Denk dat mijn relatie nu toch echt over is help

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

vuurneon

Re: Denk dat mijn relatie nu toch echt over is help

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 13:05

Geef jezelf inderdaad maar een flinke schop onder je hol, want geluk is niet te koop. Dus je zal nooit gelukkig worden als je blijft waar je nu blijft. Wil je dat jezelf aandoen?
Of wil je vechten voor je eigen geluk? En dat zal niet makkelijk zijn, maar aan het eind van de rit is het het wel waard!

linda_arnold

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 13:05

Jeetje..............wat een verhaal!

Maar eigenlijk komt mijn mening neer op hetzelfde als de andere zeggen:

Pak je spullen en bouw een nieuw leven op............heel ver bij hem vandaan.

Heb je je wel eens gerealiseerd of jullie wel bij elkaar passen? Jij bent niet verantwoordelijk voor zijn scheiding en hoeft dus feitelijk gezien ook niet voor de gevolgen hiervan op te draaien..........

Ik denk dat dit van kwaad tot erger gaat!

Kies voor jezelf!

Sterkte

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 13:06

sarona25 schreef:
misschien ben ik ook wel het meest grote naiefe wezen op aarde maar dan dnek ik we kregen iets we hebben zijn scheiding over wonnen, mijn abortus, het niet hebben van een huis en dus op een camping staan, dan bij een vriend en dan eindelijk naar een jaar een huis, menig ruzie hebben we weer goed gemaakt zijn we uit gekomen.

Maar het is nu gewoon omdat ik bij mezelf heb gezeg dik wil niet dan hij mijn leven lei, ik ga niet overal ja en amen op zeggen.

hoezo overwonnen?
Ben je gelukkig, is hij gelukkig?

Waarom wil je door met hem?

just_bassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 13:07

Nou hier heb ik dus helemaal geen woorden voor!
Als je vanaf de 1e dag dat je elkaar kent al ruzie hebt....dan krab je jezelf toch wel eens achter de oren of je daadwerkelijk voor een relatie gaat????

Wat betreft je geld...betalen jullie van een gezamelijke rekening of ieder van een eigen rekening?als je aan kunt tonen dat je ook voor het huis betaald hebt dmv afschriften dan heb je kans dat je wat terug kunt krijgen
maar volgens mij heeft je ex ook geen geld dan word dat lastig!

Ik kan het alleen maar samenvatten in dat je heel onverstandig bent geweest om sowieso deze relatie al aan te gaan!
Zorg dan dus ook dat hier zo snel mogelijk een eind aan komt!

Ene wat betreft werken, als je wilt dan heb je morgen een baan!
Laatst bijgewerkt door just_bassie op 14-10-09 13:08, in het totaal 1 keer bewerkt

garny95

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 13:07

sarona25 schreef:
nou mensen gister om hafl 5 in slaap gevallen.

Even over mijn reactie over zijn kinderen ik heb in het begin alles getollereerd dat ze alles kregen ondanks dat wij alles nog moesten opbouwen hun kregen de duurste dingen xbox om de haverklap nieuwe spellen daar voor noem het maar op.

en met die kleine heb ik helemaal geen probleem het is die tiener dochter van hem ik kan gewoon niet tegen arrogante mensen en zij spant daar in gewoon de kroon.

wat zit je in een vervelende situatie met elkaar en niet alleen jij, maar ook hij en de kinderen en iedereen die erbij betrokken is.
Wat ik je graag wil meegeven over de puber die je paris hilton noem, het is een blijft een puber en daar moet ze ook de ruimte voor krijgen wel binnen een bepaalde marge/ruimte.
Het is niet zo moeilijk om een puber te kwesten of te kleineren, de uitdaging is dat ze zich fijn en veilig bij je voelen en dat ze bij je terecht kunnen als dat nodig is, ook al ben je haar moeder niet, je bent toch een opvoeder en vertrouwenspersoon voor haar.
Als je de strijd met haar aangaat niveleer je jezelf naar het niveau van puber en jij bent volwassen, gedraag je daar ook naar. Zucht maar weg, ga buiten maar een potje schreeuwen of tot 10 tellen maar met een liefdevolle benadering bereik je meer bij haar. Wellicht dat ze zich dan ook minder arrogant opstelt, ze lacht je nu uit, je hapt namelijk en pubers zijn expert in het uitdagen, dat is nou eenmaal een fase waar in ze zitten.
Er zal geen een moeder/opvoeder zijn die daar makkelijk mee om gaat, het is namelijk een enorme uitdaging, ik heb er hier twee en goddank heb ik mijn paard waar ik even bij kan tanken want afentoe kunnen ze hier ook achter het behang. Leer ermee om te gaan.
Dit was even wat over de puber omdat ik vind dat pubers het al moeilijk genoeg met zichzelf hebben.

