Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ElanII schreef:Normaal reageer ik niet zo gauw op een topic over dit soort onderwerpen, maar nu maak ik een uitzondering![]()
Ragnaa en Saskia: jullie weten allebei in dit topic zo goed uit te leggen hoe de situatie voor jullie voelt.
Misschien een idee om de betreffende jongens dit topic te laten lezen, zodat ze zien waar jullie mee worstelen ? Het kan een begin van een gesprek zijn.
Daarna kan je met alle respect voor elkaars gevoelens bespreken hoe jullie met elkaar hiermee omgaan.
Dan is de spanning voor jullie allemaal er misschien een beetje af en wie weet hoe het dan gaat lopen.
Nog een advies: blijf wel regelmatig praten over ieders gevoelens als jullie besluiten met deze jongens om te blijven gaan.
Veel succes.
Ragnaaa schreef:@ Saskia: Haha, is de jouwe dan net zo?
Saskia9 schreef:Ragnaaa schreef:@ Saskia: Haha, is de jouwe dan net zo?
ja,de mijne is zo enorm gevoelig..alleen geeft hij dat natuurlijk niet toe.. soms hebben we gesprekken samen.. waarop hij dan tegen mij zegt.. jij maakt dingen in mij los,waar ik zelf nog niet over na durf te denken.. puur om de angst..
maar zo goudeerlijk,zegt ook gewoon wat hij wel,en niet wil..
Hij heeft laatst mijn ouders ontmoet,en 15 minuten voordat hij kwam,belde hij me,om te vertellen dat hij zo zenuwachtig was.. schattig he
Tjaldur schreef:Idd een topic met een vraag waar ik nou ook vaak over nadenk. Ik denk dat het wel kan groeien, maar ik vraag me altijd af wanneer je verliefd bent. Heb echt geen idee of ik dat ben. Heb niet echt kriebels oid, maar ik wil wel graag bij hem zijn en voel me fysiek aangetrokken en kijk om de minuut op mn gsm of hij me gesmst heeft :+
Tjaldur schreef:Zou je dan een relatie aangaan met iemand op wie je niet verliefd bent?
Mae schreef:... en omdat het dus in alle opzichten een hele goede, leuke jongen was, ging ik er gewoon voor.
Ragnaaa schreef:@ Saskia & Suusiejj: Wat een moeilijke situaties zeg, waar jullie in zitten.
Ik zou zeggen, geef het de tijd en laat het zijn gangetje gaan.
Maar hé, wie ben ik?
Ik open zelf dit topic.
Macusa schreef:Weet je dat daar een enorme hoeveelheid zelfdiscipline voor nodig is? Als je alleen bent is een arm om je heen best fijn. Wat mij opvalt is dat de meeste mannelijke singles daar ook gewoon voor uitkomen, dat zij behoefte hebben aan een fysiek contact, maar volgens mij is dat toch niet de basis voor een serieuze relatie. Geduld en zelfbeheersing hebben dus.
suusiejj schreef:Macusa schreef:Weet je dat daar een enorme hoeveelheid zelfdiscipline voor nodig is? Als je alleen bent is een arm om je heen best fijn. Wat mij opvalt is dat de meeste mannelijke singles daar ook gewoon voor uitkomen, dat zij behoefte hebben aan een fysiek contact, maar volgens mij is dat toch niet de basis voor een serieuze relatie. Geduld en zelfbeheersing hebben dus.
Jep degene waar ik het over heb, wil zijn jaloerzie onder controle krijgen....
Terwijl ik jaloers ergens ook 'mooi' vind.
Voor mij een teken dat je huidige vriend je dus echt niet kwijt wil mja