Ik heb van Pieces & Bjorn Borg, maar heb er geen last van hoor
R0X
Geplaatst: 28-10-09 15:33
Whaha ik heb dat probleem ook. Lekker sjorren om het zaakje recht te trekken. heb dan ook speciale paardrij-strings. Dit zijn al bijne verteerde strings die ik 10 jaar geleden bij de HT heb gekocht, zijn van dik katoen en doordat ze niet van stretch/lycra zijn, rekken deze minder mee zodat ze wél goed op hun plek blijven zitten.
Maar bij het opstappen merk je meteen of je string zich wel of niet netjes gaat gedragen
Erg he.....
En boxers of normale onderbroeken zijn ook niet goed want die krullen ook op... of je rijdt je daar weer mee open... zucht!
Inderdaad.. zucht! Als ik de pijpjes van een BB mannenboxer vergelijk met mijn eigen BB vrouwenboxer zit daar echt wel 10/15 cm verschil in
Rebel_Jits
Geplaatst: 28-10-09 18:27
Hoe herkenbaar!! Ik dacht altijd dat het aan mijn vetjes lag (binnenkant van m'n bovenbenen ), maar ik ben niet de enige. Gelukkig! Als ze de pijpjes zo'n 10 cm langer zouden maken, zouden ze echt perfect zitten bij iedereen. Iemand meedoen aan 'beste idee van Nederland'??
*gaat de boxers van vriendlief vermaken tot vrouwenboxers met lange pijpjes*
Ik heb daar ook altijd last van! Bij de makro had mn zus toevallig wat boxers gevonden die mij ook erg goed bevallen! Deze hebben ook wat langere pijpjes, zit echt veeeel beter!
Ha! Ik dacht dat dit door m'n dikke dijen kwam, maar het ligt dus gewoon aan de boxers! *vijzelt zelfvertrouwen op*
Ik denk dat ik gewoon maar weer van de boxers afstap en voor strings of hipsters ga.
Anoniem
Geplaatst: 29-10-09 10:35
Haha ik ken het probleem ook! Super irritant dat die pijpjes oprollen, zeker als je een strakke spijkerbroek aan hebt Nu moet ik zeggen dat ik laatst op de Dappermarkt in A'dam wel nylon boxers met wat langere pijpjes heb gevonden en die zitten ideaal! Het merk weet ik zo even niet uit mijn hoofd, maar ze zitten echt heerlijk en zijn ook nog eens erg leuk
Amy77
Geplaatst: 29-10-09 10:35
Je had vroeger Sloggi, geen idee of dat nog bestaat? Maar die hebben allerlei varianten boxers, ook met lange pijpjes.
Ik jat ook te vaak de boxers van mn vriend....Die zitten dan gewoon beter! (loop toch 2 dagen per wek in trainingsbroek, dus dat kan dan mooi!) De boxers van de livera zijn wel al iets langer dan die van bijvoorbeeld Bjorn Borg of de Sting, maar ze moeten nog ietsje langer!!!
Ja ik slaap ook heel vaak in de boxers van mijn vriend.. eerste keer dat ik zijn ondergoedla opentrok keek meneer wel een beetje vreemd, maar inmiddels kijkt hij er niet raar meer van op
Anoniem
Geplaatst: 29-10-09 11:43
Heerlijk,wat herkenbaar. Ik heb meestal hipsters,maar ook weleens boxers van Hema,of van Zeeman. Die zitten best okee....maar het pijpje mag zeker wat langer zijn. Wel goed voor mn ego te lezen dat het dus niet aan mijn dijen ligt...