Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dejavu schreef:Ik geloof niet zo dat jij van 2 euro per dag kan eten.Of beter gezegd: ik snap niet dat dat kan. Wat eet je zoal?
Chubby schreef:Wij hebben 400 euro gebudgetteerd voor de boodschappen, dat is incl verse voeding voor de hond en katten. We zijn met 2 volwassenen en doen praktisch al onze boodschappen bij de Jan Bruins en bij de lokale boer
Cayenne schreef:dejavu schreef:Ik geloof niet zo dat jij van 2 euro per dag kan eten.Of beter gezegd: ik snap niet dat dat kan. Wat eet je zoal?
Kan prima hoor![]()
Gewoon een heleboel invriezen! Dan heb je altijd wat klaar staan en toch veel verschillend.
Verder goed op A-merken letten (en die dus niet nemen) en aanbiedingen!
Ik kom voor mezelf + 2 vogels op zo'n 20 euro per week, uitschietend naar 30!
dejavu schreef:Chubby schreef:Wij hebben 400 euro gebudgetteerd voor de boodschappen, dat is incl verse voeding voor de hond en katten. We zijn met 2 volwassenen en doen praktisch al onze boodschappen bij de Jan Bruins en bij de lokale boer
400 euro per maand?
Nathalie schreef:Ik vind bijv 75 euro voor 2 wel erg veel. Ik kom er niet aan.
Voor 2 personen en een hond ben ik wekelijks tussen de 45 en 55. En ook ik koop waar ik zin in heb, veel snoep en chips, frisdrank. Wij eten geen varkensvlees dus altijd rundvlees (is duurder) Maar toch zit ik bijna altijd rond de 50 euro per week. Dit is dus incl hondenvoer (kvv) en schoonmaakmiddelen, shampoo's etc etc.
Wij roken niet en drinken geen alcohol, dat scheelt natuurlijk ook wel. Toen we beide nog rookten kostte me dat per week bijv al 60 tot 70 euro per week extra.
Wij eten overigens wel 2 x per week buiten de deur (1 x mijn ouders, 1 x halen we eten) maar de overige 5 dagen eten we altijd goed.