg tijd voor gehad.. :+
En vandaag kreeg ik m'n cijfer voor bedrijfsvoering terug.. een 4.6, oeps :o Volgende keer toch maar écht beter en meer leren.

Mariska_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 20:42

Oooeeeh ik voel me ook aangesproken :D! Haha, ik moet voor morgen een muurkrant en presentatie af en hebben, en laat ik NU nog moeten beginnen :P

TE5

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 20:42

Arabesk schreef:
Pubers zijn lief :+:

Dank u, dank u, dank u _/-\o_ Hadden meer mensen deze wijsheid maar ontdekt.. :+

Haha, wat je schrijft is zó herkenbaar.
Ik moet voor morgen nog precies 16 opdrachten maken en negen bladzijden lezen van verschillende vakken,
wanneer ben ik eindelijk begonnen? Hopelijk over 5 minuten of zo. O:)

Ik zeg er ter verdediging wel maar even bij: ik had tot een kwartier terug geen tafel,
dus ik kon ook niks.. Maar toch, heel herkenbaar.. :+

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-09 20:51

Houden jullei het allemaal nog een beetje vol? Ik doe mijn opleiding paardenhouderij :D en volgends mij hebben we daar nooit toetsweken :D ik heb nu in elk geval lekker de hele week stage :D

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 10:37

Ik hoef gelukkig nog maar 2 proefwerken _/-\o_
Morgen en vrijdag en dan gaan we even flink los haha.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-09 10:46

Oké, nou hier even hoe het afgelopen is. :+

Ik kom dinsdag op school, nog steeds 0,0 gedaan, in de volle overtuiging dat het donderdag pas ingeleverd hoeft. Wat blijkt, om half 1 s'middags? HET MOET VOOR 4 UUR INGELEVERD WORDEN! :oo %) _-:( 8)7 |o :?
Dusja, dat werd s'middags niet naar de paarden. Op de de een of andere manier ben ik er in geslaagd om in minder dan 3 uur tijd een compleet werkstuk van in totaal (met grote lege vlakken :') ) tien pagina's af te leveren. :wow:
Nog een mooi slijmverhaaltje in de inleiding gezet, een hoop met blablabla en gelul en nog meer blablabla.
Bron? Mijn duim. O:)

En doordat ik nog niet mijn P.O. was gaan doen, had ik al wel al het huiswerk afgemaakt. Ik ben voor ak dus weer helemaal bij, koste me een gigantische hoop met moeite maar hé, het is weer bewezen, ik werk het best onder druk. 8-)

Nu komt het volgende. Een stuk of 5 evenementen verslagen voor ckv... Moet eigenlijk vandaag af. :Y)
Maar is geen examengedoe dus geen absolute deadline. :z

Ladybird

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 21:33

haha jij bent grappig :D hoe kwam je er nou bij dan dat je hem donderdags inmoest leveren, heb je wat over het hoofd gezien (A) :D
Ik doe ook aan slijmverhaaltjes in de inleiding en het slot hoor :P ik weet nooit wat je daar in moet zetten :s

Midy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-09 22:17

Ik verzin werkstukken altijd helemaal zelf, gewoon wat fantasie erin proppen. Ik heb gelukkig nu al 4 schoolexamens achter de rug, morgen nog 1 en vrijdag nog 1. Ben er nu wel weer klaar mee. Weet wel dat ik vrijdag even flink ga feesten haha, raak hier aardig depressief van.

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-09 08:58

Haha ik heb ook echt maar 1 bron. :P
En geen idee hoe ik daar bij kwam. In mijn hoofd zat woensdag, agenda zei donderdag. :+

Meeeeeeen en nu ckv nog...

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 10:06

Pfff, noem je dit chaos? Ik noem dit "brave puber gedrag". Jezus, jij DENKT tenminste nog aan school. Ik ging een beetje wiet roken en andere drugs gebruiken in het bos tijdens schooltijd. Oh ja, en een fles wodka erbij natuurlijk. Ook vond ik het leuk om makeup, kleding en andere dingen te stelen. Hier ga ik het dan maar bij laten. Ik ben trouwens helemaal goed terecht gekomen hoor :D Netjes getrouwd, instructrice geworden, noem maar op!

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-09 10:32

phormicola schreef:
Pfff, noem je dit chaos? Ik noem dit "brave puber gedrag". Jezus, jij DENKT tenminste nog aan school. Ik ging een beetje wiet roken en andere drugs gebruiken in het bos tijdens schooltijd. Oh ja, en een fles wodka erbij natuurlijk. Ook vond ik het leuk om makeup, kleding en andere dingen te stelen. Hier ga ik het dan maar bij laten. Ik ben trouwens helemaal goed terecht gekomen hoor :D Netjes getrouwd, instructrice geworden, noem maar op!

Zie je wel dat ik gelijk heb. Mijn moedertje altijd maar klagen dat ik alleen bij die paarden zit, maar dat is idd nog braaf vergeleken met jou. :')
Hoe de faaaak heb jij je diploma gehaald? 8)7

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 10:59

haha, ik deed VWO, maar ben gezakt op economie, dus nu heb ik deelcertificaten en het equivalent van een havo diploma :)

Gypsy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-09 11:01

Aah oké, nou als je vwo deed vind ik het knap. Ik zou 't ook kunnen, ware het niet dat ik liever op stal zit.

Jemila

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-09 12:38

Phf.. komt me zo bekend voor dit.
Ik had in groep 8 & brugklas VWO advies, en raad ik eens waar ik nu zit? Jep de MAVO inderdaad :')