wat ben ik blij dat ik voor de komende 2 jaar dit probleem niet heb *grijns*
sterkte allemaal
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

HouVanUtopia schreef:Oo het houd nooit op geloof me...
Ik ben nu 20 doe een jaa jaa lees volwassenopleiding
En moet je dus veel zelf leren thuis huiswerken etc etc etc en doe ik iets? Nooit...gewoon nooit zin kan wel iets beters doen.
En dan op het laatste moment leren leren leren en dan mezelf nog voor me kop kennen slaan dat ik meer had moeten leren.

Bedrijfsvoering snapte ik echt de ballen van en juist daardoor ben ik ook pas zondag begonnen. Als ik iets moeilijk vind heb ik nooit zin om er iets voor te doen.. Nou, dat van schoenadviseur is een boek van over de 100 blz waar alles over schoenen in staat, moest het hele boek leren. En er staat echt veel tekst op die pagina's! Ben er 2 dagen van te voren mee begonnen (wow), maar omdat het zo ontzettend veel was heb ik daar ook niet genoeg tijd voor gehad..
Volgende keer toch maar écht beter en meer leren.
! Haha, ik moet voor morgen een muurkrant en presentatie af en hebben, en laat ik NU nog moeten beginnen
Arabesk schreef:Pubers zijn lief
Hadden meer mensen deze wijsheid maar ontdekt.. 

en volgends mij hebben we daar nooit toetsweken
ik heb nu in elk geval lekker de hele week stage

) tien pagina's af te leveren. 

hoe kwam je er nou bij dan dat je hem donderdags inmoest leveren, heb je wat over het hoofd gezien (A)
ik weet nooit wat je daar in moet zetten :s 

Netjes getrouwd, instructrice geworden, noem maar op! phormicola schreef:Pfff, noem je dit chaos? Ik noem dit "brave puber gedrag". Jezus, jij DENKT tenminste nog aan school. Ik ging een beetje wiet roken en andere drugs gebruiken in het bos tijdens schooltijd. Oh ja, en een fles wodka erbij natuurlijk. Ook vond ik het leuk om makeup, kleding en andere dingen te stelen. Hier ga ik het dan maar bij laten. Ik ben trouwens helemaal goed terecht gekomen hoorNetjes getrouwd, instructrice geworden, noem maar op!