Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kayila schreef:Ik respecteer je mening wel alleen heb ik enorm moeite met het feit dat je geen 500 euro over hebt voor een kat wel voor een hond. Je zegt hij kan onder een auto lopen, en dus? Daarom maar niet laten helpen? ik begrijp het werkelijk echt niet dat vind ik persoonlijke een hele rare reden.
Oudere mensen dus ook niet helpen aan nieuwe heup want ja is al oud en gaat waarschijnlijk toch niet lang mee? Nee die is geen mens maarheeft wel enorm recht op hulp.
Dat je je DA gelooft is dikke prima natuurlijk maar als mij DA het verschil niet zou zien ging ik ondanks alles toch naar andere DA als hij twijvelt zou hij mischien foto's kunnen laten maken ed...
En zoals je zegt het is JOUW kat dus dat jouw ouders het niet willen betalen geef ik ze gelijk in, het is jouw kat dus jij zult het moeten willen betalen niet zij.
En nog maals de redenering van niet opereren want loopt mischien onder auto....sorry gaat er bij mij niet in! Neem dan geen kat maar een goudvis.
Ik kom mischien bot over en dat spijt me
ik kan gewoon er niet tegen dat mensen zo met hun dieren omspringen.
Vind me bot vind me stom ik moet het gewoon gezegd hebben sorry als ik je kwets maar ik hoop toch dat je met de kat het besluit neemt of te amputeren (kat loopt nu ook al op 3 poten en zal hier aan gewennen mischien gaat ie pootje 4 gewoon wel niet weer gebruiken) of te laten zetten of mbv foto's t ekijken hoe het nu groeit.
voor de rest kan ik je alleen maar sterkte wensen die andere dingen liggen buiten jou bereik en kan je daadwerkelijk helemaal niets aan doen en dat is enorm frustrerend dat begrijp ik.
Dit is het enige waar je wel wat aan kan doen, die kat is 100% van je afhankelijk en heeft geen stem...
Kayila schreef:ja zo kan je natuurlijk denken
maar een platgereden kat met kapotte bekken zou bij mij niet gewoon maar even afwachten zijn! kan me zo voorstellen dat dat enorm pijn doet en dan kan je wel pijnstilling geven maar dat is toch niet katwaardig doe je met je kinderen enz toch ook niet....
te raar....
sorry geen woorden voor.