Over je relatie, jee wat erg, ik snap dat je diep gekwetst ben dat hij naar zijn ex rent en slaan vind ik reden een om te vertrekken.
Dat je bij hem blijft omdat je verlatingsangst heb is de laatste reden om bij hem te blijven, ik hoop dat je straks zo ver komt dat je voor jezelf kiest en vanuit daar een goede keuze maakt.
Ik zou nu samen met hem zoeken naar een relatietherapeut en aan de slag gaan beide, als jullie relatie sterk genoeg is evenals het houden van elkaar dan kom je er samen wel uit en anders wordt het voor jezelf alleen maar makkelijker om er straks een punt achter te zeten. Heel veel sterkte en ik hoop voor jou en de rest dat jullie snel uit deze nare situatie zijn.
Laatst bijgewerkt door garny95 op 14-10-09 13:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Tamadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 13:09

Nou mijn eerste keuze is: ga weg.

Mijn eerste vriend was ook heel manipulatief en heb ook wel eens een blauwe plek gehad van hem. Dan wist hij het nog zo te draaien dat het mijn schukd was.
Hij heeft het uiteindelijk uit gemaakt, maar er viel wel een last van mijn schouders af.

Kan je niet proberen om bijvoorbeeld eerst een break te doen. Dus niet gelijk een definitieve break (ook al zou ik dit wel doen), maar dan kan je eerst kijken hoe je je dan gaat voelen. Ik weet namelijk zeker dat je je dan beter zal voelen en dan is de stap naar een definitieve breuk wat makkelijker...

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 13:16

Prisca: Respect

MOet toegeven dat ik nog een laatste poging hebe gedaan

Had hem gestuurd wil hier graag met je uit komen en hoop echt dat he iets van je laat horen.

Hij; Zo net wakker geschrokken zo kan ik het ook vol houden.

IK:Nou viel pas iom half 5 in slaap hoor om die hoop even weg te halen.

HIJ:Ja ik ook alleen bij mij gaat de wekker om 06.20 over iemand kapotmaken gesproken.

IK:Momenteel gaan we er allemaal aan onder door maar vindt je het echt zo gek dat ik vraag er moeten toch dingen uit gesproken worden.

HIJ: Vreemd je zou vandaag vertrekken je wilt zker uitgerust aankomen in emmen kijken hoe ze je ontvangen met je koffer met kleren en dertig duizend euro schuld ben benieuwd hoelang ze je ontvangen en je lasten betalen kijken hoeveel resoect je daar krijgt!

Ik:
Dat heb ik niet gevraagd en even voor alle duidelijkheid ook daar zou ik het zelf op moeten lossen het gaat mij om onze relatie en dat er dingen zijn gebeurd die uit gepraat zouden moeten worden TOCH.

En toen hoorde ik niks meer nog wel twee keer gestuurd waarom hoor ik niks

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 13:17

Wegwezen !!
Wees sterk en kies voor jezelf. Ben je hiervoor nou volwassen geworden? Om je zo te laten behandelen. Je hebt een eigen waarde maar die is ver weggezakt geloof ik.
Als jij ook hebt getekend bij de overdracht voor jullie woning bij de notaris, dan staat de woning gewoon op 2 namen en hebben jullie beiden dus een deel in eigendom. Als dat niet zo is en je enkel je salaris hebt gebruikt voor de hypotheek dan ben je wel erg naief geweest (en hij heel bijdehand) en al helemaal als de relatie (dat je het nog zo durft te noemen) vanaf dag 1 al niet goed zat.

Maar in alle gevallen is hier maar 1 oplossing voor: Kies voor jezelf

Succes

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 13:20

Kijk er is zoveel gebeurd dat kan je niet zo maar even opschrijven dat is een heel boekwerk.

Meneer is nogal jaloers en daar zijn best heftige ruzie's door geweets omdat meneer DACHT dat ik een ander zou hebben.

En zijn dochter die kan niet tegen ruzie dus die gaat helemaal in de tress, maar ik heb een ding wel geleerd ( al dat ander rtrouwens niet ) je hebt gespect naar oudere en zegt zeker geen k prutsmuts. en als je het wel zegt zeg ja achteraf sorry hoor ik niet te zeggen

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 13:20

Dames heb wel hypotheek akte :j
Weet niet of dat helpt die is wel ondertekend

mepril

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 13:22

die man is jou niet waard

pak je koffers en ga je naar je tante je zult zien dat je het dan veel beter hebt en die schulden kom je ook wel weer overheen met of zonder hem

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 13:23

sarona25 schreef:
En toen hoorde ik niks meer nog wel twee keer gestuurd waarom hoor ik niks

logisch dat je niks meer heb gehoord!
Sorry maar ik vond dat ook geen slimme actie.

