ik was nooit lelijk, maar wel heel erg onzeker. doordat ik dat nu niet meer ben vind ik mezelf ook wat uiterlijk betreft mooier geworden.
en het is natuurlijk heerlijk om daar de vroegere pestkoppen en ogen mee uit te steken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
.

Op de middelbare school hoorde ik bij de middenmoot om het zo maar te zeggen (wat betreft het populair zijn dan). Maar ik hecht er dan ook eigenlijk geen waarde aan, als ik maar leuke vrienden heb.
Talisa schreef:Haha ja herkenbaarrr!
Super populair mooi blond meisje van de onderbouw op de middelbare school; ze keken allemaal tegen haar op...
En nu? Zit op de wallen in A'dam fulltime, heeft de tattoo van haar pimp op d'r kont staan..
Sneu! Ze had zoveel meer kunnen worden.
Beetje het liedje van Acda en de Munnik- Dag Esmee.
die is wel héél slecht terecht gekomen zeg 
Zo kwamen er vragen rond van goh, wie is de mooiste uit de klas? En toen moesten de jongens hele lijstjes opnoemen van alle meiden uit mijn klas. En wie stond er onderaan? Ik
Voel het weer opkomen... Ook met het "kusspelletje" werd ik gewoon vergeten. Ik heb één keer een opmerkingen gemaakt naar een jongen uit groep 4 (Ik zat toen in groep 7), dat hij zijn piemel in de broek moest houden. Dat jongentje was naar zijn zus gelopen en zij heeft de hele school opgestookt. Iedereen liep naar me toe. Duwde me, schreeuwde naar me, schold me uit, en janken dat ik moest. Ben naar de leraren gelopen, in tranen het verhaal verteld. Maar ze deden er niets op uit. Zoiets vergeet je nooit meer.
Helaas heeft hij ze gevonden. En ja, wat hij zei was: Zo was was jij vroeger lelijk. Ja dat was ik/dat ben ik. Maar ik ben wie ik ben. Het vertrouwen krikt langzaam op, maar als iemand zegt tegen mij: "gôh, wat zie jij er leuk uit". Dan zeg ik, dankje maar denk ik, grapje zeker...
)

Nee maar ik vind wel dat ik met de jaren meer smaak krijg op het gebied van kleding, uiterlijk etc. Het wordt alleen maar beter

) en diegene in de supermarkt staat bekend op het dorp als "mannengebruikster"... (chique/net woord
, maar jullie begrijpen het wel)..
, en ik moet zeggen dat ik toch best tevreden ben nu. En op de eerste én direct laatste reunie waar ik ooit geweest ben liep ik me inderdaad te verbazen over de verregaande staat van ontbinding van de toenmalige bitch-babes én een héel herkenbaar deuntje in mijn hoofd, en dat ging ongeveer zo:

hier nog zo'n iemand die echt gepest is; kreeg dagelijks te horen hoe lelijk ik wel niet was. En dat doet je zelfvertrouwen ook zo veel goeds 
) en ik merk het verschil echt enorm. 
ik kende 'lelijkere' personen. Ik vond mezelf niet lelijk, maar werd wel lelijk genoemd; ga je ook twijfelen aan je eigen mening.
I like what I see, I see ME!
Ik had toen net m'n haar afgeknipt; nieuwe studie; nieuw leven; nieuwe vrienden, en één van mijn pesters zat in de coupé en zat luid over mokkels te praten.