Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pretletter17 schreef:<<knip>>
Je kunt dan in ieder geval zorgen dat je een punt achter je huidige relatie zet, voordat je verder flirt met 'die ander', vind ik persoonlijk wel zo fatsoenlijk...
Calanddra schreef:Natuurlijk kun je altijd verliefd worden, maar wees dan zo netjes om het uit te maken. Niet het een aantal weken maar aan te kijken, zeggen dat je het uit maakt, en het vervolgens niet doet. Want dit is wat hij nu doet. Na al die weken verliefdheid, is hij nog steeds samen met zijn vriendin... zegt al genoeg lijkt mij....
zorro schreef:Van de andere kant vind ik het ook onzin dat als het goed voelt, en je het beide wilt, te gaan wachten tot de buitenwereld vind dat het mag.
urselin schreef:Het gebeurt wel vaker dat een relatie niet verbroken wordt als er gevoelens voor iemand anders in het spel zijn.
Het is niet niks om een relatie te verbreken en daar moet goed over nagedacht worden, zelfs al ben je dolverliefd op iemand anders.
Het heeft veel consequenties, wie weet woont hij samen met die vriendin en is het een koophuis.
Dan kun je het niet 'zomaar' uitmaken bij wat kriebels voor een ander en zelfs niet bij een zware verliefdheid.
Ragna, ik begrijp je situatie volkomen
Qua romantische dingen zou ik het niet over the top doen.
Kaarsjes aan is leuk, lekker filmpje kijken samen of lekker koken voor hem!
Laura82 schreef:Ik kan het me helemaal niet voorstellen dat het gebeurd, dus ik ben geen partij in deze discussie. Maar imo zit er in je relatie iets niet goed als je het uit wilt maken voor een ander, dus dan zou dát toch de reden moeten zijn dat je het uitmaakt? Niet alleen de ander? Want ja, hoe goed je het er ook over gehad hebt, die kan in een relatie zomaar tegenvallen, en dan?
edit: ik bedoel ook juist dat het blijkbaar geen bevlieging is, aangezien het al helemaal besproken is enzo...
urselin schreef:Ik zie dat Ragna al een hoop getypt heeft, dat is wat ik ook wilde zeggen; wat je over de jaren opbouwt in een relatie kun je niet zomaar 'weggooien'
Suzanne F. schreef:urselin schreef:Ik zie dat Ragna al een hoop getypt heeft, dat is wat ik ook wilde zeggen; wat je over de jaren opbouwt in een relatie kun je niet zomaar 'weggooien'
Klopt maar ik zou het een vreselijke naaistreek vinden als mijn vriend zou afspreken met een ander meisje.
Zeker als er nog eens gekust wordt en lieve woordjes gezegd en romantische dingetje gepland worden.
Bah, waar is het respect van al dat zogenaamde opgebouwde van de relatie????
Myukii schreef:Dat is wel heftig, voor een jongen van 18, zo'n verantwoordelijkheid (van zijn stiefdochtertje). Hoe oud is zijn huidige vriendin, als ik vragen mag?
Op zich heeft urselin wel gelijk, ik maak het nu van vrij dichtbij mee, een vriendin van mij woont samen, deelt een auto, huisdieren met haar vriend en komt er nú achter dat de liefde gewoon een beetje weg is, van haar kant. Een punt achter de relatie zetten gaat dan niet zo makkelijk.
Al zou ik er wel héél wat meer haast mee maken als er een ander in het spel is.