Maak het, of kraak het!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 19:00

martinev schreef:
Wat een leuk topic!

Ik zweer bij HG badkamer schimmelreiniger (of zoiets)

Ik heb een badkamer met nagenoeg geen ventilatie en het resultaat is dus heel snel schimmel. Spuit dit spul op je muren en binnen een paar seconden zijn de muren, tegels en voegen weer helemaal wit en schoon! Ook blijft het daarna zeker een half jaar weg!

(heb helaas al wel wat kleren verpest door het chloor dat erin zit, oude kleren (of helemaal geen...) aan dus, als je het gebruikt!

En dat werkte bij mij in dezelfde situatie dus niet :(

Ik kan niet op de naam komen maar zeker een MAKEN
De scheermesjes met met blokje scheerzeep eraan waardoor perfect te gebruiken terwijl je douched :D

Leuk topic ts

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 19:01

miep1979 schreef:
martinev schreef:
Wat een leuk topic!

Ik heb een badkamer met nagenoeg geen ventilatie en het resultaat is dus heel snel schimmel. Spuit dit spul op je muren en binnen een paar seconden zijn de muren, tegels en voegen weer helemaal wit en schoon! Ook blijft het daarna zeker een half jaar weg!

(heb helaas al wel wat kleren verpest door het chloor dat erin zit, oude kleren (of helemaal geen...) aan dus, als je het gebruikt!

De scheermesjes met met blokje scheerzeep eraan waardoor perfect te gebruiken terwijl je douched :D

Leuk topic ts

ja maar het nare is dat het weer heel snel aangroeit (naja is altijd zo met scheren natuurlijk maar wel stom) Ik gebruik het ook maar weet gek genoeg ook niet meer hoe het heet haha

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 19:02

miep1979 schreef:
martinev schreef:
Wat een leuk topic!

Leuk topic ts

Intuition :j
Ik zweer er ook bij :D

StillAngel

Re: Maak het, of kraak het!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 19:02

Dat is hem inderdaad! Dat doet echt géén pijn behalve als ik in een gevoelige bui ben haha

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 19:04

Ja die ja :j

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 19:07

miep1979 schreef:
martinev schreef:
Wat een leuk topic!

Vreemd! Heb het al mijn vriendinnetjes aangeraden en die zijn er ook erg gelukkig mee! Misschien maakt het uit op welke ondergrond het zit?

aukjegm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 19:11

Maken:

L'oréal make-up remover
Voor waterproof make-up, met die 2 laagjes, donkerblauw en lichtblauw. Superfijn spul!

Margriet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 19:11

Maken: Zwitsal bodylotion. Voor droge benen!

Mizoan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 19:14

Het zal bij mij ingesleten geweest zijn :=
Je kent het wel, oud huurhuisje :P slecht onderhoudende voorgaande bewoners :P

Aaaah ja nog een maker :D

Vaseline bodybutter cacao heerlijk voor een droge huid na het douche met een vochtig washandje aanbrengen even laten intrekken, zalig :D

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 19:14

aux schreef:
Maken:

L'oréal make-up remover
Voor waterproof make-up, met die 2 laagjes, donkerblauw en lichtblauw. Superfijn spul!

Zeker maken. :j

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 19:19

Abeltje77 schreef:
Zilfstar schreef:
Antikal, Cilit Bang, Glorix badkamerspul, Sealskin badkamerspul enzovoorts. Het werkt allemaal NIET. Ik spuit het erop, laat het inwerken volgens gebruiksaanwijzing. Dan ga ik er nog extra op boenen om de kalk weg te krijgen: resultaat als het nat is lijkt het kalkvrij. Zodra het droog is zitten de kalk-vlekker er gewoon weer. Niks geen mooi doorzichtige douchedeuren.

WIE weet welk middel WEL werkt tegen kalk?????

Gewoon schoonmaakazijn. Dat weet toch iedereen? Nouja, niet dus 8-)

Azijn ga ik idd proberen. Was ik wel al van plan en hier zeggen nu 2 mensen dat het goed werkt. Ik ga het doen en dan kom ik erop terug hoe het resultaat was...

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 19:21

martinev schreef:
Wat een leuk topic!

Helpt hier ook niet (ook weinig ventilatie en het gaat mn om de kalkaanslag op kunststof deuren... Mijn moeder heeft dit spul gebruikt en had daarna 1 rood oog (bloed erin) en dat duurde heel lang eer het weg was (naar dok geweest en alles. We schrokken ons rot. Moeder is al bijna 70 dus ja) En nu gebruikt ze dit niet meer. Ook bij adnere middelen heeftz e snel last van prikkende ogen terwijl haar badkamer wel goed geventileerd is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 19:28

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 10:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 20:11

Noompiejjj schreef:
Maken: Die nieuwe syoss shampoo! Mn haar glanst er echt door, en voelt heerlijk aan! De shine conditioner werkt ook super!! Al duurt het wel een uurtje of 2 voor mn haar echt lekker zacht aanvoelt..