Wat wil je uitpraten dan?

mepril

sarona25 schreef:
Dames heb wel hypotheek akte :j
Weet niet of dat helpt die is wel ondertekend

je kan het altijd laten nakijken en je laten aviseren wat je nu moet gaan doen

vuurneon

Ik zou zeggen: pak die koffers en op naar Emmen ;)
Denk je nou echt dat je met zo'n man nog een goed gesprek kan voeren om dingen uit te praten? Dat is 1 grote illusie vrees ik...

Misschien kun je hier eens heenbellen?
http://www.rechtswinkel-groningen.nl/

mepril

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 13:24

Welshcobfan schreef:
Ik zou zeggen: pak die koffers en op naar Emmen ;)
Denk je nou echt dat je met zo'n man nog een goed gesprek kan voeren om dingen uit te praten? Dat is 1 grote illusie vrees ik...

Misschien kun je hier eens heenbellen?
http://www.rechtswinkel-groningen.nl/

ben ik het helemaal mee eens

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 13:24

ja, of je nu wel of geen samenlevingscontract hebt maakt niet uit
kan hij de kosten voor het huis alleen opbrengen en wil hij blijven wonen, prima, laat je uitkopen

zo niet, zet zo snel mogelijk het huis te koop en deel de opbrengst of het verlies....

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 13:25

Meid pak je spullen en ga! Vergeet je spullen van je bankrekening niet (afschriften!!!) En ga, dat geld dat regel je wel. Dit komt echt never nooit niet meer goed!! Hij zal best een paar goeie kanten hebben, maar je laat je toch niet slaan door zo'n h*fter. Ga weg!!!

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 13:26

Superwoman wat bedoel je met is geen slimme zet?

en ik dnek dat ik dat ook ga doen ( bellen naar die rechtswinkel ) moet zo even afspraak uitzendbureau af bellen

Mirranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 13:27

Goedzo, dan dring je aan op verkoop van de woning (moeten jullie beiden dan toestemming voor geven), want als hij nou denkt dat hij daar lekker kan blijven wonen op jouw kosten.

Meteen korte metten mee maken met dit soort gevallen.
En respect heb ik hier nog niet langs zien komen, ik lees meer dat jij z'n voetveeg bent, en daar zou ik me persoonlijk niet voor lenen, nog niet als ik geen luis had om dood te drukken.

Dus nogmaals: Beeindig de relatie, verkoop de woning (niet in zijn mooie verhalen trappen en medelijden hoef je zeker niet te hebben), over 2 jaar heb jij het allemaal weer op de rit en ben je blij dat je dit hebt gedaan.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 13:28

sarona25 schreef:
Superwoman wat bedoel je met is geen slimme zet?

en ik dnek dat ik dat ook ga doen moet zo even afspraak uitzendbureau af bellen

hem wakker sms-en met het verhaal dat je het uit wil praten...

Nogmaals wat wil je uitpraten?

Wat had je EERLIJK ervan verwacht dan?

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 13:29

nee heb hem niet wakker gesmst hij is op zijn werk

lizzy1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 13:30

sarona25 schreef:
nou heb even thee gezet heb het ijskoud.

Een testament is inderdaad voor als er een komt te overlijden maar aangezien mijn salaris voor 80 procent is mee gerekend aangezien ik een jaar contract had hadden we zeker een samenlevingscontract moeten nemen want meneer staat als eigenaar bij het kadaster ik alleen bij de bank

Als ik dit zo lees, heb je toch serieus een probleem. Ik werk op een notariskantoor en als hij bij het kadaster als enig eigenaar staat beschreven en jij wel voor de hypotheek mee hebt getekend, wil dat zeggen dat het huis alleen van hem is en jij alleen de schuld mee op je neemt..... Ik zou toch maar eens even bij je eigen notaris informeren, wat je rechten zijn, maar ik vrees dat je dus een flinke schuld aan je broek hebt hangen en geen eigenaar van het huis bent.

Verder denk ik dat je snel moet stoppen met deze relatie. Het doet niemand goed, zeker de kids niet als ik dat zo hoor. Ik zeg niet dat dat jouw schuld is, maar zij lijden wel onder deze situatie zonder dat zij erom gevraagd hebben.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 13:30

In mijn ogen laat je ook weer de afhankelijkheid zien als je hem nog 2 keer erna smst waarom je niets meer hoort van hem. Jij moet nu het heft in eigen handen nemen, regie nemen over je eigen leven. Hij wordt er blijkbaar niet warm of koud van wat er met jou gebeurt.

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-09 13:31

sarona25 schreef:
nee heb hem niet wakker gesmst hij is op zijn werk

Dat is toch net zo erg?
Daar kan hij toch niks mee?

nogmaals, wat had je ervan verwacht?

sarona25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-09 13:32

en hoe zo 2 jaar
Hij zegt dat hij eigenaar is en dat ik niks daar mee heb te maken dat hij miijn toestemming niet nodig heeft.
Ook ik heb volgns hem geen recht want hij is eigenaar bij het kadaster