Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarona25 schreef:misschien ben ik ook wel het meest grote naiefe wezen op aarde maar dan dnek ik we kregen iets we hebben zijn scheiding over wonnen, mijn abortus, het niet hebben van een huis en dus op een camping staan, dan bij een vriend en dan eindelijk naar een jaar een huis, menig ruzie hebben we weer goed gemaakt zijn we uit gekomen.
Maar het is nu gewoon omdat ik bij mezelf heb gezeg dik wil niet dan hij mijn leven lei, ik ga niet overal ja en amen op zeggen.
sarona25 schreef:nou mensen gister om hafl 5 in slaap gevallen.
Even over mijn reactie over zijn kinderen ik heb in het begin alles getollereerd dat ze alles kregen ondanks dat wij alles nog moesten opbouwen hun kregen de duurste dingen xbox om de haverklap nieuwe spellen daar voor noem het maar op.
en met die kleine heb ik helemaal geen probleem het is die tiener dochter van hem ik kan gewoon niet tegen arrogante mensen en zij spant daar in gewoon de kroon.
Welshcobfan schreef:Ik zou zeggen: pak die koffers en op naar Emmen![]()
Denk je nou echt dat je met zo'n man nog een goed gesprek kan voeren om dingen uit te praten? Dat is 1 grote illusie vrees ik...
Misschien kun je hier eens heenbellen?
http://www.rechtswinkel-groningen.nl/
sarona25 schreef:nou heb even thee gezet heb het ijskoud.
Een testament is inderdaad voor als er een komt te overlijden maar aangezien mijn salaris voor 80 procent is mee gerekend aangezien ik een jaar contract had hadden we zeker een samenlevingscontract moeten nemen want meneer staat als eigenaar bij het kadaster ik alleen bij de bank