Ja, ik gebruik al eeuwen Syoss uit Duitsland!
Heerlijk, het enige dat echt goed helpt om mijn touwhaar zacht,maar niet vettig, te krijgen! :D

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 20:15

Maken; Haarmasker 'it's a wrap' van Rituals Ik krijg er werkelijk goddelijk haar van.. Haha. O:)

Kraken; Genoeg.

Heeft rouwens al iemand al een tandpasta gevonden waar je tanden werkelijkwaar wel witter van worden?
Ben nog steeds opzoek..

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 21:36

nog even wat aan vullingen :D

maken :

efecta wit heb al heel wat weet netjes gekregen :D (wel uitkijken met deels witte kleding)

idd de hg schimmel spray

junior wax is de enige waar mijn haar niet van klit

baby olie van zwitsal heerlijk zelfs in je haar :P
`

kraken :

vanish grootste kul en erg duur

una schuur sponsjes 2x schuren en het doet niets meer

head and shoulders zolang je het blijft gebruiken prima maar denk er niet aan om er mee te stoppen komt het roos 3 x zo hard terug

gaat verder denken :P

edit van allerlei acne crempjes (werken geen van allen :( ) vichy, biodermal, dr van der hoog, tea tree, voor geschreven zooi niet
Laatst bijgewerkt door rommulus op 21-09-09 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

lovelucydan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 21:38

maken
mascara van bourjours blijft de hele dag mooi zitten.
kraken
oliepads van de kruitvat oude makeup zat overal en bleef de hele dag met glim rond mijn ogen zitten. echt troep dus.
VEET ontharingsproducten!!!die werken echt voor geen meter
Laatst bijgewerkt door lovelucydan op 21-09-09 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 21:41

MAKEN: blauw/witte sponsjes van de action, zelf de ergste vlekken krijg je weg (met de witte kant)

KRAKEN: niveau body summer, gatver wat stinkt dat spul, naar fruittabak voor in een waterpijp, en ook naar kerststol! BAH

JuulenJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 21:41

Shego schreef:
garnier 3 in 1 pure creme spul,in een blauwwitte tube.het prikt,en als je het opsmeert gebeurt er n-i-k-s.
niet zachter,niet lelijker,gewoon niks.alsof je water opsmeert.en dat spul kost 8 euro!

haha bij mij helpt die juist wel :7
ik vind die hars strips van veet voor geen meter werken, de hars strips van strepsil wel! :)

Rachel_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 21:47

Maken; Swarzkopf crème spoeling. (alleen bij kappers verkrijgbaar)

Kraken; mijn peugeot loxoor :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 21:49

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 10:27, in het totaal 1 keer bewerkt

angrywolf

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 21:52

Heeft rouwens al iemand al een tandpasta gevonden waar je tanden werkelijkwaar wel witter van worden?
Ben nog steeds opzoek..[/quote]

Helaas zijn die in Nederland niet te vinden omdat de werkzame stof die in de tandpasta zit er maar in hele kleine hoeveelheden in mag zitten.
En dat is zo weinig dat het niet werkt.
En de tandpasta's die wel werken daar zit die stof te veel in en die mogen dus niet verkocht worden.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 21:57

Maken:
Robijn wasmiddel green sensation echt een heerlijke geur als je de was uit de machine haalt.

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 22:02

Maken: Hema Make Up Base: Geen glimmend huidje meer, mooi matterend effect. Garnier 3 in 1: Geweldig spul! :D Mascara en nagellak van Miss Sporty: Blijft lang zitten, mooi effect en niet te duur! Lipbutter van bodyshop: Heerlijk zachte lipjes zonder vervelend glaseffect. Is maar een kleinbeetje voor nodig....Pirates of the Caribbeanfilms!

Kraken: Blond amsterdam agenda: Plaatje op de kaft is al bijna helemaal verdwenen :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-09 22:30

Maken:
Ariël wasmiddel, het ruikt zó lekker!
Lenor wasverzachter, heerlijke geur en het blijft echt heel lang fris!
Diorshow Blackout waterproof, echt de beste mascara ever.
Lancôme Juicytubes, blijft super zitten en plakt niet
Euh in principe alles van Clinique, qua gezichtsverzorging/reiniging dan oh en de foundation.
Badkamerreiniger en Keukenontvetter van de Lidl, kost niets en werkt perfect.
Lush Marylin haarmasker, wauw!

Kraken
Nivea waterproofmake-up reinigings doekjes, na het boenen...rode schrale oogjes met nog steeds make-up erop.
Dove Supreme creme oil douchebende (paars/roze fles), het ruikt naar gas. Ja echt, naar gas :=
Harpic wc-blokken (die langwerpige), na een tijdje donderen ze gewoon uit elkaar en liggen de 'brokken' gezellig in je wc pot :+