Rijlaarzen van de wehkamp...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Jantine_

Re: Rijlaarzen van de wehkamp...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 07:28

Zo heb even bij mams in de kast gekeken, en ze heeft een paar hoor, net rijlaarzen! ik doe ze vandaag naar school aan :))

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 07:32

L_iek schreef:
Marjo_x schreef:
En niet alleen rijlaarzen, bij Lady sting lag zelfs een niet van echt te onderscheiden rijbroek _O- doe daar een paar van die laarzen bij en je kan zo rijden :j heb er zelfs nog een discussie over gehad met de verkoopster :P

Was dat zo'n beige? Mijn moeder zei nog, kijk een rijbroek :+

ik heb alleen een donkerblauwe gezien :P

git

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 07:37

Haha, zo komt het hoge woord er dan eindelijk uit.
paardrijden en paardrijders zijn hip !!
haha

Cleo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 07:50

ze zijn best leuk.. vooral de tweede van tommy hilfiger die in de link worden aangegeven..

zucht ik ben nog aan het sparen voor leren PAARDRIJlaarzen.. maar als ik dit zie moet ik gewoon de stad in :P

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 07:56

Ik zei het vorig jaar al.. Als ik met de mode mee wil lopen hoef ik alleen m'n rijlaarzen maar aan te trekken :P

kimmert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 08:06

Ik heb vorig jaar bij Mannfield camel kleurige laarzen gekocht ook afgekeken van de rijlaars. ZIt een soort dressuur boog aan. ze zijn super gaaf:)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 08:13

elite sport he :Y)

en mensen lopen er graag elite bij ;)

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 08:17

Ja dit viel mij ook al op, hier op school ook 1 echt zo'n kakker uiterlijk.. liep ook in kleren waarvan ik elke keer zei; "Hé ik ga ook maar is m'n paardenkloffie aantrekken ben ik ook hip :)) " Hele klas laggen natuurlijk,,

Vind het overigens echt verschrikkelijke broeken die zo op paardrijbroekn lijken,, sommige laarzen zijn echter wel leuk! ;)

En je hebt toch ook al colbertjes die gewoon op die wedstrijdjasjes lijken??

@ Ikdoemaarwat, ja daar heb je gelijk in! :)

0Whisper0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 08:27

Het was mij inderdaad ook al opgevallen! Maar ik doe er niet aan mee,
anders zit ik straks 12 uur per dag in mijn paardenoutfit haha zal mijn vriend leuk vinden ;)

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 08:36

Ik zag gister iemand in de stad die petri's over haar spijkerbroek had, tsja iemand die t niet weet valt t ook niet op :P

ElzA_NT

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 08:37

kimmert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 08:52

roxiie schreef:
Ik zag gister iemand in de stad die petri's over haar spijkerbroek had, tsja iemand die t niet weet valt t ook niet op :P

Haha die zal wel flink moeilijk gelopen hebben. Althans, ik loop als een gans op m'n petries kan dr echt alleen mee rijden:D

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 08:54

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 08:57

Ik had laatst mijn paarden gereden en zou erna met mijn man naar de stad gaan. Dus ik me netjes omgekleed en naar Amsterdam. Zie ik daar allemaal dames in rijbroek en rijlaarzen lopen. Zeg nog tegen mijn man: ik had me helemaal niet om hoeven kleden :+
Tijdens het winkelen wilde zo'n verkoopster nog een soort legging met kniestukken verkopen. Dacht het niet dus, loop de hele dag al met een rijbroek aan :')

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 09:11

Klopt, ik heb zelf een vrouw in een witte strakke bandplooibroek zien lopen met hoge zwarte laarzen aan de buitenkant oplopen. Zwart giletje erop en de haartjes in een knot.
Ik heb haar echt even na staan staren. (ja heel onbeleefd, ik weet het)
Zag er niet uit vind ik maar goed.

Ik vind die laarzen nog wel kunnen met een maillot en een jurkje ofzo.

Je ziet ook al echt die bandplooibroeken in de mode he? Ik vind het niks, ja als paardrijbroek..

mrs_ed

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 09:46

paardrijden is gewoon harstikke hip :D

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 09:53

Hm ik ga toch maar eens met mijn petri laarzen naar school! Ik heb ze met veter, weet niet zeker of dat wel hip is? }:0

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 09:57

bluedisx schreef:
Hm ik ga toch maar eens met mijn petri laarzen naar school! Ik heb ze met veter, weet niet zeker of dat wel hip is? }:0

Ja natuurlijk is dat hip! :))
Nog niemand heeft ze dus je bent super hip dan, wedden over een maandje loopt iedereen er mee :D

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 10:01

Ik werk in een super dure winkelstraat, met allemaal winkels met de laatste mode en zag dus inderdaad tegenover ons ook al allemaal rijbroeken hangen in de winkel. Heb al tegen mijn collega's gezegd: nog even en ik houd mijn rijbroek aan als ik hierheen kom, blijkbaar is dat mode.

Verder zit er 2 winkels verderop een schoenenwinkel (ook belachelijk duur) en daar verkopen ze inderdaad al petrie's. Op dit moment alleen de jodphur's, maar ze zijn aan het kijken om de laarzen te gaan binnenhalen. De laarzen die er nu staan, zijn wel al echte modelletjes paardrijlaarzen.

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 11:17

daffieduck83 schreef:
Ik heb deze nog van vorig jaar,
http://www.omoda.nl/shop/details/zwarte ... 3207/12733

vind ik persoonlijk erg mooi, zag ze nu ook in cognac met een bruine jachtkap, misschien als die er in de uitverkoop nog zijn dat ik die dit jaar koop.

Zoiets heb ik ook nog van vorig jaar. Precies hetzelfde model alleen dan van Tommy Hilfiger met een gesp erop. Toen ik ze kocht had ik me niet bedacht dat ze er uit zagen als paardrijlaarzen :+

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 11:28

L_iek schreef:
Zoiets heb ik ook nog van vorig jaar. Precies hetzelfde model alleen dan van Tommy Hilfiger met een gesp erop. Toen ik ze kocht had ik me niet bedacht dat ze er uit zagen als paardrijlaarzen :+

Jij dacht zeker: wat zien die dingen er bekend uit, maar waar heb ik ze eerder gezien? :D

Pascalleee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 11:41

goh naapers mij kan het niet schelen of ik in me paardrijkleren de winkel in ga :Y) en vrienden van mij vonden me gestoord oke ik rook dan misschien wel een beetje naar paard :Y) maarja..
paardrijlaarzen en broeken zijn dus helemaal niet zo uit de mode :') en de paardrijmode gaat weer een paar jaar terug want die verkopen tegen woordig al spijkerrijbroeken :P :=

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 11:44

Nikka schreef:
L_iek schreef:

Jij dacht zeker: wat zien die dingen er bekend uit, maar waar heb ik ze eerder gezien? :D

Haha, inderdaad :P

efaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 14:42

gelukkig !! ik was al bang dat ik de enige was die dacht dat iedereen op straat met rijlaarzen rondloopt. heb af en toe echt dat ik 2 keer moet kijken of ze nu rijlaarzen en outfit aanhebben of dat het hun gewone kleding is. er zijn er ook veel die dat soort laarzen met een legging doen dus ja dan heb je bijna een rij outfit he... vind het echt grappig dat ik dan nu dit topic tegen kom, ik dacht al dat ik gek werd haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-09 15:22

_O- Ik vind het erg grappig dat ik niet de enige blijk te zijn :))